Fonk Online

1761 nieuwsberichten gevonden
The Others maakt eindejaarscampagne voor Ronald McDonald Kinderfonds
Voor het Ronald Mcdonald Kinderfonds ontwikkelde creatief bureau The Others een eindejaarscampagne. Het doel van de film is om de waarde van nabijheid voor gezinnen met een ziek kind tastbaar te maken.
42 min
Queer Market Store: van pop-up naar winkel
Queer Market open haar winkel: de Queen Market Store aan de overtoom in Amsterdam, na drie succesvolle marktedities en honderden deelnemende makers. Bezoekers kunnen hier terecht voor kumst, kleding, design, gifts en lifestyle-producten van queer en lokale ondernemers. De winkel is onderdeel van een bredere missie om queer en impactgedreven ondernemers meer zichtbaar en toekomstbestendig te maken.
1 uur
Appen met Erik Schimmer (Philips) over Refurb Friday
In de periode rondom Black Friday wordt er ontzettend veel geconsumeerd. Philips wil met de tweede editie van Refurb Friday deze overconsumptie tijdens de koopjesweek tegen gaan en consumenten inspireren tot bewuste, circulaire keuzes. We appen met Erik Schimmer, Commercial Leader Philips.
2 uur
Ton-op-de-bank krijgt nieuw vervolg
Een kakelverse Ton-op-de-bank serie voor Bridgefund. In de nieuwe reeks lees je alles over de luxe problemen van de arme, nieuwe Rijken.
2 uur
Legendarische winkel Puck & Hans keert eenmalig terug
Een bijzondere kans voor modeliefhebbers: in december keert de winkel van modeduo Puck & Hans voor een aantal weken terug naar hun oude locatie, Rokin 66 in Amsterdam, voorafgegaan door een zoektocht naar originele items van het befaamde merk.
2 uur
Serviceplan: CMO in 2026 balanceert tussen menselijkheid en technologie
Nederlandse CMO’s zijn somberder over de economie in 2026 dan een jaar geleden, maar blijven opvallend bereid om in marketing te investeren. Dat blijkt uit de nieuwste CMO Barometer van Serviceplan onder ruim 800 Europese en Midden-Oosterse marketingdirecteuren. AI en automatisering zijn de hot topics.
2 uur
ThePhoneLab opent winkel in historisch Maastrichts pand
ThePhoneLab, specialist in telefoon-, tablet- en laptopreperaties, opent zijn vijftiende vestiging in Nederland. De nieuwe winkel opent in Maastricht aan de historische Wycker Brugstraat, waar bewoners, toeristen en studenten samen komen en waar lokale ondernemers het straatbeeld vormen.
2 uur
KPN laat kinderen appen met Sinterklaas
Vanaf vandaag kunnen kinderen appen met Sinterklaas. KPN lanceert namelijk een Whatsapp-ervaring waarmee je rechtstreeks contact kunt hebben met de goedheiligheid. De tool houdt zelfs rekening met actuele gebeurtenissen in het Sinterklaasjournaal.
3 uur
AWOL opent pop-up café voor rebranding presentatie
AWOL, community creating agency, lanceert de nieuwe rebranding en aanscherping van de bureau zijn positionering met een eigen pop-up café in Amsterdam. Met meer dan 300 bezoekers was het evenement meteen de eerste fysieke verschijning van het vernieuwde merk, dat draait om menselijke verbinding en het creëren van communities rond merken, zowel digitaal als fysiek.
4 uur

Onderzoek Wuunder: Magazijnen op Cyber Monday 454 procent meer orders
Op Cyber Monday, 1 december, wordt dit jaar verwacht dat magazijnen 454 procent meer orders moeten verwerken dan op een normale dag, blijkt uit de jaarlijkse analyse van Wuunder, logistiek SaaS-platform. De piek ontstaat door de orders vanaf vrijdagavond tot en met maandag allemaal op deze dag samenkomen en de druk neemt alleen maar toe tin de periode van 15 november tot en met 31 december.
5 uur
Accenture investeert in AI-platform Alembic
Accenture heeft via Accenture Ventures geïnvesteerd in Alembic, een AI-platform dat laat zien welke marketingcampagnes het grootste rendement opleveren door middel van causale analyses. Samen gaan Accenture en Alembic de strategische samenwerking aan om klanten te helpen de effectiviteit van hun marketing dynamisch te meten en met AI-inzichten hun omzet te laten groeien.
5 uur
Zo shopt Gen Z voor de feestdagen
Terwijl de feestdagen naderen, verandert het consumentengedrag van Gen Z in rap tempo. Uit onderzoek van Snapchat onder ruim 1.000 jongeren tussen 16 en 28 blijkt dat deze generatie fysieke en online aankopen combineert met constante communicatie met hun adviseurs, vooral vrienden en familie. Voor marketeers vormen deze inzichten een belangrijk signaal, de winkelervaring van Gen Z is niet langer lineair, maar oriëntatie, inspiratie, evaluatie en aankoop lopen volledig door elkaar heen.
6 uur
Leonie Gorissen nieuwe Managing Director Protime Duitsland
Leonie Gorissen is aangesteld als de nieuwe Managing Director van Protime Nederland, ook de verantwoordelijkheid voor Protime Duitsland. Hiermee wordt haar strategische verantwoordelijkheid binnen de organisatie vergroot. Voor Protime betekent dit een volgende stap in het versterken van de Europese marktpositie.
6 uur
DPD Nederland en Instabee Group starten met trots samenwerking
DPD Nederland en Instabee Group, via haar merk Budbee, maken met trots een nieuwe samenwerking bekend. Door deze samenwerking breidt DPD haar netwerk in Nederland uit met meer dan 1.000 extra Budbee-pakketkluizen, waarvan ruim 800 op veelbezochte plekken, zoals supermarkten.
7 uur
Jonah Koenes nieuw marketing- en e-commercemanager Amac
Jonah Koenes is in dienst getreden als nieuwe marketing- en e-commercemanager van Amac, de Apple-specialist. Hij is aangesteld om deze afdeling verder te structureren en professionaliseren.
7 uur

Pagina's

Abonneren op Fonk Online