Fonk Online

1839 nieuwsberichten gevonden
SEAT brengt merkwaarden tot leven met zomerse influencer-campagne in Barcelona
Voor de nieuwe SEAT Leon plug-in hybride is een nieuwe campagne van start gegaan, gericht op jonge gezinnen en dertigers met een frisse blik. De campagne draait om het benadrukken van de Spaanse merkwaarden van SEAT: plezier, sportiviteit en avontuur.
29 min
EY zet zekerheid en vrijheid voorop in nieuwe employer branding campagne
Na een versterkte focus op het merk richting (potentiële) klanten, richt EY zich nu op een volgende stap: de lancering van een nieuw werkgeversmerk dat EY als werkgever sterk en onderscheidend positioneert.
40 min
Refreshworks.ai en FCN schieten ondernemers te hulp met de AI Koploperscast
De ontwikkelingen op het gebied van Artificial Intelligence volgen elkaar in rap tempo op. Toch loopt Nederland ver achter op andere landen wanneer het gaat om de adoptie. Nederlandse partner in AI-bedrijfstransformaties, Refreshworks.ai, schiet ondernemers, in samenwerking met FCN, te hulp in de podcastserie AI Koploperscast.
53 min
Appen met Mees Rutten over World MS Day
Op vrijdag 30 mei is het World MS Day, een dag in het teken van Multiple Sclerosis, een ziekte die het zenuwstelsel rondom je hersenen en ruggengraat beschadigt. Mees Rutten, eigenaar van Merlin Studio en één van de 36.000 Nederlanders met de chronische ziekte, maakt een video om het onderzoek naar de ziekte en boost te geven en te vertellen over de impact op zijn mentale en fysieke welzijn. We appen met hem.
57 min
ActionAid en Yoni helpen Roodgevallen de wereld uit
Op Wereld Menstruatiedag heeft nog 1 op de 8 Nederlandse vrouwen geen toegang tot menstruatieproducten. Feministische hulporganisatie ActionAid NL en het menstruatiemerk Yoni slaan daarom de handen ineen om meer vrouwen aan menstruatieproducten te helpen.
1 uur
De AI-dogfluencer van huisdierenmerk Rosewood zoekt een naam
Huisdierenmerk Rosewood lanceert de eerste AI-dogfluencer (in spé) van Nederland: een virtuele hond met een eigen stem, die inzicht geeft in de belevingswereld van een viervoeter. De AI-hond komt tot leven via zijn eigen socialmediakanalen, waar hij onder andere tips geeft aan baasjes.
1 uur
Kinderwagenfabrikant Bugaboo neemt concurrent Joolz over
Bugaboo Group, marktleider voor kinderwagens en kinderartikelen van hoge kwaliteit, neemt Joolz, een snelgroeiend merk voor hoogwaardige kinderwagens, over. De twee bundelen hun krachten om de internationale groei en innovatie op de wereldwijde markt te versnellen.
13 uur
Duurzaamheidsdoelen van MKB binnen handbereik dankzij NEWKINDS
NEWKINDS (voorheen Rainbow Collection), lanceert een digitaal coachingplatform dat Nederlandse MKB-bedrijven ondersteunt bij het realiseren van hun duurzaamheidsambities. Het nieuwe platform helpt bedrijven die graag aan de slag willen met verduurzaming, maar niet goed weten waar te beginnen.
18 uur
Humanistisch Verbond bundelt krachten met PINK
Het Humanistisch Verbond gaat samenwerken met PINK om het humanisme steviger op de kaart te zetten in Nederland. Door middel van campagnes willen de twee partners de jongere doelgroepen niet alleen aanspreken, maar ook 'beraken'.
18 uur

Green Media Awards: wie gaan hem winnen?
In het hart van het Hilversumse Media Park, in het openluchttheater De Hof van Edens, presenteren Harm Edens en Sanne Savelsbergh op donderdag 5 juni een programma waarin duurzame initiatieven in de media worden belicht én vormgegeven. De beste initiatieven worden beloond met een zogeheten Green Media Award, een nieuwe jaarlijkse prijs.
20 uur
Exclusieve titels op NPO Start werpen vruchten af
Het publiek weet NPO Start steeds meer te vinden als publieke streamingsdienst. De gemiddelde totale kijktijd per week is in het eerste kwartaal van 2025 met 23 procent gegroeid ten opzichte van het eerste kwartaal van 2024. Exclusieve programma's en de optie om vooruit te kijken zijn de grootste trekpleisters.
21 uur
Branthlete: eerste marketing agency in Europa met focus op vrouwensport gelanceerd
84% van de sportfans is geïnteresseerd in vrouwensport, maar ziet het zelden. En dus gaat er iets mis in de sportwereld. Terwijl merken op zoek zijn naar manieren om jonge en vrouwelijke doelgroepen te bereiken, blijven de mooiste verhalen buiten beeld - die van de vrouwelijke sportwereld. Niet omdat ze er niet zijn, maar omdat niemand het lef en de expertise heeft om ze écht in de spotlight te zetten.
22 uur
Gen Z omarmt HAK en haar blije mascotte
De Kidneybonen Chili Schotel van HAK krijgt tijdelijk een nieuw jasje. De verpakking wordt aangepast zodat deze lijkt op de mascotte van HAK, die het afgelopen jaar op social media een miljoenenpubliek bereikte. De limited edition is onderdeel van de 'Zak erin!'-campagne, waarin de bonenschotels van HAK in stazak centraal staan.
22 uur
"Inclusiviteit mag geen checklist zijn"
Bij Home is inclusiviteit geen buzzword, maar de basis. Jonge creatieven Sara Taha en Noa Meihuizen van het socialfirst bureau delen hoe ze dat in de praktijk brengen, maar ook waar het nog wringt in de industrie.
22 uur
Newww versterkt SEO-positie met overname Up Agency en ralfvanveen.com
Newww Media Group zet zijn buy-and-build-strategie voort: Up Agency en ralfvanveen.com, beide gespecialiseerd in SEO, sluiten zich aan bij collectief onder leiding van Marten Post. Eerder dit jaar sloten onder andere Flik Flak, Boest, DRIIVN, MM Creative Agency, Goalden en Cowboys zich aan bij het collectief.
23 uur

Pagina's

Abonneren op Fonk Online