Fonk Online

1929 nieuwsberichten gevonden
ESPRIT lanceer ESPRIT Futura
Een nieuw wereldwijd initiatief dat zich richt op het herontdekken van de consumentenbetrokkenheid, eCommerce-oplossingen en optimalisatie van bedrijfsprocessen met behulp van big data.
13 uur
Lowlands 2022 volg je bij NPO
Thuisblijvende festivalliefhebbers hoeven dit jaar niets te missen van Lowlands. Op vrijdag 19, zaterdag 20 en zondag 21 augustus doet NPO verslag van het festival via radio, televisie en online.
13 uur
Podimo lanceert 'Oorlog in het Paradijs'
Op Indonesische Onafhankelijkheidsdag (17 augustus) lanceert Podimo: Oorlog in het Paradijs.
14 uur
Tentoonstelling House of Hiv toont de verhalen achter hiv-initiatieven
De tentoonstelling House of Hiv, die van 19 augustus tot en met 9 september 2022 in Amsterdam te zien is, blikt terug op veertig jaar leven en omgaan met hiv.
15 uur
Ontwikkel de optimale customer journey en zet de klant centraal
Het doel van customer journey management is klantreizen optimaal opzetten en continu verbeteren zodat deze leiden tot een betere klantbeleving. Zo kunnen klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid worden gerealiseerd. Maar hoe pak je dit goed aan? Tijdens de post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management leer je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert in jouw organisatie!
16 uur
Samsung en Nxt Museum stellen toekomst van kunst en technologie tentoon
Samsung en Nxt Museum verlengen hun samenwerking met als doel technologie en kunst samen verder te brengen.
17 uur
Stoppen met social media kan druk en stress verminderen
Steeds meer bekende en onbekende mensen stoppen tijdelijk of helemaal met hun social mediakanalen.
18 uur
HelloFresh realiseert een kwartaal met recordomzet
HelloFresh publiceert zijn financiële resultaten voor het tweede kwartaal van 2022.
19 uur
McDonald’s lanceert collectie met gouden sieraden van echt zwerfafval
Vuilnis waardevol maken, dat is wat McDonald’s wil doen. De restaurantketen introduceert vandaag een super limited edition collectie 14 karaat gouden en vergulde sieraden, gemaakt van echt zwerfafval.
21 uur

Nieuwe campagne BCC gemaakt door Creature Amsterdam
BCC lanceert haar nieuwe Don’t Worry Buy Happy-campagne. De campagne is het eerste resultaat van de samenwerking met Creature Amsterdam (voorheen XXS). Creature Amsterdam won eerder dit jaar de strategische en creatieve pitch en werd hiermee de nieuwe lead agency voor het retailmerk.
1 dag
300.000 Stukjes Nederland gekocht in de virtuele wereld Ecolands
Greentechbedrijf Ecolands opent op 15 augustus haar virtuele wereld voor het grote publiek in Nederland. In de voorverkoop verkocht dit greentechbedrijf al ruim driehonderdduizend stukjes Nederland van haar virtuele wereld genaamd Ecolands.
1 dag
Koninklijke Grolsch produceert nu groen gas uit eigen afvalwater
Bierbrouwer Grolsch heeft met succes het eerste groen gas geproduceerd uit eigen afvalwater. Op het terrein van de brouwerij is een groen gasinstallatie geplaatst die jaarlijks 1 miljoen Nm3 groen gas uit biogas gaat produceren.
1 dag
Impact on the Beach maakt Business for Good het nieuwe normaal
Impact on the Beach is het business festival voor nieuwe initiatieven die samen de verandering vormen. Om te zien en ervaren dat het kan en hoe. De plek waar je andere impactmakers en -organisaties ontmoet. Een combinatie van kunst, muziek, theater, radicale verhalen, good food en De Inspirerende 40 van 2022.
1 dag
Hoofdredacteur Justine Marcella vertrekt bij Vorsten
Hoofdredacteur Justine Marcella (51) vertrekt op 12 september 2022 bij royalty-magazine Vorsten. Dat meldt uitgever New Skool Media vandaag. Wie haar gaat opvolgen, is nog niet bekend.
1 dag
Charlotte Wisse naar de creatieve directie
de creatieve directie versterkt team met accountmanager Charlotte Wisse (31 jaar). Door de uitbreiding van het team kan het bureau zich nog beter richten op de verdere groei en de toenemende vraag naar Direct Marketing.
1 dag

Pagina's

Abonneren op Fonk Online