Fonk Online

1789 nieuwsberichten gevonden
Nieuwe creatieve hub geopend in de Heineken Experience
Sinds deze week is in de Heineken Experience een nieuwe creatieve en sociale ontmoetingsplek geopend. In The Kiosk kunnen bezoekers, met of zonder ticket voor de Heineken Experience, workshops volgen en limited-edition releases kopen.
1 dag
TopNotch huisvest tweede editie TopCon in Paradiso
TopNotch bestaat dertig jaar en viert dit jubileum met de tweede editie van TopCon op zaterdag 20 december. Bij een bijzondere verjaardag, hoort een bijzondere locatie: Paradiso in Amsterdam.
1 dag
Mediahuis brengt ANWB met bijzonder radiospel onder de aandacht
ANWB en Mediahuis lanceren de nieuwe campagne 'Je hebt pas pech als je geen Wegenwacht hebt.' De campagne, ontwikkeld na het winnen van de pitch tijdens het Branded Content Event, richt zich op een een jongere doelgroep en speelt in op een gevoel dat misschien bekend voorkomt: pech? Dat overkomt jou natuurlijk nooit, maar altijd een ander.
1 dag
TBWA\NEBOKO ontrafelt de kracht van jonge, populaire merken
Strategen Willem Maijvis en Philippine Eijsvoogel van TBWA\NEBOKO lanceren het whitepaper How to Build a Brand in the Modern Age, een onderzoek naar hoe jonge, populaire merken vandaag de dag succesvol zijn.
1 dag
Prof. Gert Kema nieuw bestuurslid van Yelloway
Onderzoeker Gert Kema is de nieuwe adviseur en niet-uitvoerend bestuurslid van Yelloway, een wetenschappelijke samenwerking tussen Chiquita, KeyGene en MusaRadix. Met zijn kennis en kunde zal Kema zich bezighouden met de ontwikkeling van bananenrassen die bestand zijn tegen plantenziektes.
1 dag
Appen met Yvonne Prins, nieuwe voorzitter Stichting Reframe
Deze week maakte Yvonne Prins, mede-oprichter van Mad Mojo, bekend dat zij Baba Touré opvolgt als voorzitter van Stichting Reframe. We appen met de nieuwe leider van de organisatie die zich inzet voor een inclusievere industrie over haar ambities.
2 dagen
Ondernemen in de creatieve sector: welke verzekeringen zijn belangrijk?
Als creatieve ondernemer ben je vaak met veel tegelijk bezig. Je ontwikkelt nieuwe ideeën, werkt aan inspirerende projecten en hebt te maken met klanten en leveranciers. Het regelen van de juiste bedrijfsverzekeringen staat waarschijnlijk niet bovenaan je prioriteitenlijst.
2 dagen
The Lekker Company introduceert vegan en navulbare deodorant
The Lekker Company, bekend om haar vegan en dierproefvrije cosmeticaproducten en Coolest Dutch Brands 2024-nominatie, introduceert een nieuwe deodorantlijn. Nog steeds met de eerdergenoemde eigenschappen, maar dan volledig navulbaar.
2 dagen
PXR en ODMedia slaan handen ineen voor grootste sportvideonetwerk van Nederland
Mediabedrijven PXR en ODMedia slaan de handen ineen voor het grootste sportvideonetwerk van Nederland. Dankzij de samenwerking ontstaat een netwerk waarin sportcontent, voetbalmedia en communities samenkomen en verspreid worden via YouTube, Connected TV en online platformen. Een unieke kans voor adverteerders.
2 dagen

Frenkie de Jong en Robert Lewandowski tekenen bij Philips Ambilight TV
Als het Nederlands elftal vanavond wint van Polen, kwalificeert het zich voor het WK voetbal 2026. Philips Ambilight TV heeft uit ieder kamp één voetballer weten te strikken voor een nieuw partnership: Frenkie de Jong en Robert Lewandowski, beide spelers van FC Barcelona.
2 dagen
Albert Heijn en Kruidvat scoren Gouden Effie. In totaal 20 Effies uitgereikt
Tijdens de feestelijke uitreiking van de Effie Awards op 13 november zijn 20 marketingcases in de prijzen gevallen: er werden twee gouden, zes zilveren en twaalf bronzen Effies uitgereikt. De integrale, lange termijn-merkcase van Kruidvat verdiende goud net als de feel good Whamster-kerstcampagne van Albert Heijn. Odido, Kruidvat, Stichting ALS Nederland en Texels vielen meerdere malen in de prijzen.
2 dagen
Herbert Visser stopt als managing director Mediahuis Radio
Herbert Visser stopt aan het eind van dit jaar als managing director van Mediahuis Radio, het mediabedrijf achter Veronica, Slam, Sublime en 100% NL. Visser is bovendien oprichter van de laatst genoemde radiozender. Helemaal afscheid nemen doet hij echter niet.
2 dagen
Ook Jumbo speelt in op traybake-trend met nieuwe campagne
Net zoals Honig weet Jumbo dat traybakes trending zijn. Daarom wijdt de Brabantse supermarktketen een campagne aan deze gerechten die worden bereid op één bakplaat. Naast de nieuwe traybake-producten, vernieuwt Jumbo zijn borrel-assortiment.
2 dagen
Nederland Wordt Beter heft zichzelf op na behalen doelen
Voor de vijfde en de laatste keer werkt Lush samen met stichting Nederland Wordt Beter, die zich richt op een toekomst zonder racisme en uitsluiting, aan een inclusief Sinterklaasfeest. Na 15 jaar heeft de stichting haar doelstellingen behaald en heft zichzelf op. Nu roepen ze aan iedereen op om het stokje over te nemen. Voor deze campagne brengt Lush speciaal een nieuwe zeep uit, waarvan een groot gedeelte naar Nederland Wordt Beter gaat.
2 dagen
Nederland Wordt Beter heft zichzelf op na succesvolle samenwerking Lush
Voor de vijfde en de laatste keer werkt Lush samen met stichting Nederland Wordt Beter, die zich richt op een toekomst zonder racisme en uitsluiting, aan een inclusief Sinterklaasfeest. Na 15 jaar heeft de stichting haar doelstellingen behaald en heft zichzelf op. Nu roepen ze aan iedereen op om het stokje over te nemen. Voor deze campagne brengt Lush speciaal een nieuwe zeep uit, waarvan een groot gedeelte naar Nederland Wordt Beter gaat.
2 dagen

Pagina's

Abonneren op Fonk Online