Fonk Online

1469 nieuwsberichten gevonden
Cathay Pacific selecteert LEWIS
Cathay Pacific heeft gekozen voor LEWIS als nieuw PR-bureau in de Benelux. De 5-sterrenluchtvaartmaatschappij is meerdere malen erkend als ’s werelds beste airline door Skytrax, onder andere door de kenmerkende Aziatische, persoonlijke service. Met Cathay Pacific voegt LEWIS wederom een merk toe aan het groeiende travel & leisure portfolio.
1 dag
Onderzoek Ipsos: dit verwachten we van het nieuwe decennium
Een nieuw jaar, een nieuw decennium. Wat verwachten Nederlanders en de rest van de wereld van 2020? Zullen we in zelfrijdende auto’s rondrijden dit jaar? Zal Donald Trump herkozen worden voor nog een termijn? En zullen we meer medailles behalen op de Olympische Spelen in Japan dan in Brazilië?
1 dag
Onderzoek Ipsos: dit verwachten we in 2020
Een nieuw jaar, een nieuw decennium. Wat verwachten Nederlanders en de rest van de wereld van 2020? Zullen we in zelfrijdende auto’s rondrijden dit jaar? Zal Donald Trump herkozen worden voor nog een termijn? En zullen we meer medailles behalen op de Olympische Spelen in Japan dan in Brazilië?
1 dag
'Verbergen aantal likes geen invloed op Instagrammende Nederlander'
Instagram is vorig jaar gestart met een pilot waarbij het aantal likes van posts niet langer zichtbaar is. Het social media platform doet dit naar eigen zeggen omdat ze willen dat volgers zich concentreren op de creativiteit van foto’s en video’s en niet op het aantal hartjes dat een post krijgt. Maar in hoeverre is het aantal likes bepalend voor gebruikers van het platform en hoe kijken zij aan tegen de plannen van Instagram? Met oog op de toekomst van influencer marketing deed XMPLE, het in...
1 dag
Dit is het nieuwe ANP
Sinds 1934 staat het ANP aan de basis van het Nederlandse nieuws. Inmiddels bouwt 95% van de Nederlandse media op de ANP-producten. Hoewel de naamsbekendheid van het ANP groot is, is het voor de buitenwereld onduidelijk wat de organisatie precies doet.
1 dag
Nieuw bureau Professional Outsiders gaat terug naar de essentie
‘In het door droeve middelmatigheid getergde, en door data gegijzelde grijze bedrijfsleven mag wel weer wat reuring. Wat vuur. Wat begeisterung. En vooral: wat creativiteit terug’ - zo meldt de website van Professional Outsiders die gisteren werd gelanceerd.
1 dag
Sam& maakt Nederland bewust van eigen rol kinderarmoede
Kinderarmoede komt veel vaker voor dan de meeste mensen denken. Zo schat 70 procent van de Nederlanders het aantal kinderen dat in Nederland onder de armoedegrens leeft te laag in of geeft aan geen idee te hebben van de omvang van kinderarmoede. Dit blijkt uit onderzoek van Panel Wizard onder 2.182 Nederlanders in opdracht van Samen voor alle Kinderen (Sam&).
1 dag
Whatsappen met Jan-Willem Brüggenwirth over zijn overstap naar VBAT
Een mooie career move voor Jan-Willem Brüggenwirth. Donderdag werd bekend dat hij van Talpa is overgestapt naar VBAT, waar hij als Executive Chairman aan de slag gaat. Dat vroeg natuurlijk om een Whatsappgeprekje.
1 dag
De Rode Loper, Klassewerk en Dept bundelen krachten rond lerarentekort
De Haagse organisaties De Rode Loper en Klassewerk willen verandering aanbrengen in het structurele lerarentekort en hebben digital agency Dept aangehaakt om mensen met een andere blik naar het vak te laten kijken. Dit resulteerde in de inspirerende “Word Leraar in Den Haag”-campagne, waarin de schoolperiode van de jonge uitvinder Boyan Slat (25), oprichter van The Ocean Cleanup, centraal staat.
1 dag

Shula Rijxman: “NPO staat open voor samenwerking rond hoogstaande dramaseries”
De Nederlandse Publieke Omroep staat open voor samenwerking met (inter)nationale mediapartijen op het gebied van groots opgezet nieuw Nederlands kwaliteitsdrama. “We willen een experiment beginnen waarbij tot en met 2021 in totaal vijf producties mogelijk zijn. Partijen die zich hiervoor kunnen aanmelden zijn mediadiensten met een eigen platform, zoals bijvoorbeeld Netflix, Videoland, Disney plus en Amazon.” Dit zei NPO-bestuursvoorzitter Shula Rijxman vandaag in haar nieuwjaarstoespraak in ...
2 dagen
Frans Bauer held in nieuwe Peijnenburg-commercial
Frans Bauer heeft de hoofdrol in de nieuwste commercial van Peijnenburg, die vanaf vandaag op tv te zien is. In de commercial is Frans aan het happen naar Peijnenburg en droomt hij even weg naar zijn happy place: een doorbraak in Amerika. Want van happen word je happie, aldus het bekendste ontbijtkoekmerk van Nederland.
2 dagen
Bruna-overname door Audax afgerond
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft goedkeuring verleend aan de voorgenomen krachtenbundeling van Bruna en Audax Groep. Daarnaast hebben Shared Stories Group (SSG) en Audax Groep vandaag de overname afgerond.
2 dagen
Bierbrouwer Grolsch brouwt nu op Europese windenergie
Grolsch gebruikt vanaf 1 januari dit jaar 100 procent groene elektriciteit van Europese windmolens voor zowel de eigen brouwerij als dochteronderneming De Klok Dranken. Dat heeft de bierbrouwer bekendgemaakt.
2 dagen
BvA sluit jubileumjaar af met groot symposium over MerkKracht
BvA, de bond van adverteerders, sluit de viering van het 100-jarig bestaan af met een groot symposium. Het evenement vindt op 12 maart plaats in het Amsterdamdome. Het symposium heeft als thema MerkKracht: Impact en verantwoordelijkheid van merkleiders.
2 dagen
Van Gogh Museum introduceert de TussendoorTour
Het Van Gogh Museum heeft een nieuwe rondleiding gelanceerd: de TussendoorTour. Dat is een verkorte tour die je binnen één uur langs alle hoogtepunten van Van Goghs werk leidt.
2 dagen

Pagina's

Abonneren op Fonk Online