Fonk Online

1833 nieuwsberichten gevonden
J/M Ouders lijft Famme in
Parentingplatform J/M Ouders breidt zich per 1 augustus 2025 uit met Famme. Met deze toevoeging vormt J/M Ouders een compleet platform voor ouders van kinderen van 0 tot 18 jaar.
8 uur
FD lanceert nieuwe podcastserie met Universiteit van Nederland
Universiteit van Nederland en het Financieele Dagblad maken samen een nieuwe podcastserie. Een economische Summer School die je, ook vanaf het strand, kan volgen.
8 uur
Signal groeit fors, toch maar weinig opzeggers voor WhatsApp
Het aantal mensen in Nederland dat de chatapp Signal gebruikt, is in de eerste helft van dit jaar meer dan verdubbeld naar 1,8 miljoen gebruikers. Dat staat in de tussentijdse update van het jaarlijkse Nationale Social Media onderzoek van Newcom.
10 uur
Dit zijn de Lelijkste Websites van 2025
De lelijkste websites van het jaar zijn bekend. Cafetaria Cajais uit Vlaardingen won de juryprijs. Leraar en spreker Dimitri van Dillen uit Hengelo was de favoriet van de publieksstemmers. De verkiezing wordt jaarlijks georganiseerd door Hostnet.
10 uur
Kantar wint Britse Innovation Award voor in Nederland ontwikkeld crossmediaplatform THX
Kantar won op donderdag 17 juli de prestigieuze Innovation of the Year-award tijdens de AURA Insights Awards in Londen. Deze prijs werd toegekend voor het in Nederland ontwikkelde product LIFT+ powered by THX, een oplossing voor real-time crossmedia- en shoppermetingen.
10 uur
The Lekker Company haalt 116.000 euro op
The Lekker Company heeft via crowdfunding platform CrowdAboutNow €116.234 opgehaald voor hun nieuwste product: een navulbare deodorant dispenser van gerecycled plastic en aluminium. Met steun van 237 investeerders haalde het bedrijf meer dan het oorspronkelijke doelbedrag op.
11 uur
Wie is niet bang van de pitchbitch?
Ze kost je fortuinen. Ze eist al je aandacht op, mat je fysiek af en sleurt je mentaal naar de afgrond. Ze krijgt het voor mekaar dat je je echte vrienden – yep, je klanten – bijna verwaarloost. Vaak dumpt ze je na een eerste vluchtige date met een hooghartig “Ik vond je leuk, maar een ander leuker”. En toch kun je niet aan haar lokroep weerstaan.
11 uur
Duurzaamheidscampagne Kruidvat: van niche naar nieuwe normaal
Kruidvat speelt in haar nieuwe campagne 'Een stapje duurzamer, makkelijk en voordelig’ in op het publiek dat wel een stapje duurzamer wil leven, maar opziet tegen grote veranderingen en hoge prijzen. Deze campagne, gemaakt in samenwerking met creatief bureau Suite Rouge (een label van Hotel L’Amour), laat op een luchtige en herkenbare manier zien hoe je met kleine aanpassingen in je dagelijkse routine een groot verschil kunt maken.
11 uur
Crisp en Heatsupply lanceren limited edition Hot Honey
Crisp introduceert samen met de makers van Heatsupply, Europa’s #1 in hot sauces, een limited edition Hot Honey. Stroperig zoet, medium-heet en super smaakvol bij alles wat je deze zomer eet.
12 uur

Selectie Gouden Kalveren en Debuutcompetitie Nederlands Film Festival 2025 bekend
Het Nederlands Film Festival (NFF) heeft de selecties bekend genaakt van de Gouden Kalf Competitie en de NFF Debuutcompetitie 2025. Van vrijdag 26 september t/m vrijdag 3 oktober zijn geselecteerde films te zien op de 45e editie van het NFF. De 2025-selecties:
12 uur
Marketing agency Follo neemt Brandsom over
Follo, een snelgroeiend performance marketing agency, neemt marketplace agency Brandsom over. Met deze overname versterkt Follo haar positie in het e-commerce landschap en speelt het in op de toenemende rol van marketplaces in de digitale customer journey.
1 dag
Mobilize Duo is slimste stadsoplossing
In de nieuwste editie van Autovisie Magazine vergelijkt de redactie van Autovisie zeven microcars en brommobielen die strijden om de titel van beste nieuwe microcar. In een marktsegment dat snel groeit en de normale kleine auto deels vervangt, onderzoekt Autovisie hoe bruikbaar, comfortabel, veilig én leuk deze mini-mobielen zijn in het dagelijks verkeer.
1 dag
WeTransfer haalt bakzeil na protesten in media
"Als je bestanden deelt via WeTransfer, geef je het bedrijf het recht om daarmee een AI-programma te trainen om schadelijke of illegale bestanden te detecteren", schreef WeTransfer in nieuwe gebruikersvoorwaarden. Maar na commotie in de media, is die passage alweer uit de voorwaarden verdwenen.
1 dag
Queen of Summer Katja Schuurman voor STËLZ
Met Hard Iced Tea introduceert STËLZ een volledig nieuw drankje voor de Nederlandse markt: ijskoude thee met een kick. De campagne is ontwikkeld en geproduceerd door creatief bureau Wolfstreet.
1 dag
De Vegetarische Slager kiest DEPT als social lead agency voor Europa
De Vegetarische Slager heeft DEPT gekozen als social lead agency voor Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Het bureau is vanaf nu verantwoordelijk voor de redactionele strategie, always-on content, community management, productie en paid social van de eigen kanalen van het plantaardige vleesvervangersmerk.
1 dag

Pagina's

Abonneren op Fonk Online