Fonk Online

1584 nieuwsberichten gevonden
Nick Janssen naar Linku
Het Nijmeegse webbureau Linku breidt zijn team per 1 januari 2020 uit. Nick Janssen gaat zich richten op het vormgeven en begeleiden van de verdere groei van het bureau.
25 min
Nationale Nederlanden weet wat er speelt
In de nieuwe campagne van Nationale Nederlandenzien we wat er volgens de verzekeraar speelt onder Nederlanders – en hoe Nationale-Nederlanden daarop inspeelt met producten en diensten.
2 dagen
Calvé pindakaas genomineerd bij Coolest Dutch Brands 2019
Nominatie nummer tien van Coolest Dutch Brands 2019 is Calvé pindakaas. Wie is er niet groot mee geworden? Het merk is al 70 jaar een begrip in Nederland en still going strong. Calvé scoorde veel lof en liefde in de jaren ’80 met de commercial met elfstedentochtwinnaar Evert van Benthum en anno 2019 weet het merk nog steeds onze harten te winnen met voetbalster Lieke Martens. FONK sprak met brandmanager Julia Verheul en productieleider Esmee Aarts.
2 dagen
Drie nieuwe klanten Bureau Loos
De Loos is more-aanpak van Bureau Loos werkt, want het bureau heeft drie nieuwe klanten aan zich weten te binden:
2 dagen
Online tweedehands modemarktplaats United Wardrobe breidt uit met baby- en kinderkleding
Deze maand introduceert het grootste online tweedehands modeplatform van Nederland een nieuwe sectie speciaal voor baby- en kinderkleding. Met de introductie van deze nieuwe sectie wil United Wardrobe haar missie versterken: tweedehands kleding de norm voor iedereen.
2 dagen
Online tweedehands modemarktplaats United Wardrobe breidt snel uit
Deze maand introduceert het grootste online tweedehands modeplatform van Nederland een nieuwe sectie speciaal voor baby- en kinderkleding. Met de introductie van deze nieuwe sectie wil United Wardrobe haar missie versterken: tweedehands kleding de norm voor iedereen.
2 dagen
MMA wint Silver Medal bij FIPP Insight Awards 2019
De Magazine Media Associatie (MMA) heeft een Silver Medal gewonnen in de categorie ‘Primary Research Project B2B’ bij de FIPP & UPM Insight Awards 2019 voor het onderzoek ‘BIG MAG - de unieke waarde van magazinemerken’. Het onderzoek is in samenwerking met Blauw Research uitgevoerd.
2 dagen
BrightPensioen verdubbelt aantal klanten en draait break-even
BrightPensioen heeft het aantal klanten de laatste twaalf maanden bijna zien verdubbelen naar 7.500 en draait daardoor sinds het derde kwartaal van dit jaar break-even. BrightPensioen is de enige aanbieder in Nederland die geen geld verdient aan het pensioenvermogen van de deelnemers, maar werkt met een jaarlijks vast lidmaatschapsbedrag. Zo blijft er meer over voor de deelnemers in hun pensioenpot. Het totaal belegd vermogen is in deze periode ook verdubbeld naar ruim 70 miljoen euro.
2 dagen
WhatsAppen met Sander Volten, CEO van 108 Kingsday
108 Kingsday organiseert vrijdag 15 november een banenmarkt voor vluchtelingen samen met The Refugee Talent Hub en de Postcodeloterij. Doel: een passende baan vinden voor mensen die hun land hebben moeten ontvluchten. Zodat ze hier hun leven weer kunnen opbouwen en hun talenten kunnen benutten. We appten met 108 Kingsday CEO Sander Volten, initiatiefnemer van de banenmarkt.
3 dagen

Mediahuis en Mather Economics sluiten strategisch partnership
Mediagroep Mediahuis en consultancybureau Mather Economics gaan een strategische samenwerking aan. Mediahuis verwerft hierbij een 35% participatie in het Amerikaanse bureau.
3 dagen
VanMoof brengt elektrische fiets tot leven
In een nieuwe serie films brengt fietsenmerk VanMoof zijn elektrische fiets tot leven. In diverse korte video’s vertelt de elektrische S2 zelf over zijn technologie die diefstal zinloos maakt, zoals het alarmsysteem, de kick lock, tracking technologie en de Bike Hunters. Ook innovaties zoals de boost button komen voorbij. Het concept werd ontwikkeld door Wefilm Concepts en geproduceerd door Wefilm.
3 dagen
FD Gazelle Award 2019 voor SchaalX Holding
SchaalX Holding BV (SchaalX en SCHAAL+) is één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland en is daarmee FD Gazelle 2019. Rik de Boer, directeur en oprichter van SchaalX en SCHAAL+, neemt deze week de FD Gazelle Award in ontvangst.
3 dagen
IKEA Nederland lanceert nieuwe merkpositionering
IKEA Nederland geeft vandaag het startschot voor een nieuwe merkpositionering: 'Iedereen slim'. De Zweedse retailer laat met de bijbehorende campagne zien dat ze zich voorbereidt op de dag van morgen én overmorgen. Steeds vanuit de gedachte dat het er niet om gaat hoe slim IKEA is, maar vooral hoe zij de Nederlandse consument helpt en inspireert om samen een slimmer, efficiënter en duurzamer thuis te creëren. De nieuwe merkpositionering volgt 'Aandacht maakt alles mooier' op en komt terug in ...
3 dagen
We are you neemt DearNova over
Digital agency DearNova sluit zich aan bij We are you. Met ruim 450 digitale professionals is We are you een van de topspelers van Nederland. De toevoeging van DearNova zorgt voor nog meer flexibiliteit, expertise en schaalbaarheid op het gebied van strategie en techniek.
3 dagen
Pilotonderzoek BNO platform: 'Ontwerpbureaus kunnen effectiever worden'
Uit het onderzoek ‘Strategisch partner of toeleverancier: wat vinden opdrachtgevers van hun ontwerpbureau’ blijkt dat opdrachtgevers tevreden zijn over hun ontwerpbureau. ?Als het om bureauselectie gaat, zijn persoonlijke ervaringen en eigen netwerk in veel gevallen bepalend. Maar er zijn ook verbeterpunten, zo blijkt uit het onderzoek
3 dagen
Piliotonderzoek BNO platform: 'Ontwerpbureaus kunnen effectiever worden'
Uit het onderzoek ‘Strategisch partner of toeleverancier: wat vinden opdrachtgevers van hun ontwerpbureau’ blijkt dat opdrachtgevers tevreden zijn over hun ontwerpbureau. ?Als het om bureauselectie gaat, zijn persoonlijke ervaringen en eigen netwerk in veel gevallen bepalend. Maar er zijn ook verbeterpunten, zo blijkt uit het onderzoek
3 dagen

Pagina's

Abonneren op Fonk Online