Nieuws

Charlotte Eggens helpt Beep for Help groeien als Head of Marketing 8 min
Charlotte Eggens is per direct de Head of Marketing van het niet-medische hulpplatform Beep for Help. Het initiatief wil zoveel mogelijk hulpvragers in Nederland ondersteunen en landelijke niet-medische zorg aan huis bieden, zonder wachtlijsten of...
Fonk Online broadcasting
Fonk magazine nu live met Green Issue 2024 31 min
Klimaatdoelen stellen en halen, de kwalijke gevolgen van green washing, het nemen van de eigen verantwoordelijkheid, niet praten over wat je kan doen, maar doen wat je kunt en last but not least: de snelle opmars van mooi duurzaam design bij de...
Fonk Online broadcasting
Exclusieve samenwerking Ad Alliance en Warner Bros. Discovery voor advertentieverkoop 42 min
Vanaf dinsdag 11 juni lanceert Warner Bros. Discovery de vernieuwde streamingdienst HBO Max in Nederland. Media saleshuis Ad Alliance zal de reclames voorzien voor het 'basic met reclame' abonnement op het platform. Ad Alliance en Warner Bros....
Fonk Online broadcasting
Marijnke van der Burgh en Christiaan van Dijk nieuwe Managing Directors van ZIGT 1 uur
Full service agency ZIGT stelt Marijnke van der Burgh en Christaan van Dijk aan als nieuwe Managing Directors van ZIGT Nederland. Zij zijn vanaf 1 mei toegetreden tot de directie.
Fonk Online broadcasting
De nieuwe Sanquin campagne geeft verhalen achter bloeddonaties een gezicht 1 uur
Achter elke bloeddonatie schuilen verhalen van échte mensen die donorbloed nodig hebben. In de nieuwe campagne van Sanquin, ontwikkeld door True Ideas, krijgen deze verhalen een gezicht. De kern van de campagne, die voornamelijk bedoeld is om nieuwe...
Fonk Online broadcasting
Nieuwe zenderstemmen voor NPO 1 en NPO 3 12 uur
Paul Rabbering is vanaf juni de nieuwe vaste zenderstem van NPO 1. Rabbering kondigt als stationvoice programma’s aan en is ook het geluid in andere promotionele uitingen van NPO 1. Hij is te horen naast Annemieke Schollaardt, sinds 2019...
Fonk Online broadcasting
MediaMarkt opent eerste Urban Mobility Store in Europa 12 uur
Zaterdag 11 mei opent MediaMarkt haar eerste Urban Mobility Store van Europa in Antwerpen, onderin de Antwerp Tower. Het nieuwe winkelconcept is volledig gefocust op lichte elektrische vervoersmiddelen.
Fonk Online broadcasting
3x winst voor FX Agency bij Global Eventex Awards 12 uur
Tijdens de 14e editie van de Global Eventex Awards is FX Agency drie keer in de prijzen gevallen. Het Utrechtse bureau won awards met hun cases FrieslandCampina en TomTom in de categorieën Conference, Hackathon en Virtual Corporate Event.
Fonk Online broadcasting
Aviko presenteert Duurzaamheidsverslag 2023 12 uur
Aviko heeft haar Duurzaamheidsverslag 2023 gepubliceerd. In het jaar 2023 werkte Europa's grootste producent van aardappelproducten binnen het out-of-home segment en één van de top vijf wereldmarktleiders aan het verder verduurzamen van Aviko in de...
Fonk Online broadcasting
KPN stelt AI-kennis beschikbaar in de winkels 12 uur
Om klanten beter bekend te maken met AI (Artificial Intelligence) start KPN met informatiesessies over kunstmatige intelligentie.
Fonk Online broadcasting
PLUS roept op voor Fairtrade te kiezen 19 uur
Door de samenwerking met Fairtrade zorgt PLUS voor een sterkere positie voor boeren en werknemers. Dankzij het grootste Fairtrade huismerkassortiment van bijna 400 producten draagt PLUS samen met Coop over het afgelopen jaar opnieuw de hoogste...
Fonk Online broadcasting
Whoppah benoemt Gregory Kukolj tot Chief Growth Officer 23 uur
Whoppah, Europa's online marktplaats voor tweedehands design, heeft Gregory Kukolj per 1 juni benoemd tot Chief Growth Officer.
Fonk Online broadcasting
Closed on Monday wint pitch voor landelijke campagne Het Vergeten Kind 23 uur
In samenwerking met Kamers met Aandacht kiest Het Vergeten Kind voor het creatief-maatschappelijke bureau Closed on Monday, dat de volledige landelijke wervingscampagne op zich zal nemen.
Fonk Online broadcasting
Podcast agency Ear Ear gelanceerd 1 dag
Ondernemer Gerhard te Velde heeft Ear Ear opgericht, een podcast agency gericht op mensgerichte merken en organisaties.
Fonk Online broadcasting
Marie-Stella-Maris wint bij Dutch Beauty Awards 1 dag
Maandag 6 mei zijn de Dutch Beauty Awards uitgereikt in Cultuurhuis Felix Meritis in Amsterdam. Marie-Stella-Maris is uitgeroepen tot winnaar in de categorie Innovatief Haarproduct Populair + Exclusief. De ‘Experts of Beauty’ waren het er unaniem...
Fonk Online broadcasting
Counter en ABCommunication starten strategische samenwerking voor Benelux-klanten 1 dag
Allround storytelling bureau Counter in Zaandam en het Belgische pr-bureau ABCommunication gaan strategisch samenwerken om merken in de Benelux te helpen met communicatie en pr.
Fonk Online broadcasting
MT/Sprout lanceert Inclusive30 en geeft podium aan rolmodellen 1 dag
Businessplatform MT/Sprout lanceert de Inclusive30 van 2024, de lijst met dertig leiders die een bewezen bijdrage leveren aan een diverser en inclusief bedrijfsleven. De lijst bevat managers, ondernemers, experts en belangenbehartigers uit...
Fonk Online broadcasting
SportCity, Faire en Trainline kiezen voor Roots Network 1 dag
SportCity, Faire en Trainline ghebben hun Paid Search ondergebracht bij Roots Network. Roots Network zet voor hen vol in op automatisering van complexe Search Engine Advertising activiteiten.
Fonk Online broadcasting
Veen, Bosch & Keuning in Amerikaanse handen 1 dag
Nederlands grootste uitgeverij van boeken, Veen, Bosch & Keuning (VBK), is overgenomen door de Amerikaanse uitgever Simon & Schuster. Het is de eerste keer dat een Nederlandse uitgever in Amerikaanse handen komt.
Fonk Online broadcasting
Toyota Nederland start wervingscampagne ‘De snelste sollicitatie ooit’ 1 dag
Toyota start een nieuwe wervingscampagne: ‘De snelste sollicitatie ooit’. Via een nieuwe website kunnen zowel starters als ervaren technici razendsnel solliciteren, waarna er direct contact wordt opgenomen.
Fonk Online broadcasting
Kansen voor duurzaam ondernemen groot ondanks politieke onzekerheid 1 dag
Omnicom PR Group (OPRG) publiceert vandaag een whitepaper die het Nederlandse bedrijfsleven richting geeft op het gebied van duurzaam ondernemen in deze politiek onzekere tijd.
Fonk Online broadcasting
Grapedistrict opent flagshipstore in Amsterdam 1 dag
Op 17 mei opent Grapedistrict, de wijnwinkel die zich inzet voor kleine wijnboeren, haar grootste winkel tot nu toe op de van Woustraat in Amsterdam.
Fonk Online broadcasting
Audioreclamebestedingen stijgen 10,2% 2 dagen
In het eerste kwartaal van dit jaar zijn de audiobestedingen met 10,2% gestegen naar 48,8 miljoen euro. Dit is opnieuw een record en 4,5 miljoen euro meer dan in dezelfde periode van 2023. Audify publiceert vandaag de audioreclamebestedingen van het...
Fonk Online broadcasting
Hoe materiaalkeuzes de prijs van een gietvloer beïnvloeden 2 dagen
Wanneer je overweegt om een gietvloer te installeren, is het belangrijk om te begrijpen hoe de keuze van materialen de kosten beïnvloedt. Dit type vloer is populair vanwege zijn strakke uitstraling en duurzaamheid, maar de uiteindelijke prijs hangt...
Fonk Online broadcasting
In nieuwe Appelsientje-campagne maken meer humor en absurdisme het verschil 2 dagen
Vandaag lanceert Appelsientje in samenwerking met Hotel L’Amour een nieuwe campagne met het thema: ‘Altijd het zonnetje in huis’. Waarmee het merk wil laten zien dat je met Appelsientje op ieder moment van de dag kunt genieten van de zon.
Fonk Online broadcasting
All Day Nuts lanceert eerlijk nootje campagne 2 dagen
De komende weken zal Nederland kennismaken met het eerlijke verhaal van All Day Nuts. Al een paar jaar zet All Day Nuts zich actief in voor de verduurzaming van de productieketen. Deze campagne heeft als doel de naamsbekendheid te verhogen en...
Fonk Online broadcasting
Marktplaats kiest TEAM LEWIS als nieuw PR-bureau 2 dagen
Marktplaats, hét online handelsplatform van Nederland, slaat de handen ineen met internationaal PR- en marketingbureau TEAM LEWIS voor consumer- en corporate PR.
Fonk Online broadcasting
Revolut lanceert Dagelijks Sparen in Nederland 2 dagen
De financiële app Revolut lanceert vandaag Dagelijkse Spaarrekeningen voor de inmiddels meer dan 700.000 klanten in Nederland.
Fonk Online broadcasting
Komt stem Pim Fortuyn tot leven dankzij AI? Crowdfunding voor audioproject van start 2 dagen
Op 6 mei 2002 werd Pim Fortuyn vermoord. Nu, 22 jaar na zijn dood, komt hij misschien weer tot leven. Althans: zijn stem, die dankzij AI wordt gereconstrueerd en waarmee Fortuyn postuum zijn eigen boeken inspreekt. Vandaag start de crowdfunding voor...
Fonk Online broadcasting
Onderzoek Google: Nederlandse retailer blinkt uit in loyaliteit en marketing, website kan beter 2 dagen
Nederlandse retailers zijn goed in het binden van klanten aan hun merk en digitale marketing, maar schieten nog regelmatig tekort op SEO-optimalisatie en websiteprestatie. Dat blijkt uit de Omnichannel Index 2024, een gezamenlijk initiatief van...
Fonk Online broadcasting
Genomineerden FunX Music Awards bekend: stemmen kan tot en met 30 mei 2 dagen
Het FunX-publiek heeft bepaald wie er genomineerd zijn voor de belangrijkste muziekprijzen van jong Nederland: de FunX Music Awards.
Fonk Online broadcasting
Google Gemini vs. ChatGPT, wie wint de strijd? 2 dagen
Het gebruik van kunstmatige intelligentie wordt steeds populairder in het dagelijks leven en op de werkvloer. Google ontwikkelde Gemini om te kunnen concurreren met het veelgebruikte ChatGPT van OpenAI. In hoeverre variëren deze tools daadwerkelijk...
Fonk Online broadcasting
Veloretti breidt het netwerk aan retailpartners uit met meer dan 35 winkels 2 dagen
Veloretti, het Nederlandse fietsenmerk dat in 2022 werd overgenomen door Pon.Bike, vergroot het netwerk aan retailpartners met 26 nieuwe fietswinkels, waardoor het totale aantal op 36 komt. De onafhankelijke fietsenwinkels zijn verspreid over alle...
Fonk Online broadcasting
Veloretti breidt netwerk retailpartners uit met meer dan 35 winkels 2 dagen
Veloretti, het Nederlandse fietsenmerk dat in 2022 werd overgenomen door Pon.Bike, vergroot het netwerk aan retailpartners met 26 nieuwe fietswinkels, waardoor het totale aantal op 36 komt. De onafhankelijke fietsenwinkels zijn verspreid over alle...
Fonk Online broadcasting
KPN en NN North Sea Jazz gaan driejarig partnership aan 2 dagen
KPN gelooft in de kracht van verbinding en ondersteunt doorom maatschappelijke activiteiten die mensen samenbrengen: van het Nederlandse voetbal tot het Rijksmuseum en van het Concertgebouw tot scholieren die door ziekte vanuit huis in verbinding...
Fonk Online broadcasting
Amerikaanse geldschieter verlengt horizon Blokker met drie jaar 3 dagen
De verlieslatende winkelketen Blokker heeft een geldschieter gevonden, waardoor de toekomst van het bedrijf voor de komende drie jaar is veiliggesteld; verkoop is nu definitief van de baan.
Fonk Online broadcasting
SuperHeroes lanceert wereldwijde TikTok creator campagne voor Polaroid 4 dagen
Polaroid, de uitvinder van de instant fotografie, heeft samen met SuperHeroes, het creatieve bureau met de missie ‘to save the world from boring advertising’ een wereldwijde TikTok creator campagne gelanceerd. De campagne roept Gen Z op het ‘echte’...
Fonk Online broadcasting
Zalando biedt voorbijgangers de hoofdrol in nieuwe campagne op Amsterdam Centraal 4 dagen
Zalando lanceert een activatie waarbij voorbijgangers hun eigen outfit kunnen broadcasten op een van de grootste billboards van de stad.
Fonk Online broadcasting
KFC en streetwearmerk Banlieue droppen nieuwe capsulecollectie 4 dagen
KFC en het Rotterdamse streetwearmerk Banlieue lanceren een tweede exclusieve collab collectie. De tijdelijke capsulecollectie van dit jaar bestaat uit ‘Original Pieces’ waarmee je klaar bent voor de (festival)zomer.
Fonk Online broadcasting
Partout Digital wint aanbesteding van het CBR voor publiekscampagnes 4 dagen
Na een uitgebreid aanbestedingstraject heeft Partout Digital de aanbesteding van het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) gewonnen voor de publiekscampagnes.
Fonk Online broadcasting
illycaffè is hoofdsponsor 60e editie La Biennale di Venezia 4 dagen
illycaffè blijft de kunstbiënnale van Venetië steunen met het thema "Stranieri Ovunque - Foreigners Everywhere". Dit keer hebben ze een nieuwe illy Art Collection gelanceerd, gemaakt door vier opkomende kunstenaars uit Latijns-Amerika.
Fonk Online broadcasting
NPO Radio 2 vernieuwt middagprogrammering na vertrek Gijs Staverman 4 dagen
NPO Radio 2 vernieuwt vanaf maandag 20 mei de programmering tussen 14.00 en 16.00 uur. Paul Rabbering vervangt Gijs Staverman, Evelien de Bruijn versterkt dj-team.
Fonk Online broadcasting
Appen met Tim van Build in Amsterdam: hard werken en ontspannen 5 dagen
Het creëren van een digitale identiteit is een belangrijk, maar vaak ook uitdagend onderdeel van brandbuilding. Ontwerpstudio Build in Amsterdam (BiA) helpt merken bij het bouwen van hun digitale identiteit, met creatieve en gelikte designs. We...
Fonk Online broadcasting
Werving- en selectiespecialist Ruwer: terug naar de roots 5 dagen
Werving- en selectiespecialist Ruwer lanceert een nieuwe online campagne. Het gaat om drie video's die focussen op interimwerk. Oftewel het uitzenden en plaatsen van freelance personeel in de creatieve industrie.
Fonk Online broadcasting
KPN en NN North Sea Jazz werken de komende drie jaar samen 5 dagen
KPN en NN North Sea Jazz kondigen een driejarige samenwerking aan, met de ingang van de aankomende 47e editie van het festival.
Fonk Online broadcasting
Cornélie Klercq-Bakker start als Marketing & Research Expert bij Screenforce 5 dagen
Cornélie Klercq-Bakker is begonnen als Marketing & Research Expert bij Screenforce, de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Zij vervangt Tom van Hulst, die zich met zijn bedrijf Plus Communicatie op andere projecten gaat richten.
Fonk Online broadcasting
Steeds meer adverteerders naar Cannes Festival 5 dagen
Voorheen was het festival in Cannes vooral een ontmoetingsplek voor creatieven en reclamebureaus, maar de laatste jaren komen er ook steeds meer adverteerders naar het reclamefestival in Zuid-Frankrijk. Voor de komende editie zijn 75% van de...
Fonk Online broadcasting
Hoe je kunst kunt promoten door likes tiktok te kopen 5 dagen
In een wereld waar sociale media een dominante rol spelen in de promotie van creatieve content, is het voor kunstenaars cruciaal om effectieve strategieën te vinden om hun werk onder de aandacht te brengen. Eén benadering, die steeds meer aandacht...
Fonk Online broadcasting
Bikeflip brengt de wereld en je kind blijdschap 5 dagen
De startup BikeFlip komt met de nieuwe positioneringscampagne 'Dan ga je toch flippen!', die van deze week te zien is op diverse digitale kanalen en Out-of-Home. Marketingbureau Altavia is verantwoordelijk voor de totstandkoming van de campagne.
Fonk Online broadcasting
De 'Your Craft' Challenge maakt de straten een stukje mooier 5 dagen
Global, marktleider in Digital Out-of-Home, en RA*W hebben de winnaars bekend gemaakt van de 'Your Craft' DOOH Design Challenge. Met de samenwerking, waarvoor meer dan 90 deelnemers zich aanmeldden, kreeg jong talent de kans om een innovatieve...
Fonk Online broadcasting

Pagina's