‘Arjen Lubach stiekem helemaal niet blij met degradatie op RTL 4’

Arjen Lubach© RTL Arjen Lubach doet voor de bühne alsof hij het geweldig vindt dat RTL 4 hem degradeert naar de late avond, maar volgens Tina Nijkamp is hij daar natúúrlijk niet blij mee. “Hij baalt ervan.” Het is behoorlijk doorzichtig: RTL 4 degradeert Arjen Lubach van prime time (22.00 uur) ...
Mediacourant
23-06-2026 12:30