Nieuws

SportCity, Faire en Trainline kiezen voor Roots Network 3 uur
SportCity, Faire en Trainline ghebben hun Paid Search ondergebracht bij Roots Network. Roots Network zet voor hen vol in op automatisering van complexe Search Engine Advertising activiteiten.
Fonk Online broadcasting
Veen, Bosch & Keuning in Amerikaanse handen 4 uur
Nederlands grootste uitgeverij van boeken, Veen, Bosch & Keuning (VBK), is overgenomen door de Amerikaanse uitgever Simon & Schuster. Het is de eerste keer dat een Nederlandse uitgever in Amerikaanse handen komt.
Fonk Online broadcasting
Toyota Nederland start wervingscampagne ‘De snelste sollicitatie ooit’ 5 uur
Toyota start een nieuwe wervingscampagne: ‘De snelste sollicitatie ooit’. Via een nieuwe website kunnen zowel starters als ervaren technici razendsnel solliciteren, waarna er direct contact wordt opgenomen.
Fonk Online broadcasting
Kansen voor duurzaam ondernemen groot ondanks politieke onzekerheid 5 uur
Omnicom PR Group (OPRG) publiceert vandaag een whitepaper die het Nederlandse bedrijfsleven richting geeft op het gebied van duurzaam ondernemen in deze politiek onzekere tijd.
Fonk Online broadcasting
Grapedistrict opent flagshipstore in Amsterdam 5 uur
Op 17 mei opent Grapedistrict, de wijnwinkel die zich inzet voor kleine wijnboeren, haar grootste winkel tot nu toe op de van Woustraat in Amsterdam.
Fonk Online broadcasting
Audioreclamebestedingen stijgen 10,2% 8 uur
In het eerste kwartaal van dit jaar zijn de audiobestedingen met 10,2% gestegen naar 48,8 miljoen euro. Dit is opnieuw een record en 4,5 miljoen euro meer dan in dezelfde periode van 2023. Audify publiceert vandaag de audioreclamebestedingen van het...
Fonk Online broadcasting
Hoe materiaalkeuzes de prijs van een gietvloer beïnvloeden 8 uur
Wanneer je overweegt om een gietvloer te installeren, is het belangrijk om te begrijpen hoe de keuze van materialen de kosten beïnvloedt. Dit type vloer is populair vanwege zijn strakke uitstraling en duurzaamheid, maar de uiteindelijke prijs hangt...
Fonk Online broadcasting
In nieuwe Appelsientje-campagne maken meer humor en absurdisme het verschil 8 uur
Vandaag lanceert Appelsientje in samenwerking met Hotel L’Amour een nieuwe campagne met het thema: ‘Altijd het zonnetje in huis’. Waarmee het merk wil laten zien dat je met Appelsientje op ieder moment van de dag kunt genieten van de zon.
Fonk Online broadcasting
All Day Nuts lanceert eerlijk nootje campagne 8 uur
De komende weken zal Nederland kennismaken met het eerlijke verhaal van All Day Nuts. Al een paar jaar zet All Day Nuts zich actief in voor de verduurzaming van de productieketen. Deze campagne heeft als doel de naamsbekendheid te verhogen en...
Fonk Online broadcasting
Marktplaats kiest TEAM LEWIS als nieuw PR-bureau 8 uur
Marktplaats, hét online handelsplatform van Nederland, slaat de handen ineen met internationaal PR- en marketingbureau TEAM LEWIS voor consumer- en corporate PR.
Fonk Online broadcasting
Revolut lanceert Dagelijks Sparen in Nederland 9 uur
De financiële app Revolut lanceert vandaag Dagelijkse Spaarrekeningen voor de inmiddels meer dan 700.000 klanten in Nederland.
Fonk Online broadcasting
Komt stem Pim Fortuyn tot leven dankzij AI? Crowdfunding voor audioproject van start 9 uur
Op 6 mei 2002 werd Pim Fortuyn vermoord. Nu, 22 jaar na zijn dood, komt hij misschien weer tot leven. Althans: zijn stem, die dankzij AI wordt gereconstrueerd en waarmee Fortuyn postuum zijn eigen boeken inspreekt. Vandaag start de crowdfunding voor...
Fonk Online broadcasting
Onderzoek Google: Nederlandse retailer blinkt uit in loyaliteit en marketing, website kan beter 9 uur
Nederlandse retailers zijn goed in het binden van klanten aan hun merk en digitale marketing, maar schieten nog regelmatig tekort op SEO-optimalisatie en websiteprestatie. Dat blijkt uit de Omnichannel Index 2024, een gezamenlijk initiatief van...
Fonk Online broadcasting
Genomineerden FunX Music Awards bekend: stemmen kan tot en met 30 mei 9 uur
Het FunX-publiek heeft bepaald wie er genomineerd zijn voor de belangrijkste muziekprijzen van jong Nederland: de FunX Music Awards.
Fonk Online broadcasting
Google Gemini vs. ChatGPT, wie wint de strijd? 9 uur
Het gebruik van kunstmatige intelligentie wordt steeds populairder in het dagelijks leven en op de werkvloer. Google ontwikkelde Gemini om te kunnen concurreren met het veelgebruikte ChatGPT van OpenAI. In hoeverre variëren deze tools daadwerkelijk...
Fonk Online broadcasting
Veloretti breidt netwerk retailpartners uit met meer dan 35 winkels 9 uur
Veloretti, het Nederlandse fietsenmerk dat in 2022 werd overgenomen door Pon.Bike, vergroot het netwerk aan retailpartners met 26 nieuwe fietswinkels, waardoor het totale aantal op 36 komt. De onafhankelijke fietsenwinkels zijn verspreid over alle...
Fonk Online broadcasting
Veloretti breidt het netwerk aan retailpartners uit met meer dan 35 winkels 9 uur
Veloretti, het Nederlandse fietsenmerk dat in 2022 werd overgenomen door Pon.Bike, vergroot het netwerk aan retailpartners met 26 nieuwe fietswinkels, waardoor het totale aantal op 36 komt. De onafhankelijke fietsenwinkels zijn verspreid over alle...
Fonk Online broadcasting
KPN en NN North Sea Jazz gaan driejarig partnership aan 1 dag
KPN gelooft in de kracht van verbinding en ondersteunt doorom maatschappelijke activiteiten die mensen samenbrengen: van het Nederlandse voetbal tot het Rijksmuseum en van het Concertgebouw tot scholieren die door ziekte vanuit huis in verbinding...
Fonk Online broadcasting
Amerikaanse geldschieter verlengt horizon Blokker met drie jaar 2 dagen
De verlieslatende winkelketen Blokker heeft een geldschieter gevonden, waardoor de toekomst van het bedrijf voor de komende drie jaar is veiliggesteld; verkoop is nu definitief van de baan.
Fonk Online broadcasting
SuperHeroes lanceert wereldwijde TikTok creator campagne voor Polaroid 3 dagen
Polaroid, de uitvinder van de instant fotografie, heeft samen met SuperHeroes, het creatieve bureau met de missie ‘to save the world from boring advertising’ een wereldwijde TikTok creator campagne gelanceerd. De campagne roept Gen Z op het ‘echte’...
Fonk Online broadcasting
Zalando biedt voorbijgangers de hoofdrol in nieuwe campagne op Amsterdam Centraal 3 dagen
Zalando lanceert een activatie waarbij voorbijgangers hun eigen outfit kunnen broadcasten op een van de grootste billboards van de stad.
Fonk Online broadcasting
KFC en streetwearmerk Banlieue droppen nieuwe capsulecollectie 3 dagen
KFC en het Rotterdamse streetwearmerk Banlieue lanceren een tweede exclusieve collab collectie. De tijdelijke capsulecollectie van dit jaar bestaat uit ‘Original Pieces’ waarmee je klaar bent voor de (festival)zomer.
Fonk Online broadcasting
Partout Digital wint aanbesteding van het CBR voor publiekscampagnes 3 dagen
Na een uitgebreid aanbestedingstraject heeft Partout Digital de aanbesteding van het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) gewonnen voor de publiekscampagnes.
Fonk Online broadcasting
illycaffè is hoofdsponsor 60e editie La Biennale di Venezia 3 dagen
illycaffè blijft de kunstbiënnale van Venetië steunen met het thema "Stranieri Ovunque - Foreigners Everywhere". Dit keer hebben ze een nieuwe illy Art Collection gelanceerd, gemaakt door vier opkomende kunstenaars uit Latijns-Amerika.
Fonk Online broadcasting
NPO Radio 2 vernieuwt middagprogrammering na vertrek Gijs Staverman 3 dagen
NPO Radio 2 vernieuwt vanaf maandag 20 mei de programmering tussen 14.00 en 16.00 uur. Paul Rabbering vervangt Gijs Staverman, Evelien de Bruijn versterkt dj-team.
Fonk Online broadcasting
Appen met Tim van Build in Amsterdam: hard werken en ontspannen 3 dagen
Het creëren van een digitale identiteit is een belangrijk, maar vaak ook uitdagend onderdeel van brandbuilding. Ontwerpstudio Build in Amsterdam (BiA) helpt merken bij het bouwen van hun digitale identiteit, met creatieve en gelikte designs. We...
Fonk Online broadcasting
Werving- en selectiespecialist Ruwer: terug naar de roots 4 dagen
Werving- en selectiespecialist Ruwer lanceert een nieuwe online campagne. Het gaat om drie video's die focussen op interimwerk. Oftewel het uitzenden en plaatsen van freelance personeel in de creatieve industrie.
Fonk Online broadcasting
KPN en NN North Sea Jazz werken de komende drie jaar samen 4 dagen
KPN en NN North Sea Jazz kondigen een driejarige samenwerking aan, met de ingang van de aankomende 47e editie van het festival.
Fonk Online broadcasting
Cornélie Klercq-Bakker start als Marketing & Research Expert bij Screenforce 4 dagen
Cornélie Klercq-Bakker is begonnen als Marketing & Research Expert bij Screenforce, de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Zij vervangt Tom van Hulst, die zich met zijn bedrijf Plus Communicatie op andere projecten gaat richten.
Fonk Online broadcasting
Steeds meer adverteerders naar Cannes Festival 4 dagen
Voorheen was het festival in Cannes vooral een ontmoetingsplek voor creatieven en reclamebureaus, maar de laatste jaren komen er ook steeds meer adverteerders naar het reclamefestival in Zuid-Frankrijk. Voor de komende editie zijn 75% van de...
Fonk Online broadcasting
Hoe je kunst kunt promoten door likes tiktok te kopen 4 dagen
In een wereld waar sociale media een dominante rol spelen in de promotie van creatieve content, is het voor kunstenaars cruciaal om effectieve strategieën te vinden om hun werk onder de aandacht te brengen. Eén benadering, die steeds meer aandacht...
Fonk Online broadcasting
Bikeflip brengt de wereld en je kind blijdschap 4 dagen
De startup BikeFlip komt met de nieuwe positioneringscampagne 'Dan ga je toch flippen!', die van deze week te zien is op diverse digitale kanalen en Out-of-Home. Marketingbureau Altavia is verantwoordelijk voor de totstandkoming van de campagne.
Fonk Online broadcasting
De 'Your Craft' Challenge maakt de straten een stukje mooier 4 dagen
Global, marktleider in Digital Out-of-Home, en RA*W hebben de winnaars bekend gemaakt van de 'Your Craft' DOOH Design Challenge. Met de samenwerking, waarvoor meer dan 90 deelnemers zich aanmeldden, kreeg jong talent de kans om een innovatieve...
Fonk Online broadcasting
Wildreservaat in Zuid-Afrika krijgt een GUESS take-over 4 dagen
Na een GUESS-branded beachclub en skiresort, transformeert het merk nu een privé wildreservaat in Zuid-Afrika. In samenwerking met brillenfabrikant Marcolin, wordt de Botlierskop Private Game Reserve Lodge gepimpt met de GUESS Home collectie.
Fonk Online broadcasting
Wildreservaat in Zuid-Afrika krijgt een GUESS take-over 4 dagen
Na een GUESS-branded beachclub en skiresort, transformeert het merk nu een privé wildreservaat in Zuid-Afrika. In samenwerking met brillenfabrikant Marcolin, wordt de Botlierskop Private Game Reserve Lodge gepimpt met de GUESS Home collectie.
Fonk Online broadcasting
TikTok en Universal sluiten nieuwe licentieovereenkomst 4 dagen
Universal Music Group en Tiktok kondigen een nieuwe veelzijdige licentieovereenkomst aan. De samenwerking is niet alleen voordelig voor de artiesten, songwriters en labels van Universal, maar ook voor de ruim één miljard gebruikers van TikTok.
Fonk Online broadcasting
Beleggingsapp Birdwingo redt jongeren van onbetrouwbare finfluencers 4 dagen
Birdwingo, een fintech gevestigd in New York en Praag, lanceert een beleggingsapp die specifiek is ontworpen voor jonge Europeanen van 11 tot en 17 jaar. De app van Birdwingo leert jongeren, in de stijl van Duolingo, te investeren en is ontwikkeld...
Fonk Online broadcasting
Patagonia docu ‘The Shitthropocene' onderzoekt het tijdperk van goedkope rotzooi 4 dagen
Patagonia presenteert de documentaire 'The Shitthropocene', een film waarin wordt onderzocht waarom alle kleding tegenwoordig troep is. The Shitthropocene neemt met een flinke dosis humor de consumptiegewoonten van de mensheid kritisch onder de loep...
Fonk Online broadcasting
Sportmarketingbureau Triple Double wordt Golazo Brands 4 dagen
Sportmarketingbureau Triple Double, gevestigd in Eindhoven, verandert haar naam naar Golazo Brands. Triple Double is vanaf 2017 al onderdeel van de Golazo Group. Om de onderlinge samenwerking en de missie 'iedereen gezonder en gelukkiger te maken...
Fonk Online broadcasting
Social media staan nummer één in wereldwijde advertentiemarkt 4 dagen
Sociale mediaplatforms zijn wereldwijd het grootste kanaal voor advertentie-uitgaven met een verwachte totale besteding van $246,3 miljard dollar, een stijging van 14,3% ten opzichte van vorig jaar. Dit meldt WARC media in hun nieuwste rapport over...
Fonk Online broadcasting
The Freelance Qommunity lanceert eerste Freelance Zomerhit met AI 5 dagen
Voor het eerst is er in Nederland een door AI-gemaakte zomerhit verschenen: 'Out of Office' van AI-zangeres Fraia Mirage. Het nummer, dat freelancers moet inspireren om in vrijheid te leven en te werken, is gemaakt ter gelegenheid van de vierde...
Fonk Online broadcasting
Marijke Wiersma managing director van Omicom's Annalect Nederland 5 dagen
Marijke Wiersma is de nieuwe Managing Director van het data-, tech- en analytics label Annalect Nederland. Dit label is onderdeel van de Omnicom Media Group.
Fonk Online broadcasting
Marijke Wiersma managing director van Omnicom's Annalect Nederland 5 dagen
Marijke Wiersma is de nieuwe Managing Director van het data-, tech- en analytics label Annalect Nederland. Dit label is onderdeel van de Omnicom Media Group.
Fonk Online broadcasting
Johnnie Walker organiseert Pass the Mic met Nederlandse female gamechangers in hiphop 5 dagen
In de wereld van de Nederlandse hiphop is diversiteit de kracht die het genre voortstuwt. Het blenden van achtergronden, invloeden en ervaringen is wat de hiphopscene drijft en altijd heeft verrijkt. Maar terwijl de hiphopcultuur blijft groeien en...
Fonk Online broadcasting
Brabant Business Media breidt uit en krijgt een nieuwe naam: In Business Network 5 dagen
Brabant Business Media, het mediabedrijf van het zuiden, gaat verder onder de naam In Business Network en breidt zijn activiteiten stevig uit.
Fonk Online broadcasting
Air France-KLM gaat in kosten snijden vanwege oplopende verliezen 5 dagen
Het eerste kwartaal is meestal de slechtste periode voor Air France-KLM, maar dit jaar was het resultaat nog wat slechter dan vorig jaar. Het nettoverlies liep op van 337 miljoen euro tot 480 miljoen euro. Dat is het grootste verlies voor de...
Fonk Online broadcasting
Schoenenwinkel Sacha sluit merendeel filialen 5 dagen
Schoenenwinkel Sacha sluit het merendeel van de 32 filialen in Nederland.
Fonk Online broadcasting
EuroParcs lanceert nieuwe Feyenoord-campagne 5 dagen
EuroParcs en Feyenoord lanceren een nieuwe zomercampagne, met Jan Boskamp in de hoofdrol. Als een vertrouwd gezicht in eerdere EuroParcs campagnes, treedt hij dit keer op als 'fotograaf' in "Jan's Perfecte Plaatje".
Fonk Online broadcasting
De Redactie Trainingen integreert met Loo van Eck 5 dagen
De trainingsactiviteiten van De Redactie, sinds 2021 onderdeel van Babbage Company, worden vanaf 1 mei 2024 volledig geïntegreerd binnen Loo van Eck, specialist in schriftelijke en mondelinge communicatietrainingen.
Fonk Online broadcasting
Nieuw opleidingsprogramma najaar 2024 van Iris Academy bekend 5 dagen
In september 2024 gaat weer een aantal nieuwe meerdaagse opleidingen van start bij Iris Academy. Nieuw in het programma is de opleiding ‘Succesvol samenwerken: vanuit vertrouwen tussen adverteerder en bureau’, ontwikkeld door Carolien van ’t Hek.
Fonk Online broadcasting

Pagina's