Onderzoek: wie breder kijkt dan enkel sociale media heeft meer vertrouwen in de wetenschap

Gebruik van diverse mediakanalen versterkt het vertrouwen in de wetenschap en maakt mensen bovendien minder vatbaar voor misinformatie. Dit blijkt uit recent onderzoek van het Rathenau Instituut naar wetenschappelijke misinformatie op sociale media. Mensen…
Villamedia
09-06-2026 14:30