Fonk Online

1759 nieuwsberichten gevonden
Unox Nieuwjaarsduik breekt record: in 2026 185 edities wereldwijd
In Scheveningen is op vrijdag de Unox Nieuwjaarsduik 2026 officieel aangekondigd. Op nieuwjaarsdag zijn er wereldwijd 185 duiken, waarvan 26 voor het eerst. Tijdens de landelijke aftrap verzamelden zich ruim 40 organisatoren uit het hele land, die alvast een voorproefje namen in de koude Noordzee.
17 uur
Appen met regisseur en illusionist Marco Grandia
Marco Grandia, de Nederlanse regisseur van commercials met supersterren zoals Lionel Messi en Cristiano Ronaldo en illusionist, maakte onlangs zijn debuut op Amerikaanse televisie. In het programma Penn & Teller: Fool Us probeerde hij, als man met een bizonhoofd, de presentatoren voor de gek te houden met zijn illusies. We appen met Marco over zijn eerste Amerikaanse televisieoptreden.
19 uur
Illusieshow Hans Klok en Cirque du Soleil naar Nederland
's Werelds bestverkochte magieshow The Illusionists van Cirque du Soleil Entertainment Group komt naar Nederland. De hoofdrol is weggelegd voor niemand minder dan Hans Klok. De voorstelling is vanaf november 2026 te zien in Nederland en toer daarna verder door o.a. Duitsland.
19 uur
3FM veilt laatste positie benefietwedstrijd Serious Request
Spieren voor Spieren-ambassadeur Ronald de Boer organiseert binnenkort een benefietwedstrijd voor 3FM Serious Request. Met onder andere zijn broer Frank, Demy de Zeeuw en Daan Boom heeft de oud-international zijn sterrenteam bijna compleet. De laatste positie voor het elftal wordt nu geveild.
21 uur
Disney investeert één miljard dollar in OpenAI
Goed nieuws voor fans van Disney en OpenAI: de twee Amerikaanse bedrijven sluiten een driejarige samenwerking. Daardoor kunnen gebruikers van Sora, de AI-videotool van OpenAI, vanaf nu prompten met karakters van Disney en zijn animatiestudio Pixar.
22 uur
Marco Knoot benoemd tot managing director Renault Nederland
Renault Nederland stelt Marco Knoot aan als managing director. Knoot is de eerste gemeenschapelijke bedrijfsleider voor de merken Renault, Dacia en Alpine, ten gunste van de operationele efficiëntie in Nederland.
22 uur
Holland & Barrett gezondheidspartner Nederlandse en Vlaamse tennisbond
Holland & Barrett verbindt zich de komende vier jaar aan de Nederlandse en Vlaamse tennisbond. Als gezondheidspartner van de KNLTB en TennisVlaanderen wordt het merk zichtbaar op alle officiële toernooien en verenigingen.
23 uur
Heks'nkaas tovert kringverjaardag om in energieker feestje
Heks'nkaas lanceert haar nieuwe digital-first campagne in samenwerking met The Food Brand Shop. In de uitingen tovert de kruidenkaasdip een oersaaie kringverjaardag om in een energieker feestje.
23 uur
Goodoo verdient B Corp-keurmerk
Het plantaardige ijsmerk Goodoo is sinds vandaag een B Corp. Met deze erkenning sluit het Nederlandse bedrijf zich aan bij een wereldwijde gemeenschap van organisaties die laten zien dat commerciële groei en maatschappelijke verantwoordelijkheid hand in hand kunnen gaan.
1 dag

Fightclub en GIG verzorgen nieuwe campagne Hulphond Nederland
Hulphond Nederland, Fightclub en GIG Creative Film Production lanceren een nieuwe landelijke campagne die de focus verlegt van wat hulphonden dóén naar wat ze betekenen: mensen die zich weer uitgelaten kunnen voelen.
1 dag
Amazon.nl lanceert limited edition Kesbeke Stamppotsaus
Sterrenchef Ron Blaauw, Kesbeke en Amazon.nl laceren een unieke Hollandse Stamppotsaus voor het kerstseizoen van 2025. Het e-commerce bedrijf geeft dit jaar een eigentijdse twist aan stamppot, de favoriete Hollandse culinaire traditie
1 dag
AIR Offices steunt Voedselbank met gezamenlijke lunch
AIR Offices verandert op 16 december zijn kantoor in een lange gedeelde lunchtafel voor de allereerste editie van 'The Giving Table', een landelijke lunchactie van Use/space in samenwerking met de Voedselbank. Huurders en andere bedrijven uit het pand schuiven aan tafel om samen geld op te halen voor mensen die afhankelijk zijn van voedselhulp.
1 dag
Blyde Benelux verwelkomt nieuwe adviseur Julia Boermans
Het pr- en campagnebureau Blyde Benelux breidt het team uit met Julia Boermans als nieuwe adviseur. Blyde ontwikkelt campagnes voor mensen, merken, organisaties en overheden die bedoeld zijn om bewustwording te vergroten en actie te stimuleren, zowel binnen als buiten de bestaande doelgroep.
1 dag
Mollie neemt GoCardless voor recordbedrag over
Het betaalbedrijf Mollie neemt het Britse bedrijf GoCardless over. De overname is de grootste deal door een Nederlandse fintech bedrijf ooit. GoCardless, gespecialiseerd in bankbetalingen, wordt voor €1,1 miljard overgekocht door Mollie en groeit zo naar een aanbieder voor meer dan 350.000 bedrijven.
1 dag
Numen ondersteunt Wakuli bij internationale ambitie
Het koffiebedrijf Wakuli heeft Numen, corporate creatief PR-bureau, gekozen als partner voor communicatiestrategie en public relations. De samenwerking is een belangrijke stap voor het koffiebedrijf in het realiseren van een wereld waar consumenten genieten van betere koffie en boeren een eerlijke beloning ontvangen.
1 dag

Pagina's

Abonneren op Fonk Online