Fonk Online

2103 nieuwsberichten gevonden
‘Zet het op je lijstje’ is de kerstboodschap van bol.com
Met de kerstcampagne van 2022, ‘De winkel van kerststerren’ wil bol.comheel kerstvierend Nederland om een ‘kerstster’ te worden, met behulp van de verlanglijst in de app van de retailer. De verlanglijst is speciaal voor deze campagne vernieuwd en omgedoopt tot ‘het kerstlijstje’.
1 uur
Loyals Group neemt SEO-bureau SmartRanking over
Met de zesde overname van SEO-bureau SmartRanking zet Loyals Group opnieuw een stap voorwaarts in de groeiambitie. Binnen vijf jaar wil de bureaugroep uitgroeien tot dé aanvoerder in digitale transformatie en merkenbouw in het midden- en grootbedrijf.
1 uur
Coca-Cola lanceert wereldwijde kerstcampagne ‘Christmas Always Finds Its Way’
Al 27 jaar – sinds hij voor het eerst in 1995 in een tv-commercial te zien was – is de Coca-Cola kersttruck het startsein van de feestdagen. De afgelopen twee jaar was de kersttruck niet zichtbaar in het Nederlandse straatbeeld. Daar komt vanaf vandaag verandering in, want de Kerstman en zijn kerstelfjes gaan weer op pad om de kerstgedachte naar de mensen te brengen.
1 uur
Artsen zonder Grenzen vult digitaal kerstpakketten voor mensen in nood
De kerstcampagne van Artsen zonder Grenzen, waarbij je digitaal een kerstpakket vult voor mensen in nood, gaat vandaag voor de 15e keer van start. Nieuw dit jaar is dat je een persoonlijke kerstkaart naar hulpverleners van AzG kan sturen, die tijdens de feestdagen doorwerken om mensen wereldwijd van medische zorg te voorzien.
2 uur
Kruidvat: iedereen verdient een mooie kerst
Kruidvat komt dit jaar met een kerstcommercial die doet denken aan de magische avonturenfilms uit de jaren 80. Zeker geen emotionele tranentrekker, maar een lichtvoetige film vol actie en avontuur waarin de kinderen van Lies iedereen, maar dan ook écht iedereen, een mooie kerst bezorgen.
2 uur
Bijna 1 op de 3 Nederlanders past gezonde gewoontes aan vanwege hoge inflatie
Bijna 1 op de 3 Nederlanders geeft aan minder gezond te eten nu gezonde producten duurder zijn geworden als gevolg van de hoge inflatie. Een kwart van de Nederlanders geeft daarnaast aan hun sport- en of clubabonnement op te hebben gezegd, omdat het te duur is op dit moment.
2 uur
Groei aantal leden DDMA zet n tweede helft 2022 door
In de tweede helft van 2022 mocht DDMA 10 nieuwe leden verwelkomen, waaronder MieleX en Ticketswap. Hiermee sluit de branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales opnieuw een jaar van groei af. In totaal zijn nu meer dan 370 merken, bureaus en tech-leveranciers lid van DDMA.
2 uur
Wouter Aalberse leidt tech- en dataplatform Channel Factory
Technologie- en dataplatform Channel Factory heeft Wouter Aalberse (50) aangesteld tot Director of Direct Client EMEA. Als lid van een nieuw, internationaal senior managementteam zal Aalberse strategisch richting geven aan de partnerships met directe adverteerders binnen Europa, het Midden-Oosten en Afrika.
2 uur
Young Generation in Tech-rapport onthult grimmige nieuwe realiteit voor techsector
Europees onderzoek onder 2.000 jongeren in de technologiesector waarschuwt dat jongere werknemers hun liefde voor de sector verliezen door slechte werkrelaties, angst voor ontslag, ontoereikende compensatie en een gebrek aan duidelijke loopbaanontwikkeling. Bijna drie op de vier Nederlandse jongeren in de sector (73%) zijn onzeker over hun baanzekerheid, waarbij 30 procent verwacht zijn baan te verliezen in de aankomende recessie.
2 uur

Studio Piet Boon x Streetart Frankey
Studio Piet Boon heeft voor de aankomende feestdagen de handen ineengeslagen met kunstenaar Frankey AKA Streetart Frankey.
2 uur
Caroline ter Braak-de Vries versterkt True Ideas
True Ideas verwelkomt Caroline ter Braak-de Vries per 1 december als business director. Caroline bouwt op ruim 25 jaar ervaring in de reclame (Ogilvy en TBWA\), corporate organisaties (KPN) en NGO’s (Rode Kruis, Hartstichting, JOGG).
3 uur
Happy Horizon scoort 9 keer bij Dutch Search Awards 2022
Creative digital agency Happy Horizon sleepte tijdens de uitreiking van de Dutch Search Awards 2022 9 prijzen in de wacht, waaronder 2 keer goud. Daarnaast won het bureau 5 keer zilver en 2 keer brons. Deze editie van deze gerenommeerde search marketing awards werd dit jaar gehouden in DeFabrique in Utrecht.
17 uur
Specsavers breidt uit naar België
Het van origine Britse familiebedrijf Specsavers heeft haar deuren in België geopend. In Vlaanderen zijn de webshop en de eerste fysieke winkel nabij Antwerpen een feit.
21 uur
Unilever pakt samen met partners 45.000 pakketten in voor de voedselbank
Van maandag 5 tot en met donderdag 8 december pakken honderden medewerkers van Unilever in Rotterdam Ahoy vrijwillig pakketten in voor de voedselbank.
21 uur
Registratie geopend voor Buma Music in Media Awards 2023
In welke film, podcast of reclame van het afgelopen jaar was de beste muziek te horen? Vanaf vandaag is de online inschrijving geopend voor de Buma Music in Media Awards van Buma Music in Motion. De registratie loopt tot 16 januari en de uitreiking zal in april 2023 plaatsvinden.
1 dag

Pagina's

Abonneren op Fonk Online