Fonk Online

1953 nieuwsberichten gevonden
Brouwerij 't IJ rebrandt de Zatte tripel
Reclamebureau KAPOOOW ontwikkelde een imagocampagne voor Brouwerij 't IJ die de consument meeneemt in een vrolijke Zatte Tripel stad om de Zatte te marketen als tripel. De eerste echt campagne voor de brouwerij.
9 uur
Merkcampagne voor Knab door HERC
“Knab is de online bank, met menselijke service. Alles draait om een positieve gebruikservaring. Van de app, tot de site, tot de diensten, de service en de communicatie. Dat is niet enkel een reclamebelofte, dat zien we ook echt terug in onze klantwaardering", zegt Anne Ruth Groen, Manager Merk & Communicatie van Knab.
13 uur
Swapfiets en Dopper bundelen krachten in strijd voor duurzaam stadsleven
Met hun nieuwste campagne stelt Swapfiets de vraag: waarom blijven we meer spullen kopen, om het uiteindelijk allemaal weg te gooien? Met hun missie om steden leefbaarder, schoner en groener te maken, slaat Swapfiets daarom de handen ineen met Dopper, het bedrijf dat herbruikbare flessen maakt met als doel wegwerpflessen overbodig te maken.
14 uur
Yubo kiest Ogilvy Social.Lab als haar nieuwe bureau
De Amsterdamse vestiging van Ogilvy Social.Lab is door Yubo gekozen voor het ontwikkelen van een campagne die zowel de bekendheid als het gebruik van dit nieuwe social platform een boost moet geven.
14 uur
Open Now achter nieuwe campagne Smuldier
Smuldier ontwikkelde met Open Now een nieuw merkconcept en lanceert vandaag de nieuwe campagne voor Smuldier. Onder het nieuwe thema: “Ik ben een Smuldier”, zien we enthousiaste honden die duidelijk laten merken dat ze Smuldier het allerlekkerste hondenvoer vinden.
14 uur
Open Now achter nieuwe campagen Smuldier
Smuldier ontwikkelde met Open Now een nieuw merkconcept en lanceert vandaag de nieuwe campagne voor Smuldier. Onder het nieuwe thema: “Ik ben een Smuldier”, zien we enthousiaste honden die duidelijk laten merken dat ze Smuldier het allerlekkerste hondenvoer vinden.
14 uur
Marcel van Roosmalen: eerste Nederlandse schrijver die advertentieruimte aanbiedt
Marcel van Roosmalen is de eerste Nederlandse schrijver die advertentieruimte aanbiedt via zijn eigen website. Op de website van de schrijver en columnist (o.a. NRC, Media Inside, De Nieuws BV) kun je bannerruimte kopen waarin Marcel jouw product, bedrijf of merk aanprijst. Je kunt kiezen voor een small, medium of large advertentiepakket waarbij Marcel zich in meer of mindere mate aan je merk verbindt.
14 uur
Marcel van Roosmalen: eerste Nederlandse schrijver die advertentieruimte aanbiedtr
Marcel van Roosmalen is de eerste Nederlandse schrijver die advertentieruimte aanbiedt via zijn eigen website. Op de website van de schrijver en columnist (o.a. NRC, Media Inside, De Nieuws BV) kun je bannerruimte kopen waarin Marcel jouw product, bedrijf of merk aanprijst. Je kunt kiezen voor een small, medium of large advertentiepakket waarbij Marcel zich in meer of mindere mate aan je merk verbindt.
14 uur
Mastercard lanceert CO2-calculator voor banken nu consument milieubewuster wordt
Sinds de uitbraak van de coronapandemie heeft de consument veel meer aandacht voor het milieu. Dat blijkt uit onderzoek naar duurzaamheidsinitiatieven van consumenten, uitgevoerd door betaaltechnologiebedrijf Mastercard. Meer dan twee vijfde van de ondervraagde Nederlanders (41%) vindt het verkleinen van de ecologische voetafdruk belangrijker dan vóór de pandemie. Dit duidt op een groeiende trend naar milieubewuste uitgavenpatronen bij consumenten.
15 uur

Animatiestudio Yoko opent officieel haar deuren
Vandaag opent Yoko officieel haar deuren. De animatiestudio verzorgt al enige tijd de animaties voor een breed scala aan merken, waaronder Blendle, de Universiteit van Nederland en verscheidene televisieprogramma’s, zoalsKinderen voor Kinderen en 24Kitchen.
16 uur
Fatboy lanceert ‘roaring’ campagne voor outdoor 2021 collectie
Fatboy the Original, is al sinds 2002 een 'household name' voor ieder die liefhebber is van verrassende, vernieuwende en iconische designproducten. Voor de nieuwe brand campaign, die lanceert in de lente/zomer 2021, koos Fatboy voor digital agency Dept. Met een Europese digital-first campagne brengt Fatboy de outdoor collectie onder de aandacht.
16 uur
Farmaceutische multinationals laten steken vallen in online-communicatie
Internationaal onderzoek uitgevoerd door The Worldcom Public Relations Group laat zien dat veel grote farmaceutische bedrijven hun online communicatie en hun uitingen via de sociale media niet ten volle benutten.
16 uur
2Basics lanceert nieuw platform voor ingame advertising
2Basics start een nieuw label dat zich volledig richt op gaming marketing & media, genaamd The Space Invaders. Dit onderdeel biedt merken de unieke mogelijkheid te adverteren in games. Daarnaast richt The Space Invaders zich op creatieve partnerships en merkcampagnes richting gamers. Kevin Loos gaat leiding geven aan dit label.
16 uur
Alles over sportmarketing in FONK #309
Nu de stadions weer (gedeeltelijk) opengaan voor het publiek gloort en licht aan de horizon van onder meer de sportwereld. Voor de sporters is het geweldig om weer te spelen voor een live publiek en voor de partners en adverteerders rond de grote events dienen zich mooie kansen aan. FONK pakt daarom uit met een nieuw sportmarketing dossier.
16 uur
Heinekens 'Cheers to all' beoordeeld tot 's werelds meest creatief effectieve reclame
Gedurende 2020 heeft Kantar meer dan 10.000 reclames getest voor klanten over de hele wereld. Vandaag maakt Kantar bekend welke advertenties het meest effectief waren. Wat de Kantar Creative Effectiveness Awards anders maakt dan andere creativiteitsprijzen, is dat consumenten de jury vormen.
16 uur

Pagina's

Abonneren op Fonk Online