Nieuws

ACE | Fitzgerald haalt twee nieuwe talenten aan boord 6 min
Finn Dekker (28) en Guus van Duijn (28) sluiten zich aan bij het team van ACE | Fitzgerald.
Fonk Online broadcasting
Media- en reclamewereld padelt tegen armoede in Amsterdam 4 uur
Op 20 juni vindt het eerste Good Karma Padeltoernooi plaats, het eerste doing good uitje van Stichting Good Karma Events. Deze editie heeft een focus op de media- en reclamewereld. In twee categoriee¨n gaan 36 duo’s van reclamebureaus, uitgevers en...
Fonk Online broadcasting
Rivella roept mensen op te breken met voorspelbaar drinkgedrag 4 uur
Deze week lanceert Rivella de 360-campagne ‘Ga eens Rivella’. Een campagne die ervoor moet zorgen dat mensen vaker naar het eigenzinnige frisdrankmerk grijpen, dan naar hun standaardkeuze.
Fonk Online broadcasting
MediaMarkt snackt naar het EK 6 uur
Miljoenen voetbalfans zitten vanaf 14 juni voor de televisie om alle wedstrijden van het EK voetbal te volgen. MediaMarkt startte deze week een campagne met de ultieme gadget: een limited edition Oranje Airfryer.
Fonk Online broadcasting
26 Brons, 6 Zilver, maar geen Goud bij Esprix Awards 2024 14 uur
Honderddrieënveertig marketeers, strategen, producers en creatieven kwamen donderdagavond bij elkaar voor de uitreiking van de Esprix Awards in de kerkzaal van het H’ART Museum (voormalige Hermitage) in Amsterdam. Dit jaar werden er 134 cases in 12...
Fonk Online broadcasting
Foam x KLABU: Strength Away From Home 20 uur
Foam presenteert met trots de tentoonstelling Strength Away From Home in de openbare ruimte op Mercatorplein in Amsterdam West.
Fonk Online broadcasting
Welke gietvloeren zijn het meest geschikt voor in huis? 21 uur
Loop je al een tijdje met het idee om een gietvloer te laten aanleggen in huis? Dan snappen we heel goed dat je wel een keuze wilt maken waar je niet alleen nu achter staat, maar die je ook over een jaar of 10 nog mooi vindt.Hoewel de meeste...
Fonk Online broadcasting
Lease a Bike deelt sponsorplekken Tour de France met andere bedrijven 21 uur
Kersverse sponsor Lease a Bike kondigt aan dat het tijdens de Tour de France zijn sponsorplekken zal delen met andere bedrijven en organisaties.
Fonk Online broadcasting
Fightclub schudt de kaarten voor Exploding Kittens en Ticket to Ride 23 uur
Ticket to Ride, een van de populairste bordspellen ter wereld, en Exploding Kittens, het kaartspel dat een culthit werd na de lancering op Kickstarter, zijn klant geworden bij Fightclub Breda.
Fonk Online broadcasting
The Magic of SXSW unravelled 1 dag
From March 8 to 13, CreativeNL and New Dutch Wave represented the Netherlands at South by Southwest (SXSW) with an inspiring program with Immersive Experiences as a connecting and overarching theme in view of the upcoming Creative Industries...
Fonk Online broadcasting
Uitgekookt lanceert 'Vers-en-klaar'-campagne 1 dag
Uitgekookt wint steeds meer marktaandeel met de nieuwe 'Vers en klaar'-aanpak. DDB Retail ontwikkelde de nieuwe merkpositionering en het creatieve concept voor alle kanalen, media en middelen. WaveMaker is het nieuwe mediabureau.
Fonk Online broadcasting
Bambix weer te vinden in de Nederlandse schappen 1 dag
Beertje Bambix keert terug naar Nederland. Generaties lang was beertje Bambix vaste prik voor kinderen in Nederland. Zij groeiden op met de populaire koekjes en pap van het vertrouwde merk. Na bijna 10 jaar is het van oorsprong Nederlandse merk...
Fonk Online broadcasting
ANWB kiest voor contentmarketingbureau MPG voor doorontwikkeling Kampioen 1 dag
Na een pitch kiest de ANWB voor contentmarketingbureau MPG om het design van het ledenmagazine over te nemen. Daarnaast zijn MPG en haar overkoepelende bureaugroep Matter adviseurs voor de verdere omnichannel-ontwikkeling van Kampioen.
Fonk Online broadcasting
Robijns' nieuwe commercial brengt Nederland in tropische sferen 1 dag
Robijn wacht niet op het begin van de zomer en brengt Nederland alvast in de tropische sferen. Het merk introduceert namelijk Robijn tropical wasmiddel en -verzachter met een nieuwe commercial.
Fonk Online broadcasting
Bever koopt buitenkleding van consumenten terug 1 dag
Bever neemt opnieuw duurzame stap door buitenkleding van consumenten terug te kopen. Met de lancering van ‘Bever Koopt Terug’, wil de buitenwinkel consumenten motiveren om nog bewuster met producten om te gaan.
Fonk Online broadcasting
WPP-leiders erkend voor hun inzet voor inclusie en diversiteit 1 dag
Twaalf leiders van WPP staan in de 2024 Empower Role Model-lijsten, die leiders vieren die zich inzetten voor inclusie van mensen van kleur in wereldwijde bedrijven. De lijsten zijn opgesteld door Involve en ondersteund door YouTube. Ze erkennen 100...
Fonk Online broadcasting
Succes Hema zet door: opnieuw stijging omzet en winst 1 dag
2023 was een succesvol jaar voor Hema, want voor het derde jaar op rij boekte de winkelketen een stijgende omzet en winst. De bruto-omzet steeg in het boekjaar 2023 met 7,4% naar 2.112 miljoen euro en de winst voor belastingen steeg van 31,6 miljoen...
Fonk Online broadcasting
Onderzoek GroupM: addressable creaties werken ook voor awareness doelstellingen 1 dag
GroupM, het moederbedrijf van Mindshare, Wavemaker en EssenceMediacom, doet al jaren grootschalig onderzoek naar de impact van media inzet die met een awareness doelstelling worden ingezet. Met als doel om een eerlijke vergelijking te kunnen maken...
Fonk Online broadcasting
Dutch Digital Design viert haar tiende verjaardag met nieuw bestuur en nieuwe partners 1 dag
Dutch Digital Design, de stichting die zich inzet voor de zichtbaarheid van Nederlands beste interactieve werk in binnen- en buitenland, viert haar tiende verjaardag en heeft twee belangrijke nieuwtjes. Oprichter Bert Hagendoorn geeft zijn...
Fonk Online broadcasting
MHX verwelkomt twee creatieve talenten 1 dag
MHX, de creatieve studio van Mediahuis, breidt het team uit met twee nieuwe creatieven. Max Hochstenbach en Tom Nieuwenhuis vervullen beiden de rol van Concepter & Designer binnen MHX, met een focus op concept en design voor alle branded content...
Fonk Online broadcasting
Ahold Delhaize zet fors in op huismerken 1 dag
Het moederbedrijf van Albert Heijn, Gall & Gall en Etos wil dat in 2028 de totale verkoop voor de helft uit huismerken bestaat.
Fonk Online broadcasting
Appen met GAF van &ranj over AI-game FathomVerse 1 dag
FathomVerse, ontwikkeld door &ranj en MBARI, is een nieuwe mobiele game waarbij spelers de oceaan ontdekken en tegelijkertijd bijdragen aan wetenschappelijk onderzoek. Door onderwaterbeelden te annoteren, trainen spelers AI-systemen die...
Fonk Online broadcasting
Dirk heeft de Beste Folder van 2024 1 dag
Tijdens de Beste Folder Awards 2024 riepen consumenten de folder van Dirk opnieuw uit tot hun favoriet. Het aspect scherpe aanbiedingen zorgde voor de winst. Het hoogste eindcijfer leverde Dirk ook de overall prijs op.
Fonk Online broadcasting
Colourcake verwelkomt vijf nieuwe klanten 1 dag
Colourcake breidt haar klantenportfolio uit met Pets Place, Curpa, Pink Gellac, Zeekr en Diageo. Daarnaast hebben bestaande klanten The Social Hub en AWWG de lopende samenwerking met het bureau verder uitgebreid.
Fonk Online broadcasting
Mattel viert jubileum van Barbie met rolmodellen van negen atleten 1 dag
Ter viering van het 65-jarig jubileum van Barbie, maakt speelgoedfabrikant Mattel unieke rolmodelpoppen van negen atleten van over de hele wereld, waaronder de Amerikaanse tennisster Venus Williams. Deze poppen zijn bedoeld om jonge meisjes aan te...
Fonk Online broadcasting
Afspraak.nl Review: Een Gedetailleerd Overzicht van de Site Afspraak 2 dagen
Afspraak.nl, een datingsite die zich richt op mensen die op zoek zijn naar een vrijblijvende afspraak, wint snel aan populariteit. In deze review van Afspraak.nl onderzoeken we de verschillende aspecten van deze site en delen we onze bevindingen.
Fonk Online broadcasting
Ziggo Sport warmt voetbalsupporters op voor het volgende Europese seizoen 2 dagen
Ziggo Sport presenteert een nieuwe commercial om voetbalsupporters alvast op te warmen voor het volgende Europese seizoen. De sportzender heeft namelijk vanaf augustus drie jaar lang de exclusieve uitzendrechten voor de UEFA Champions League, Europa...
Fonk Online broadcasting
Reclamezuil van Bonduelle zaait bloemen voor meer biodiversiteit 2 dagen
Bonduelle plaatst deze week in Eindhoven bijzondere reclamezuilen, volledig gemaakt van aarde, waar bij regen bloemen uit zullen groeien. Zo vraagt de zuil niet alleen aandacht voor biodeversiteit, maar draagt hij er direct aan bij.
Fonk Online broadcasting
ICI Paris XL Benelux in zee met Serviceplan Make 2 dagen
ICI Paris XL Benelux start een nieuwe samenwerking met Serviceplan Make, onderdeel van Serviceplan Group. Het creatieve marketing bureau is verantwoordelijk voor de creatieve direct marketing van de parfumerie.
Fonk Online broadcasting
Reclamebranche gaat standaard ontwikkelen voor eigen CO2e-emmisies 2 dagen
De Nederlandse reclame-industrie zet een belangrijke stap op weg naar verduurzaming door een meetstandaard te ontwikkelen waarmee de CO2e-uitstoot van haar activiteiten op gelijke wijze in kaart kan worden gebracht. Het is een gezamenlijk initiatief...
Fonk Online broadcasting
CEO Erwin van Luit vertrekt bij Roularta Media Nederland 2 dagen
Erwin van Luit (53) vertrekt per 1 juli bij Roularta Media Nederland, uitgever van titels als EW, Plus Magazine, delicious., Happinez en Flow. Van Luit is sinds 2017 CEO van deze op een na grootste magazine publisher van Nederland. Hij leidde New...
Fonk Online broadcasting
Ad Alliance en Paramount Global werken samen voor advertenties op SkyShowtime 2 dagen
Ad Alliance en Paramount Global gaan samenwerken voor de advertentieverkoop binnen de nieuwe advertentie-abonnementsvorm van SkyShowtime, de streamingsdienst van Comcast en Paramount Global. Deze samenwerking breidt de al bestaande samenwerking in...
Fonk Online broadcasting
Nostalgische McDonalds campagne valt in de prijzen bij WARC Awards Europa 2 dagen
De winnaars van de WARC Awards 2024 Europa zijn bekendgemaakt. In samenwerking met LIONS worden deze prijzen uitgereikt voor marketing- en strategische effectiviteit. Verdeeld over 10 landen, zijn er dit jaar vier gouden, vier zilveren en tien...
Fonk Online broadcasting
Fonk magazine 390 live: alles over dè impactmakers van nu 2 dagen
Fonk magazine 390 staat in het teken van de jaarlijkse competitie Coolest Dutch Brands. In deze tintelfrisse editie lees je de verhalen van de twee Finalisten en de Winnaar van de Coolest Dutch Brand Award 2023. Lees ook alles over de spelregels van...
Fonk Online broadcasting
Onderzoek Adyen: steeds meer Nederlanders shoppen via social media 2 dagen
Bijna één op de drie Nederlanders (31%) shopte het afgelopen jaar wel eens op social media. Met name jongeren (generatie Z) doen aankopen via social media kanalen. Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van financieel technologieplatform Adyen.
Fonk Online broadcasting
The Others vernieuwt merkidentiteit van de SAN 2 dagen
The Others heeft de merkidentiteit van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) een impuls gegeven. Het creatieve bureau heeft een eigentijdse verandering gerealiseerd die de merkbeleving naar een hoger niveau tilt, maar het 'Accent' wel...
Fonk Online broadcasting
Kinderen voor één dag de baas bij 500 organisaties 2 dagen
Tijdens de tiende editie van JINC Baas van Morgen op 6 juni 2024 hebben ruim 700 kinderen het voor het zeggen bij verschillende organisaties door heel het land. JINC zet zich al twintig jaar in voor gelijke kansen voor alle kinderen en beidt...
Fonk Online broadcasting
Keukenprins David Beckham nieuwe merkambassadeur van Ninja 2 dagen
David Beckham is de nieuwe wereldwijde merkambassadeur van Ninja. Niet alleen bekend om zijn wonderschone doelpunten, maar ook om zijn passie voor koken, zal Beckham samenwerken met Ninja om hun keukenapparatuur te promoten.
Fonk Online broadcasting
Inschrijving DDMA Experimentation Heroes 2024 geopend 2 dagen
De inschrijvingen voor DDMA Experimentation Heroes 2024 op donderdag 7 november zijn geopend. Experimentation-specialisten kunnen een case indienen in drie categorieën: Conversie, Experimentation Culture en de nieuwe categorie Beyond Web. Ook wordt...
Fonk Online broadcasting
Brooks Running lanceert nieuwe merkpositionering 'Let's Run There' 2 dagen
Brooks Running introduceert de nieuwe merkpositionering "Let's Run There" om hardlopers te motiveren en hen te helpen zich energieker te voelen. Met de herpositionering wil het merk zich sterker met hardlopers en de gemeenschap verbinden.
Fonk Online broadcasting
Crisp en Wilder Land introduceren een blikje biodiversiteit 2 dagen
In de aanloop naar de Internationale Dag van de Biodiversiteit op 22 mei lanceert Crisp een bijzondere dorstlesser: Crisp Wilder Blond. Samen met de streekbrouwers van Van Moll en de kruidenplukkers van Wilder Land creëerde de boodschappen-app een...
Fonk Online broadcasting
Michelangelo's Sixtijnse Kapel binnenkort te zien in Den Haag 2 dagen
Op vrijdag 21 juni openen de deuren van de Grote Kerk in Den Haag zich voor de tijdelijke expositie De Sixtijnse Kapel van Michelangelo: De Tentoonstelling. Bezoekers kunnen bij deze expositie Michelangelo's beroemste fresco's van dichtbij bekijken...
Fonk Online broadcasting
Food Cabinet's campagne wil meer aubergine op de Nederlandse borden 2 dagen
Slechts 28% van de Nederlanders eet minimaal één keer per jaar aubergine. Hier wil A8, een een samenwerkingsverband van Nederlandse auberginetelers, verandering in brengen. Deze week lanceren zij landelijk de multimediale 'Lekker Eigenwijs' campagne...
Fonk Online broadcasting
Annabelle Vultee benoemt tot CEO GoodHabitz 3 dagen
GoodHabitz, aanbieder van online soft skills-trainingen, heeft Annabelle Vultee benoemd tot CEO.
Fonk Online broadcasting
Media roepen met paginagrote advertentie op tot intrekken btw-verhoging 3 dagen
In het coalitieakkoord van PVV, NSC, VVD en BBB wordt het plan genoemd om btw op gedrukte en digitale media te verhogen van 9 naar 21 procent.
Fonk Online broadcasting
Moët & Chandon zet champagne in het zonnetje op Amsterdamse terrassen 3 dagen
Om wat extra luxe en glamour naar de Amsterdamse terrassen te brengen, komt Moët & Chandon deze zomer met een pop-up champagneterras in Amsterdam, in samenwerking met La Nostra Gigi.
Fonk Online broadcasting
Nieuwe campagne Ziggo Zakelijk door Ogilvy Amsterdam 3 dagen
Op 21 mei lanceert Ziggo Zakelijk haar nieuwe campagne 'Dat werkt lekker door'.
Fonk Online broadcasting
Gift Campaign behaalt de Great Place to Work certificering 3 dagen
Gift Campaign heeft het Great Place to Work-certificaat behaald. Dit is een erkenning voor bedrijven die volgens hun medewerkers, een uitstekende werkplek bieden. Ze onderscheiden zich door het luisteren naar hun werknemers, het helpen van hen bij...
Fonk Online broadcasting
Tien nieuwe gezichten bij Eindhovense Megawatt 3 dagen
In de eerste vijf maanden van 2024 heeft Megawatt 10 nieuwe collega’s aan haar team toegevoegd.
Fonk Online broadcasting
Trekpleister onthult nieuwe huisstijl door DDB Amsterdam 3 dagen
Trekpleister onthult haar nieuwe huisstijl in Nederland.
Fonk Online broadcasting

Pagina's