Nieuws

bloomon verkoopt voor vijfde jaar volledig biologisch boeket 17 min
bloomon viert de vijfde verjaardag van haar boeket dat volledig bestaat uit biologisch SKAL-gecertificeerde bloemen van Nederlandse bodem.
Fonk Online broadcasting
De Hypetrein van 08:31 richting A.I. Centraal heeft vijf minuten vertraging 30 min
Oké, zit iedereen lekker? Allemaal vrolijk aan boord van de A.I. hypetrein? Snacks bij de hand? Lekker glaasje fris? Top. Dan ga ik nu héél eventjes aan de noodrem hangen. Even stilstaan en een momentje reflecteren voor ik weer aan boord stap.
Fonk Online broadcasting
Studio Piraat en campagnebureau Meute starten petitie PeilingPauze 49 min
De laatste weken van de vorige Tweede Kamerverkiezingen werden gedomineerd door nieuws over peilingen. Dit zorgde ervoor dat er te weinig tijd en aandacht was voor de inhoud, de kandidaten of standpunten. Op 6 juni gaan we weer naar de stembus, dit...
Fonk Online broadcasting
See Tickets gaat ticketverkoop Club Raum verzorgen 58 min
Club Raum, bekend van het queerfeest SpielRaum, is nu officieel een maand open. Na de veel problemen met de vergunning, weet het grote publiek de club inmiddels graag te vinden.
Fonk Online broadcasting
PostNL laat met SteamTalmark zien hoe mooi het werk als bezorger is 1 uur
De nieuwe arbeidsmarktcampagne van PostNL, waar bezorgers laten zien hoe mooi het werk als bezorger is, is live.
Fonk Online broadcasting
De Radiofabriek laat het belang van goede audio zien in nieuwe campagne 2 uur
De Radiofabriek start met de nieuwe online campagne ‘Audio doet ertoe’. De campagne is ontwikkeld door het creatieve team Mark Schoones en Ashwin Murli.
Fonk Online broadcasting
Wolfstreet laat het medium spreken in campagne voor Vinted 2 uur
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Dit was het idee achter een nieuwe reclamecampagne die momenteel door heel Europa loopt van Vinted en het Amsterdamse bureau Wolfstreet.
Fonk Online broadcasting
Gezonde Generatie roept op om bij te springen 2 uur
De Gezonde Generatie start met de campagne ‘Bij wie kun jij even bijspringen’.
Fonk Online broadcasting
AH, ANWB, Jacobs Douwe Egberts, McDonald’s, Kruidvat, Nestlé Nederland, Vrumona en VTech werken alleen nog met gecertificeerde influencers 3 uur
Om transparantie binnen influencer marketing te vergroten, en problemen zoals sluikreclame tegen te gaan, lanceerden brancheverenigingen DDMA, bvA en de Stichting Reclame Code op 22 april een certificaat en openbaar register ‘Certified by...
Fonk Online broadcasting
MediaMarkt breidt retail media aanbod uit 3 uur
MediaMarkt breidt zijn internationale retail media aanbod uit met Sponsored Brand Ads (SBA).
Fonk Online broadcasting
Marktplaats zet Wereldveranderaars in het zonnetje ter ere van jubileum 5 uur
Marktplaats bestaat 25 jaar en dat moet gevierd worden. Ter gelegenheid van het jubileum lanceert het handelsplatform vandaag een nieuwe campagne.
Fonk Online broadcasting
De Volskrant komt met merkcampagne 'Open je wereld' 5 uur
Vandaag start de Volkskrant met de multimediale merkcampagne ‘Open je wereld’.
Fonk Online broadcasting
Honderdjarig bestaan Kinderpostzegels gevierd met herlancering 6 uur
Kinderpostzegels bestaat 100 jaar en lanceert vandaag de campagne 'Samen geven we kinderen superkracht'.
Fonk Online broadcasting
WDCD Live keert terug naar Amsterdam 21 uur
Op 5 juli 2024 vindt de 12e editie van WDCD Live plaats in Amsterdam. Het festival vindt plaats in het Muziekgebouw en presenteert een dynamisch programma, geleid door denkers, makers en doeners van over de hele wereld.
Fonk Online broadcasting
WDCD Live keert terug naar Amsterdam om design en klimaatrechtvaardigheid te verkennen 21 uur
Op 5 juli 2024 vindt de 12e editie van WDCD Live plaats in Amsterdam. Het festival vindt plaats in het Muziekgebouw en presenteert een dynamisch programma, geleid door denkers, makers en doeners van over de hele wereld.
Fonk Online broadcasting
PLUS kleurt buurten oranje met ‘Buurthempies’ 22 uur
‘Als PLUS ondernemer ben je natuurlijk trots op Oranje, maar nog trotser op je eigen buurt’. Daarom introduceert PLUS, als dé supermarkt van de buurt, in haar EK campagne het ‘Buurthempie’ om dat speciale buurtgevoel uit te lichten. Het ‘Buurthempie...
Fonk Online broadcasting
Mojo Maté genomineerd bij Coolest Dutch Brands 2024 3 dagen
Twintigers David Damman en Lars van Kranenburg lanceerden twee jaar geleden het drankje Mojo Maté, een natuurlijk alternatief voor energiedrankjes. Twee jaar later kregen ze het al voor elkaar om in 1200 Albert Heijn-vestigingen te liggen. ‘Door de...
Fonk Online broadcasting
Emulate wint Lush Prize ter waarde van 50.000 pond 3 dagen
De Lush Prize ter waarde van £50.000 gaat dit jaar naar uitgebreid onderzoek dat aantoont dat een lever-chip de werking van veilige chemicaliën beter voorspelt dan dierproeven.
Fonk Online broadcasting
Beyond Sports wint drie prestigieuze Sports Emmy Awards 3 dagen
Het Alkmaarse sporttechnologiebedrijf Beyond Sports heeft tijdens de uitreiking van de Sports Emmy Awards in New York drie hoofdprijzen mee naar huis mogen nemen.
Fonk Online broadcasting
NIO House Amsterdam officieel geopend 3 dagen
NIO heeft de deuren geopend van haar tweede Nederlandse NIO House. In het voormalige Metzgebouw, aan de Leidsestraat 32-34 op de kruising met de Keizersgracht in Amsterdam, kunnen bezoekers zich laten inspireren door de wereld van NIO en de...
Fonk Online broadcasting
GUESS JEANS opent allereerste winkel wereldwijd in Amsterdam 3 dagen
Californisch denim merk GUESS JEANS opent binnenkort wereldwijd een nieuwe reeks winkels met een retail concept geïnspireerd op het Californische landschap, bedacht door Chief New Business and Development Officer, Nicolai Marciano. De eerste winkel...
Fonk Online broadcasting
Medewerkers PEUGEOT steunen educatieve en ecologische initiatieven via Captain Cause 3 dagen
Sinds 2023 stelt PEUGEOT educatie centraal in zijn MVO-strategie. Sindsdien richt het merk zijn bijdragen op concrete educatieve initiatieven die een positieve impact hebben op het milieu. Hiervoor werkt het samen met twee organisaties: Under the...
Fonk Online broadcasting
Rexona lanceert Benelux campagne ‘Bring the Heat’ met voetballers Reijnders en Doku 3 dagen
Rexona lanceert een nieuwe EK-campagne in de Benelux met voetballers Tijjani Reijnders en Jeremy Doku als ambassadeurs.
Fonk Online broadcasting
ACE | Fitzgerald haalt twee nieuwe talenten aan boord 3 dagen
Finn Dekker (28) en Guus van Duijn (28) sluiten zich aan bij het team van ACE | Fitzgerald.
Fonk Online broadcasting
Media- en reclamewereld padelt tegen armoede in Amsterdam 3 dagen
Op 20 juni vindt het eerste Good Karma Padeltoernooi plaats, het eerste doing good uitje van Stichting Good Karma Events. Deze editie heeft een focus op de media- en reclamewereld. In twee categoriee¨n gaan 36 duo’s van reclamebureaus, uitgevers en...
Fonk Online broadcasting
Rivella roept mensen op te breken met voorspelbaar drinkgedrag 3 dagen
Deze week lanceert Rivella de 360-campagne ‘Ga eens Rivella’. Een campagne die ervoor moet zorgen dat mensen vaker naar het eigenzinnige frisdrankmerk grijpen, dan naar hun standaardkeuze.
Fonk Online broadcasting
MediaMarkt snackt naar het EK 3 dagen
Miljoenen voetbalfans zitten vanaf 14 juni voor de televisie om alle wedstrijden van het EK voetbal te volgen. MediaMarkt startte deze week een campagne met de ultieme gadget: een limited edition Oranje Airfryer.
Fonk Online broadcasting
26 Brons, 6 Zilver, maar geen Goud bij Esprix Awards 2024 3 dagen
Honderddrieënveertig marketeers, strategen, producers en creatieven kwamen donderdagavond bij elkaar voor de uitreiking van de Esprix Awards in de kerkzaal van het H’ART Museum (voormalige Hermitage) in Amsterdam. Dit jaar werden er 134 cases in 12...
Fonk Online broadcasting
Foam x KLABU: Strength Away From Home 3 dagen
Foam presenteert met trots de tentoonstelling Strength Away From Home in de openbare ruimte op Mercatorplein in Amsterdam West.
Fonk Online broadcasting
Welke gietvloeren zijn het meest geschikt voor in huis? 3 dagen
Loop je al een tijdje met het idee om een gietvloer te laten aanleggen in huis? Dan snappen we heel goed dat je wel een keuze wilt maken waar je niet alleen nu achter staat, maar die je ook over een jaar of 10 nog mooi vindt.Hoewel de meeste...
Fonk Online broadcasting
Lease a Bike deelt sponsorplekken Tour de France met andere bedrijven 4 dagen
Kersverse sponsor Lease a Bike kondigt aan dat het tijdens de Tour de France zijn sponsorplekken zal delen met andere bedrijven en organisaties.
Fonk Online broadcasting
Fightclub schudt de kaarten voor Exploding Kittens en Ticket to Ride 4 dagen
Ticket to Ride, een van de populairste bordspellen ter wereld, en Exploding Kittens, het kaartspel dat een culthit werd na de lancering op Kickstarter, zijn klant geworden bij Fightclub Breda.
Fonk Online broadcasting
The Magic of SXSW unravelled 4 dagen
From March 8 to 13, CreativeNL and New Dutch Wave represented the Netherlands at South by Southwest (SXSW) with an inspiring program with Immersive Experiences as a connecting and overarching theme in view of the upcoming Creative Industries...
Fonk Online broadcasting
Uitgekookt lanceert 'Vers-en-klaar'-campagne 4 dagen
Uitgekookt wint steeds meer marktaandeel met de nieuwe 'Vers en klaar'-aanpak. DDB Retail ontwikkelde de nieuwe merkpositionering en het creatieve concept voor alle kanalen, media en middelen. WaveMaker is het nieuwe mediabureau.
Fonk Online broadcasting
Bambix weer te vinden in de Nederlandse schappen 4 dagen
Beertje Bambix keert terug naar Nederland. Generaties lang was beertje Bambix vaste prik voor kinderen in Nederland. Zij groeiden op met de populaire koekjes en pap van het vertrouwde merk. Na bijna 10 jaar is het van oorsprong Nederlandse merk...
Fonk Online broadcasting
ANWB kiest voor contentmarketingbureau MPG voor doorontwikkeling Kampioen 4 dagen
Na een pitch kiest de ANWB voor contentmarketingbureau MPG om het design van het ledenmagazine over te nemen. Daarnaast zijn MPG en haar overkoepelende bureaugroep Matter adviseurs voor de verdere omnichannel-ontwikkeling van Kampioen.
Fonk Online broadcasting
Robijns' nieuwe commercial brengt Nederland in tropische sferen 4 dagen
Robijn wacht niet op het begin van de zomer en brengt Nederland alvast in de tropische sferen. Het merk introduceert namelijk Robijn tropical wasmiddel en -verzachter met een nieuwe commercial.
Fonk Online broadcasting
Bever koopt buitenkleding van consumenten terug 4 dagen
Bever neemt opnieuw duurzame stap door buitenkleding van consumenten terug te kopen. Met de lancering van ‘Bever Koopt Terug’, wil de buitenwinkel consumenten motiveren om nog bewuster met producten om te gaan.
Fonk Online broadcasting
WPP-leiders erkend voor hun inzet voor inclusie en diversiteit 4 dagen
Twaalf leiders van WPP staan in de 2024 Empower Role Model-lijsten, die leiders vieren die zich inzetten voor inclusie van mensen van kleur in wereldwijde bedrijven. De lijsten zijn opgesteld door Involve en ondersteund door YouTube. Ze erkennen 100...
Fonk Online broadcasting
Succes Hema zet door: opnieuw stijging omzet en winst 4 dagen
2023 was een succesvol jaar voor Hema, want voor het derde jaar op rij boekte de winkelketen een stijgende omzet en winst. De bruto-omzet steeg in het boekjaar 2023 met 7,4% naar 2.112 miljoen euro en de winst voor belastingen steeg van 31,6 miljoen...
Fonk Online broadcasting
Onderzoek GroupM: addressable creaties werken ook voor awareness doelstellingen 4 dagen
GroupM, het moederbedrijf van Mindshare, Wavemaker en EssenceMediacom, doet al jaren grootschalig onderzoek naar de impact van media inzet die met een awareness doelstelling worden ingezet. Met als doel om een eerlijke vergelijking te kunnen maken...
Fonk Online broadcasting
Dutch Digital Design viert haar tiende verjaardag met nieuw bestuur en nieuwe partners 4 dagen
Dutch Digital Design, de stichting die zich inzet voor de zichtbaarheid van Nederlands beste interactieve werk in binnen- en buitenland, viert haar tiende verjaardag en heeft twee belangrijke nieuwtjes. Oprichter Bert Hagendoorn geeft zijn...
Fonk Online broadcasting
Ahold Delhaize zet fors in op huismerken 4 dagen
Het moederbedrijf van Albert Heijn, Gall & Gall en Etos wil dat in 2028 de totale verkoop voor de helft uit huismerken bestaat.
Fonk Online broadcasting
MHX verwelkomt twee creatieve talenten 4 dagen
MHX, de creatieve studio van Mediahuis, breidt het team uit met twee nieuwe creatieven. Max Hochstenbach en Tom Nieuwenhuis vervullen beiden de rol van Concepter & Designer binnen MHX, met een focus op concept en design voor alle branded content...
Fonk Online broadcasting
Appen met GAF van &ranj over AI-game FathomVerse 4 dagen
FathomVerse, ontwikkeld door &ranj en MBARI, is een nieuwe mobiele game waarbij spelers de oceaan ontdekken en tegelijkertijd bijdragen aan wetenschappelijk onderzoek. Door onderwaterbeelden te annoteren, trainen spelers AI-systemen die...
Fonk Online broadcasting
Dirk heeft de Beste Folder van 2024 5 dagen
Tijdens de Beste Folder Awards 2024 riepen consumenten de folder van Dirk opnieuw uit tot hun favoriet. Het aspect scherpe aanbiedingen zorgde voor de winst. Het hoogste eindcijfer leverde Dirk ook de overall prijs op.
Fonk Online broadcasting
Colourcake verwelkomt vijf nieuwe klanten 5 dagen
Colourcake breidt haar klantenportfolio uit met Pets Place, Curpa, Pink Gellac, Zeekr en Diageo. Daarnaast hebben bestaande klanten The Social Hub en AWWG de lopende samenwerking met het bureau verder uitgebreid.
Fonk Online broadcasting
Mattel viert jubileum van Barbie met rolmodellen van negen atleten 5 dagen
Ter viering van het 65-jarig jubileum van Barbie, maakt speelgoedfabrikant Mattel unieke rolmodelpoppen van negen atleten van over de hele wereld, waaronder de Amerikaanse tennisster Venus Williams. Deze poppen zijn bedoeld om jonge meisjes aan te...
Fonk Online broadcasting
Afspraak.nl Review: Een Gedetailleerd Overzicht van de Site Afspraak 5 dagen
Afspraak.nl, een datingsite die zich richt op mensen die op zoek zijn naar een vrijblijvende afspraak, wint snel aan populariteit. In deze review van Afspraak.nl onderzoeken we de verschillende aspecten van deze site en delen we onze bevindingen.
Fonk Online broadcasting
Ziggo Sport warmt voetbalsupporters op voor het volgende Europese seizoen 5 dagen
Ziggo Sport presenteert een nieuwe commercial om voetbalsupporters alvast op te warmen voor het volgende Europese seizoen. De sportzender heeft namelijk vanaf augustus drie jaar lang de exclusieve uitzendrechten voor de UEFA Champions League, Europa...
Fonk Online broadcasting

Pagina's