Fonk Online

1725 nieuwsberichten gevonden
Kees Holierhoek Scenarioprijs 2025 voor Willem Bosch EEN VAN ONS
De Kees Holierhoek Scenarioprijs is op 9 december voor de 16e keer uitgereikt aan de scenarioschrijver van het beste Nederlandstalige scenario voor een tv-dramaserie. De vakprijs van € 25.000 ging dit jaar naar Willem Bosch, schrijver van EEN VAN ONS. Deze miniserie van 6 afleveringen, geïnspireerd op de moord op Marianne Vaatstra, werd geproduceerd door CANAL+.
12 uur
KesselsKramer nieuwe strategische en creatieve partner Trees for All
Stichting Trees for All kiest KesselsKramer als nieuwe creatieve en strategische partner. Het creatieve zal zich bezighouden met de herpositionering, merkstrategie en een nieuwe creatieve campagne. Het eerste gezamenlijke merk wordt deze maand nog gelanceerd.
13 uur
Koffiemerk Guzo op omvallen door onverwachte wegverbreding
Door een wegverbreding van 22 meter staat Guzo, de Nederlandse koffieproducent die zich inzet voor rechtvaardige, kwalitatieve en duurzame koffieproductie, op omvallen. Om een faillissement te voorkomen is het bedrijf een crowdfundingcampagne gestart.
13 uur
Game 'Operatie 1337' moet mensen enthousiasmeren voor digitaal politiewerk
Cybercrime groeit snel en daarmee ook de behoefte aan mensen met digitale skills. Om meer digitale specialisten te werven lanceert de politie, in samenwerking met Initiative Media, Tweakers en Robotkittens, de employerbrandinggame 'Operatie 1337'.
14 uur
Dé B2B-marketingtrends volgens Admix, Unmuted en BOOM
De marcom-wereld ontwikkelt zich snel en daarin vormt de business to business specialisatie geen uitzondering. Ook hier rukt AI op, hebben opdrachtgevers vaker meer haast, richt men vaker de blik op wat zich in BtoC afspeelt en vinden dezelfde budget-discussies plaats. We vroegen het management van Admix, Unmuted en BOOM naar actuele trends, ontwikkelingen en een forecast naar 2026.
14 uur
Blyde Benelux viert tiende verjaardag
Blyde Benelux bestaat tien jaar en viert haar verjaardag met een nieuwe website, look and feel én aangescherpte positionering. Als kers op de taart organiseert het impactbureau een wedstrijd waarbij organisaties, merken initiatieven kans maken op een jaar lang gratis pr- en communicatiedienstverlening.
15 uur
Het Vergeten Kind kiest na bureau-oriëntatie voor Buutvrij
Na een bureau-oriëntatie is Buutvrij for Life de nieuwe creatieve partner van Het Vergeten Kind voor de gelijknamige actieweek. Zeven dagen lang jaagt de stichting de overheid en jeugdzorginstanties extra aan om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. De samenwerking duurt meerdere jaren.
16 uur
By-bar publiceert Impact Report met focus op transparantie
By-bar, het Nederlandse lifestylemerk, publiceert haart nieuwste Impact Report, waar het merk inzicht geeft in de vooruitgang, uitdagingen en ambities op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Met dit rapport wil het merk haar transparantie toewijden en streven naar een positieve en meetbare impact in de mode-industrie.
16 uur
SBR Nexus sluit meerjarige samenwerking met Walt Wonder Schmidt
SBR Nexus sluiten een meerjarige samenwerking met creatief communicatiebureau Walt Wonder Schmidt. Het doel is door de strategische communicatie te versterken de positie als marktstandaard verder uit te bouwen, om zo het gebruik van uniforme zakelijke data-uitwisseling in Nederland te stimuleren.
16 uur

Disney+ opent met Dominique Persoone Chocolate Stream pop-up
Dit weekend, van 11 t/m 13 december wordt het krijgt de al feestelijke stemming op Rokin in Amsterdam een extra touch. Disney+ opent, in samenwerking met Belgische chocolatier Dominique Persoone, een tijdelijkde Chocolate Stream Shop pop-up, waar film, serie en smaak samenkomen.
17 uur
Geen ultrabewerkt voedsel meer dankzij app FLTRD
Sinds de publicatie van Lancet Series over ultrabewerkt voedsel, ziet de Nederlandse foodtech-start-up FLTRD het aantal wekelijkse scans verdrievoudigen. De app, opgericht door Anke Kuik en CTO Laurens Janssen, helpt consumenten ultrabewerkt voedsel herkennen en te vervangen met enkel een scan van het product.
17 uur
Van Gogh Museum en DHL bundelen logistiek en educatie
Het Van Gogh Museum en DHL verlengen hun samenwerking. Zij bundelen de duurzame en logistieke expertise van DHL Express en de educatieve kracht van het museum samen. DHL zal het komende jaar het wereldwijde transport van webshopbestellingen en het servicepunt in het museum verzorgen. Daarnaast leveren de partners samen het lesprogramma 'Van Gogh gaat naar school'.
18 uur
Paramount overbiedt Netflix in strijd om Warner Bros.
Netflix brak vorig week het internet met de gedeeltelijke overname van Warner Bros. Nu is er een kaper op de kust voor de baanbrekende deal: concurrent Paramount Skydance heeft een bod uitgebracht op Warner Bros. in zijn geheel ter waarde van 93 miljard euro.
18 uur
KPMG opnieuw hoofdsponsor van Lentemarathon Amstelveen
KPMG heeft zijn rol als hoofdsponsor van de Lentemarathon Amstelveen met tenminste twee jaar verlengd. Het advies- en accountantskantoor blijft daarmee de naamdragen van het hardloopevenement.
19 uur
Colbe breidt netwerk uit met overname Aquilum
Colbe, het Europese netwerk van gezondheid en welzijn, neemt Aquilum over. Het netwerk zet de volgende stap in haar groei, na het toevoegen van verschillende labels van Aquilum. De ruim 150 medewerkers zullen na samenvoeging van de twee netwerkorganisaties aan de slag gaan in het Colbe-netwerk.
19 uur

Pagina's

Abonneren op Fonk Online