Fonk Online

2329 nieuwsberichten gevonden
Altura haalt 3 miljoen euro groeigeld op
Steeds vaker maken overheidsinstanties, private en publieke organisaties gebruik van formele inkoopprocedures zoals een Request for X (RFX) om een opdracht in te vullen. Deze processen staan bekend om hun complexiteit en de enorme hoeveelheid documentatie die van deelnemers wordt gevraagd. Altura ontwikkelde software om het volledige proces rondom het maken en managen van voorstellen te vereenvoudigen met behulp van AI.
1 uur
Eerste editie Agency at Night groot succes
De eerste editie van Agency at Night was een groot succes. Tijdens dit evenement grepen duizenden mensen de kans om kennis te maken met zesenveertig creatieve en digitale bureaus uit Rotterdam. Onderwerpen zoals AI, digitale toegankelijkheid en ondernemen stonden centraal tijdens de verschillende talks en workshops.
14 uur
Ylona Schroevers nieuwe Operations Director Teleperformance
Teleperformance Benelux & Suriname kondigt aan dat Ylona Schroevers is aangesteld als Operations Director. Ze heeft bijna tien jaar ervaring in klantcontact en is sinds 2022 werkzaam bij het bedrijf.
15 uur
Marcolin opent showroom in New York
Op 14 maart vond de opening van de Marcolin showroom in New York plaats. Deze opening werd gevierd met een exclusieve openingsceremonie, bijgewoond door verschillende invloedrijke gasten.
16 uur
Frisdrank alternatief Nix & Kix steeds populairder
Onderzoek laat zien dat Nederlanders steeds bewuster zijn als het gaat om het drinken van suikerhoudende frisdranken en alcohol. Door deze trend breidt Nix & Kix haar marktaandeel in Nederland verder uit. Het natuurlijk en caloriearm drankje is vanaf deze week verkrijgbaar bij de Albert Heijn in de smaken Raspberry Rhubarb, Watermelon Hibiscus en Mango Ginger.
16 uur
SmartRanking nieuwe SEO partner GreenPan US
GreenPan US heeft SmartRanking aangesteld als nieuwe SEO partner. De samenwerking moet ervoor zorgen dat de groei op de Amerikaanse markt wordt versterkt.
16 uur
B Corp Month: This way forward
B Corp Month is een jaarlijkse, wereldwijde campagne. Elk jaar in maart komen B Lab en de wereldwijde B Corp-gemeenschap samen om alles te vieren rondom een B Corp zijn. Ze delen onder andere manieren waarop ze van plan zijn hun impact in de toekomst te vergroten en verder te gaan dan business as usual. Dit jaar met als thema This Way Forward.
17 uur
ASICS brengt Paid Search onder bij Roots Network
ASICS heeft na een uitgebreide pitch gekozen voor Roots Network als het nieuwe Paid Search bureau. Roots Network gaat voor het sportmerk de klantcentrale marketingstrategie doorvertalen naar Paid Search voor 17 verschillende landen binnen Europa.
17 uur
Lidl Belux kiest blended agency iO als digitale partner
Na een korte, intensieve pitch heeft Lidl Belux zijn digitale marketing en campaigning ondergebracht bij iO. Blended agency iO heeft als opdracht de digitale aanwezigheid van Lidl te versterken in België en Luxemburg.
17 uur

IJsland beste land voor carrièrevrouwen
Nieuw onderzoek laat zien dat IJsland de meeste doorgroeimogelijkheden biedt aan vrouwen. Het onderzoek onder zesenveertig landen, is gebaseerd op de data van World Economic Forum. De Europese landen werden onderzocht en kregen een totaalscore uit 100.
17 uur
YouTube wil openheid van creators over synthetische content
YouTube lanceert vandaag een nieuwe tool in Creator Studio waarmee makers aan kijkers moeten laten zien wanneer realistische content - content die een kijker gemakkelijk zou kunnen verwarren met een echte persoon, plaats of gebeurtenis - is gemaakt met bewerkte of synthetische media, waaronder generatieve AI.
18 uur
Veneta verbreedt campagne ‘Jouw raam. Jouw Veneta’.
Veneta verbreedt deze week hun tv-campagne ‘Jouw raam. Jouw Veneta’. Dit doen ze met een humoristische serie korte commercials, ontwikkeld door een van de genomineerden ‘New Kids on the Block’ Prosper & Bloom en geproduceerd door productiemaatschappij rubenpaulruben.
18 uur
Nieuwe Marktplaats campagne over Nederlandse mobiliteit
Marktplaats lanceert een nieuwe campagne waarmee ze laten zien dat steeds meer Nederlanders anders kijken naar mobiliteit. Er vindt een verschuiving plaats in het gebruik van vervoermiddelen. Zo pakken Nederlanders steeds vaker de fiets, elektrische scooter of bakfiets. In de campagne delen gebruikers van het platform hun ervaring met het combineren van verschillende reisvormen.
19 uur
Nominaties Annie M.G. Schmidtprijs bekend
De nominaties voor de Annie M.G. Schmidtprijs zijn bekendgemaakt. De prijs wordt uitgereikt aan tekstschrijver, componist en uitvoerder voor het beste theaterlied van het voorgaande jaar. Dit jaar vindt de uitreiking op 21 april plaats in De Kleine Komedie.
20 uur
Sennheiser lanceert ‘Hoor meer dan muziek, hoor emoties’
Sennheiser komt met een emotie-gedreven campagne voor Momentum True Wireless 4 oordopjes. De campagne ‘Hoor meer dan muziek, hoor emoties’, is ontwikkeld door Ogilvy en bestaat uit twee video’s die conventionele audiobelevingen overtreffen. De video’s zijn geproduceerd met behulp van virtuele productietechnieken en verleggen de grenzen van zowel efficiëntie als kwaliteit in productie.
20 uur

Pagina's

Abonneren op Fonk Online