Fonk Online

1855 nieuwsberichten gevonden
Interieurketen Rivièra Maison failliet
Interieurketen Rivièra Maison is failliet. Dat meldt ooprichter en directeur Henk Teunissen. De keten heeft diverse winkels en een webshop in Nederland. Het bedrijf is ook actief in onder meer Duitsland, België en Polen.
13 uur
Bruna en ReadShop bieden waardebonnen voor tweedehands boeken
Audax Retail introduceert bij Bruna en ReadShop een nieuw serviceconcept: klanten kunnen hun tweedehands boeken inleveren en ontvangen direct een waardebon, in te wisselen in dezelfde winkel voor extra voordeel. Goed voor de portemonnee én de planeet.
13 uur
Strategisch communicatiebureau Van Luyken schaalt op naar groep
Van Luyken Communicatie, De Trainingsstudio en The Smart Engine bundelen hun krachten tot de Van Luyken Groep. Daarmee spelen de drie organisaties in op de groeiende vraag naar integrale ondersteuning op het gebied van positionering, communicatie, leiderschap, training en tijdelijke communicatiecapaciteit. De labels behouden hun eigen naam.
14 uur
Fietsersbond viert 50 jaar fietsgeluk met creatieve campagne
Hoewel bijna iedereen in Nederland fietst - er zijn 23 miljoen fietsen - weet lang niet iedereen dat de Fietsersbond zich inzet voor hun fietsgeluk: veilig en zorgeloos onderweg kunnen zijn. Met een visueel prikkelende campagne wil de belangenbehartiger daar verandering in brengen.
15 uur
Counter versterkt klantenbestand met Logistiek020 en Qarry
Counter verwelkomt Logistiek020 en Qarry als nieuwe opdrachtgevers. Het Zaanse communicatiebureau verstevigt met deze klanten zijn positie binnen het domein van duurzame mobiliteit en stadslogistiek, werkvelden waarin Counter afgelopen al flinke stappen vooruit zette.
16 uur
Meer dan mode: waarom je schoenen meer zeggen dan je denkt
De eerste indruk begint onderaan, je schoenen maken of breken je outfit en zeggen meer dan je denkt. Schoenen zijn bepalend voor hoe formeel, casual of uitgesproken je overkomt. Kies daarom voor schoenen die passen bij wie jij wilt zijn. Zo laat je je schoenen voor je spreken, zonder dat je er iets voor hoeft te zeggen.
16 uur
Reddit, TikTok, YouTube en Snapchat winnen aan waarde in topfunnel
Reddit, YouTube, TikTok en Snapchat zijn het afgelopen jaar steeds populairder geworden bij online adverteerders. Dat blijkt uit analyse van duizenden advertentiecampagnes door marketingplatform Billy Grace. Hoewel deze topfunnel-kanalen minder directe conversersies opleveren, dragen ze volgens het onderzoek wel steeds vaker bij aan uiteindelijke conversie.
17 uur
Sony voor rechter gesleept om prijzige Playstation-games
Stichting Massaschade & Consument is een collectieve rechtszaak gestart tegen Sony vanwege de hoge prijzen in de digitale Playstation-winkel. Volgens de consumentenorganisatie zijn digitale games bijna de helft duurder als fysieke exemplaren, terwijl de distributiekosten juist lager zijn.
17 uur
Coolblue Energie en Samsung laten nog meer huishoudens gratis wassen
Coolblue Energie breidt zijn 'Gratis Wassen'-netwerk uit, waarmee het energiebedrijf het voor nog meer Nederlandse huishoudens mogelijk maakt om gratis te wassen tussen 12:00 en 15:00 uur. Het enige wat je daarvoor nodig hebt, is een geschikte wasmachine en een dynamisch stroomcontract van Coolblue Energie.
18 uur

Snap Benelux benoemt Matthijs Jaakke tot Agency Lead
Snap Inc., het bedrijf achter Snapchat, benoemt per 1 juli Matthijs Jaakke tot Agency Lead voor Nederland. Als lid van het Benelux Sales Leadership team gaat hij bijdragen aan de commerciële strategie in de regio en aan de verdere groei van Snaps positie bij (media)bureaus en partners in Europa.
18 uur
AI-billboards doen niet onder voor traditionele reclame
AI-geprodcueerde TV-billboards worden even positief gewaardeerd als reguliere creaties, zo blijkt uit een nieuw onderzoek van Talpa Media en DVJ Insights. De studie vond geen significante verschillen in merkherkenning, waardering, imago of activatie. Voor de effectiviteit van de boodschap maakt het dus niet uit of een uiting met of zonder AI is gemaakt.
19 uur
Therapeut van Sun en Storyboard maakt einde aan vaatfrustraties
De gemoederen kunnen hoog oplopen bij verkeerd gebruik van de vaatwasser, van vorken die op de kop in de bestekmand belanden of een partner die hardnekkig verkeerd stapelt. Sun en infuencerbureau Storyboard introduceren daarom samen de Vaatwassertherapeut, een campagne die een luisterend oor biedt bij deze herkenbare frustaties.
20 uur
Wefilm kiest Valentijn van den Heuvel (25) als creatief leider
Na de introductie van We Agency, focust Wefim zich volledig op het maken van impactvolle films. Wefilm wil voor creatieve bureaus de go-to productiepartner zijn die met menselijkheid en craft precies de juiste snaar weet te raken. Daarvoor is de 25-jarige regisseur Valentijn van den Heuvel aangesteld als het nieuwe creatieve aanspreekpunt voor bureaus.
20 uur
MMA en Bakkie Media lanceren podcastserie met magazine en media smaakmakers
Tijdens het jaarlijkse Summer Event van de Magazine Media Associatie (MMA) op 23 juni is de podcastserie Bakkie Media met Smaakmakers feestelijk gelanceerd. De serie is een samenwerking tussen de MMA en de makers van de podcast Bakkie Media, waarin hosts Thijs van Dijk en Daniel Kok actuele trends en verhalen uit de media en marketing bespreken.
1 dag
'No tent left behind' op festivals als het aan Decathlon ligt
Decathlon zet zich komend festivalseizoen in om de afvalberg als gevolg van festivals tegen te gaan. Dit doet het Franse sportmerk op de meerdaagse festivals Wilde Weide en Wildeburg, onder de naam 'No tent left behind'. Festivalgangers kunnen tenten huren, hun tent laten repareren of hun gebruikte tent inleveren voor opknapping of recycling. De actie is in samenwerking met Kultlab, Camp Again en Studio Haering.
1 dag

Pagina's

Abonneren op Fonk Online