Fonk Online

1531 nieuwsberichten gevonden
FIFA Museum kiest na pitch voor Dept
Het FIFA World Football Museum in Zurich, een dochteronderneming van FIFA, heeft na een intensieve pitch Dept aangewezen om ondersteuning te bieden bij drie projecten.
11 uur
HUNT. aan de slag voor Aidsfonds
Eind 2020 zullen de eerste uitingen verschijnen voor het speciale project dat Aidsfonds en HUNT. samen gaan uitrollen. ‘Het is meer dan een campagne. We gaan een langjarig partnership aan waarvoor wij het concept hebben ontwikkeld en dat we gezamenlijk op de markt gaan brengen", zegt Thijs van Schothorst, partner bij het bureau. Het concept heeft tot doel om een aanvullende stabiele bron voor fondsenwerving te gaan vormen.
11 uur
In memoriam Louk Varossieau (1943 – 2020)
Het is 1975 en in Rotterdam richten vier jonge kerels een reclamebureau op. Theo van den Broek, Fred Kolsteeg, Hans Kramers en Louk Varossieau. En ze noemen hun bureau ARA.
13 uur
Nieuwe organisatiestructuur voor Nissan in de Benelux
Nissan voert een nieuwe organisatiestructuur door in België, Nederland en Luxemburg. De huidige Nissan Benelux-organisatie zal worden opgesplitst in twee aparte en onafhankelijk operende onderdelen: Nissan Nederland en Nissan Belux. Tjalling Hollander zal als Country Director de nieuwe organisatie in Nederland leiden.
13 uur
Capgemini en Audi starten nieuwe joint venture XL2
Het consultancybedrijf Capgemini en Audi zijn een joint venture gestart - XL2. De twee partijen gaan ondersteuning bieden bij de digitale transformatie op het gebied van SAP S/4HANA en clouddiensten. XL2 gaat dat voornamelijk voor Audi en de overige merken van de Volkswagen Group doen.
16 uur
GASSAN nieuwe Time Partner AZ
GASSAN is de nieuwe Time Partner van AZ. Het juweliershuis tekende een verbintenis tot medio 2023. Als Time Partner krijgt GASSAN vermeldingen op de boardings in het AFAS Stadion en een logovermelding boven de tijdsaanduiding op de videowalls.
17 uur
Nieuw bureau The Robins van start
het nieuwe Story Marketing bureau The Robins is van start gegaan. The Robins, opgericht door Willemijn Vader en HP van Tilburg, is een bureau waarin zeven marketing & communicatie professionals samenwerken volgens de Story Marketing methode.
17 uur
Laat goede content niet verloren gaan
Tegenwoordig pak je de aandacht van een lezer alleen nog met persoonlijke, onderscheidende en relevante content. Het is daarom van belang dat je voor je organisatie een duidelijke contentstrategie hebt. Maar hoe zorg je dat jouw content de doelgroep bereikt tussen alle concurrentie? Hoe pak je dat aan voor jouw organisatie en hoe zet je een goede contentstrategie op? Dat leer je in de tweedaagse training Contentstrategie van Beeckestijn Business School.
17 uur
Social Friendz lanceert webshop voor en door influencers
Social Friendz, een full-service influencer marketing agency, heeft een eigen webshop gelanceerd. In de online shop kunnen (startende) influencers producten en diensten vinden om hun eigen social media-accounts naar een hoger niveau te tillen.
18 uur

Jelle Kolleman weg bij MediaMonks
Jelle Kolleman heeft per 1 juni MediaMonks verlaten. Kolleman is samen met MediaMonks co-founder van Made for Digital dat in 2019 geïntegreerd werd binnen MediaMonks. In september van dat jaar gaf Jelle het stokje over aan Vivian Opsteegh, die nu MediaMonks Films & Content leidt.
18 uur
Geautomatiseerde pre-roll advertising voor livestream en podcasts bij BNR
Het is vanaf vandaag mogelijk om (geautomatiseerd) een pre-roll voor de livestream én voor alle podcasts van BNR Nieuwsradio te plaatsen. Adverteerders kunnen nu zowel via FM, als ook op alle online platformen waar de content van BNR Nieuwsradio te horen is, communiceren met de (veelal zakelijke) luisteraars van BNR.
18 uur
Duurzame limited edition mondkapjeslijn gemaakt in Bijlmerbajes
Vanaf deze week is het verplicht om in het openbaar vervoer een mondkapje te dragen. De populaire wegwerp varianten zorgen voor onnodig veel waste, met verstopte riolen als gevolg. B Corp gecertificeerd pr-bureau Blyde Benelux lanceert vandaag een duurzame limited edition mondkapjeslijn gemaakt van duurzame reststoffen.
18 uur
MT The Gardeners uitgebreid met Nadine Marcar en Nikki de la Rambelje
Nadine Marcar, vier jaar werkzaam bij de Gardeners, is per januari managing partner bij de Gardeners geworden. Nikki de la Rambelje, eerder creative bij de Gardeners, is aangesteld als creative director. Samen met Maira Evers (oprichter en eigenaar) en Laurien Vest (pr-director en partner) zullen ze vanaf nu ook de managementtaken vervullen.
19 uur
Nederlander bereid klimaatvriendelijk te sporten
Veel Nederlanders zijn zich door de coronacrisis meer bewust geworden van het klimaat en willen hieraan ook zelf een bijdrage leveren. Minder vliegen en beperkt autogebruik zijn daar voorbeelden van. Dit blijkt uit recent onderzoek. Online pensioenuitvoerder BeFrank deed dit voorjaar onderzoek naar sporten op een klimaatvriendelijke manier. Hieruit blijkt dat het overgrote deel van de Nederlanders (82%) ook tijdens het sporten rekening wil houden met het klimaat.
19 uur
Imou kiest Gracious
Gracious slaat de handen ineen met Imou voor het uitrollen van de marketingstrategie voor West-Europa. Hiermee wil Imou naamsbekendheid opbouwen in de West-Europese markt. Na een pitch is gracious gekozen tot partij met de beste fit om de klus te klaren.
19 uur

Pagina's

Abonneren op Fonk Online