Retriever

28 nieuwsberichten gevonden
Update NOBO bereik en profielen 2020 Q2
De meest recente bereikcijfers van het Nederlands Online Bereik Onderzoek (NOBO) over de periode 2020 Q2 zijn gepubliceerd in Retriever. Het betreft profielen en bereikcijfers van zo’n 150 online kanalen die meelopen in het NOBO onderzoek. Ook het gemiddelde maandbereik per tablet, desktop/laptop of smartphone is hier te vinden. The post Update NOBO bereik en profielen...
1 week
DPG Media digitale events van oktober
De events van oktober van DPG Media gaan dit jaar digitaal. Het woonevenement ‘Let’s get digital!’ is van 1 t/m 31 okt 2020 op vtwonenendesignbeurs.nl. In de wolken Festival ‘let’s meet in the cloud’, vindt 9 t/m 15 oktober plaats via alle kanalen van In de wolken Festival en Ouders van Nu. Meer informatie vind je in Retriever. The post
1 week
TravelPro gaat verder als digitaal magazine
Reisvakblad TravelPro van T&S Productions is per 10 juli 2020 verder gegaan als digitaal magazine. De digitale editie van TravelPro is geschikt voor alle verschillende devices. De advertentiemogelijkheden kun je terugvinden in Retriever. The post TravelPro gaat verder als digitaal magazine appeared first on retriever.
1 week
Hillenaar Outdoor verschuift focus naar digitaal
Hillenaar Outdoor gaat zich voortaan volledig richten op digitale reclamemasten langs snelwegen. Naast de 12 masten die de out-of-home-exploitant al heeft, komen er op korte termijn vier masten bij in Breda (langs de A58 en A16), Den Haag (A12) en Maastricht (A2). Lees het volledige persbericht van Hillenaar Outdoor, focus op Digitale Reclamemasten. The post ...
1 week
Exterion Media wint concessie Nijmegen en blijft in Nieuwegein
Twee gemeenten kwamen vrij nu Hillenaar Outdoor heeft besloten de focus te verschuiven naar digitale reclamemasten. Exterion Media voegt per 23 augustus a.s. de concessie Nijmegen met 400 reclamevlakken toe aan haar portfolio. Daarnaast behoudt de exploitant de concessie Nieuwegein met 200 reclamevlakken. Lees het volledige persbericht 27 juli 2020. The post
1 week
blowUP media breidt The Collective® uit in Nederland
BlowUP media heeft per begin juli 2020 een exclusief contract voor de exploitatie van 22 zogenoemde super motions in de Nederlandse winkelcentra van Klépierre getekend. Hiermee breidt blowUP media haar Digital OOH portfolio The Collective® uit met digitale schermen in het onlangs gerenoveerde winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht, Alexandrium Shopping Center en de Markthal in Rotterdam. Het digitale netwerk van blowUP media komt hiermee op 27 premium grootformaat ‘Super Motions&#8...
2 weken
Advertentieverkoop Kerkbeheer naar Bureau Van Vliet
Bureau Van Vliet B.V. verzorgt per begin juli 2020 de advertentieverkoop van het magazine Kerkbeheer. Het magazine schrijft over relevante onderwerpen voor kerkrentmeesters en over kerkbeheer. Ook fungeert het blad als orgaan van de VKB, als vereniging van bijna alle kerkrentmeesters binnen de Protestantse Kerk. Deze titel verschijnt 10x per jaar in een oplage van 5.500 exemplaren. De kosten voor een 1/1 FC advertentie bedragen 626 euro. The post
2 weken
TikTok toegevoegd aan social media bereiksdata
Per Q2 2020 verwerkt MMA Social Media Monitor ook bereiksdata van het social media platform TikTok. Voornamelijk mediamerken die zich richten op de jeugd genereren naast Facebook, Instagram, en Twitter steeds meer bereik via het social media platform TikTok. Deze gegevens zijn nu ook in Retriever gepubliceerd bij mediamerken die deelnemen in het MMA Social Media Monitor onderzoek. The post
2 weken
Voilà, nieuw magazine van Mediahuis Limburg
Mediahuis Limburg lanceert 25 september 2020 het maandblad Voilà. Het magazine richt zich op de actieve 45-plusser. In Voilà staan artikelen en product placement over gezondheid, cultuur, vrije tijd, wonen, mode, mobiliteit, tuinieren, recht en geld. Het magazine wordt samen met de dagkrant bij alle abonnees van De Limburger in geheel Limburg verspreid. De oplage betreft 110.000 exemplaren en de kosten voor 1/1 FC advertentie bedragen 1.950 euro. The post
2 weken

(advertorial) Adverteer binnen een betrouwbare omgeving, met aantoonbaar bewezen effectiviteit
NRC-journalistiek is journalistiek die diep graaft en breed kijkt en trekt daarmee een specifieke doelgroep aan. Hoogopgeleide en kapitaalkrachtige lezers -en steeds meer luisteraars- zoeken verdieping en vinden die in de artikelen van NRC. Deze betrokken groep neemt de tijd voor onze journalistiek. Dat zorgt ervoor dat uw advertentie beter beklijft. In de krant, op nrc.nl en in podcasts. Verbind uw merk aan NRC ...
4 weken
2C en Clear Channel Nederland nemen buitenreclamevakken over van Hillenaar Outdoor
2C heeft 1.200 buitenreclamevakken overgenomen van Hillenaar Outdoor. Clear Channel werkt nauw samen met 2C. Hierbij onderhoudt 2C het contact met de gemeenten en verzorgd Clear Channel de advertentieverkoop aan lokale, nationale en internationale adverteerders. Per 1 augustus a.s. exploiteert Clear Channel de nieuwe 1.200 reclamevakken die zijn verdeeld over ruim 40 gemeentes verspreid door Nederland. Met de toevoeging van deze vakken wordt het bereik in de regio’s Rotterdam, Delft en Gro...
1 maand
Advertentie exploitatie HP/De Tijd naar Value Zipper
Met ingang van 1 juli jl. heeft Value Zipper de verkoopactiviteiten van HP/De Tijd overgenomen. Per direct is Value Zipper verantwoordelijk voor de advertentie-exploitatie van HP/De Tijd en de daaraan gekoppelde commerciële proposities. De overname van advertentie-exploitatie heeft op korte termijn geen gevolgen voor de tariefstelling. De nieuwe tariefkaart wordt binnenkort in Retriever gepubliceerd. The post
1 maand
Eigen Land 2020
Deze zomer brengen veel Nederlanders hun vakantie door in eigen land. New Skool Media brengt deze zomer 3x een katern uit waarin ‘hier in Nederland is het goed’ centraal staat. De laatste editie met nog ruimte voor adverteerders verschijnt op 14 augustus a.s. en wordt op hetzelfde papierformaat geïntegreerd in 7 magazines van New Skool Media: Delicious, Seasons, Zin, Roots, Fiets, FietsActief en Columbus magazine. De kosten voor 1/1 pagina f.c. in Eigen Land 2020 bedragen 12.5...
1 maand
Titeloptimalisatie Rodi Media per 7 juli 2020
Rodi Media heeft besloten in gebieden waar zowel een midweek- als een zondagseditie verschijnt, voortaan met één midweekse editie op gemeenteniveau uit te komen. In de gemeenten waar Rodi Media nog geen nieuwsblad uitgeeft wordt deze gestart. Dit betekent dat er voortaan één nieuwsblad uitkomt per gemeente, waardoor er meer focus komt voor de lokale nieuwsvoorziening op gemeenteniveau. In de nieuwe situatie beschikt Rodi Media over 23 lokale nieuwsmerken met een totale oplage van ruim 600....
1 maand
(advertorial) Deze zomer bij het FD: Reset
FD Futures en FD Persoonlijk (de weekendbijlagen van de zaterdageditie van het FD) bundelen deze zomer hun krachten in ‘Reset’. Reset is een weekenduitgave die een blik geeft op dé persoonlijke thema’s van de toekomst: het nieuwe werken, wonen, leven, ontspannen en samenwonen. Bereik een interessante doelgroep van welstandige, hoog opgeleide professionals die in het weekend op zoek zijn naar verdieping en ontspanning. Meer insights of informatie o...
1 maand
DPG Media gaat samenwerking aan met Uitgeverij Em de Jong
Per 1 juli a.s. voert DPG Media een aantal portfoliowijzigingen bij de huis aan huiskranten door. Onder de wijzigingen kondigt DPG Media ook de samenwerking aan met Uitgeverij Em de Jong. Door deze samenwerking is het mogelijk om via DPG media titels van Uitgeverij Em de Jong in te zetten. Hiermee wordt de verspreiding in Noord-Brabant uitgebreid. In Retriever zijn bij DPG Media de volgende nieuwe combinaties opgenomen: Combinatie Oosterhout e.o., Combinatie Waalwijk e.o. en Combinatie Til...
1 maand
MoveCom Media lanceert mobiele Led schermen, Billboards en promotieteams
Vanaf 1 juni brengt MoveCom Media nieuwe Digital Out of Home media op de markt waaronder de Abri Led. Naast de Mobiele Led schermen leveren zij mobiele billboarding en promotieteams waarmee de doelgroep wordt opgezocht. In Retriever zijn alle mogelijkheden incl. tariefkaarten opgenomen. The post MoveCom Media lanceert mobiele Led schermen, Billboards...
1 maand
Advertentieverkoop ANS naar Martini Media
Per juni 2020 verzorgt Martini Media de advertentieverkoop van ANS en ans-online.nl. Het Algemeen Nijmeegs Studentenblad (ANS) is een studentenblad van en voor studenten van de Radboud Universiteit Nijmegen (RU). Het blad heeft een oplage van 4.500 stuks en wordt 7x per jaar verspreid over de campus en de binnenstad van Nijmegen. Meer informatie over advertentiemogelijkheden vind je in Retriever. The post
1 maand

Het Stadsblad Breda wordt indebuurt Breda
De lokale nieuwssite indebuurt.nl verschijnt vanaf 1 juli 2020 in Breda ook op papier. De nieuwe weekkrant vervangt het huis-aan-huisblad Het Stadsblad. De traditionele printuitgave wordt hierdoor met het digitale product verbonden voor meer focus op lokale activiteiten en ondernemers binnen de gemeente Breda. De nieuwe look and feel en naamswijziging brengen verder geen veranderingen wat betreft advertentiemogelijkheden in de krant. The post
1 maand
Saar 70+ van Snippet Media
Snippet Media komt met een nieuwe editie van Saar voor 70-plussers. Het gaat om een try-out, als de editie een succes is wil de uitgeverij het blad vaker op de markt brengen. Saar 70+ verschijnt 18 augustus 2020 in een oplage van 20.000 exemplaren. De kosten voor 1/1 pagina FC bedragen 3.000 euro. The post Saar 70+ van Snippet Media appeared first on
2 maanden
(advertorial) NRC. Laat feiten spreken
Daar draait het om bij NRC: feiten van fictie scheiden. En die feiten in de juiste context plaatsen. NRC doet aan journalistiek die diep graaft. Journalistiek die onthult en betrokken is. Net zoalsonze abonnees betrokken zijn bij NRC. Dat zorgt ervoor dat uw advertentie beter wordt gezienen beklijft. Met meer resultaat in print, op nrc.nl, als in onze podcasts. Meer informatie nrcmedia.nl/laatfeiten...
2 maanden
Nieuwe weekkrant BredaVandaag
Vanaf 3 juni verschijnt er in Breda een nieuwe weekkrant Bredavandaag, BredaVandaag vervangt daarmee de Bredase Bode. Naast de wekelijkse huis-aan-huis verspreiding komt de krant op verschillende afhaalpunten in de stad en omliggende dorpen te liggen. BredaVandaag bestaat uit een website en een huis-aan-huiskrant. The post Nieuwe weekkrant BredaVandaag appeared first on
2 maanden
Nieuw: Albert Heijn Zomerkrant
Albert Heijn lanceert 29 juni 2020 de Albert Heijn Zomerkrant. De zomerkrant biedt in vier edities fun & inspiratie voor jong & oud om er een leuke zomervakantie in eigen land van te maken. Elke editie heeft een ander thema waaronder BBQ & ijs, Kamperen & zomerborrel, Zomergroente & lekker uit Nederland en Back to School. De Zomerkrant bereikt in totaal 4,2 miljoen mensen. De advertentieverkoop wordt verzorgd door Albert Heijn Media Services. Meer informatie over de advertentiemogelijkhede...
2 maanden
Nieuw merk: MobiliteitsPlatform
Verkeer in Beeld en PARKEER24 van Acquire Publishing zijn per maart 2020 samen één nieuwe titel: MobiliteitsPlatform! Door de twee titels samen te voegen leest u relevante kennis en nieuws voor beide vakgebieden voortaan op één plek. MobiliteitsPlatform is een multimediaal platform dat bestaat uit een vakblad, website, nieuwsbrief en congressen met nieuws en achtergronden voor de mobiliteitsprofessional. The post
2 maanden
HAC Weekblad heeft alle activiteiten van De Grenskoerier overgenomen
HAC Weekblad heeft alle activiteiten van het weekblad De Grenskoerier van de failliet verklaarde uitgeverij De Grenskoerier BV overgenomen. Beide titels verschijnen in de regio Cranendonck. De Grenskoerier gaat niet als zelfstandige titel verder, maar wordt geïntegreerd in HAC Weekblad. Deze titel verschijnt naast Cranendonck ook in het Belgische grensgebied Hamont-Achel en Pelt. Per maart jl. publiceert HAC Weekblad ook wekelijks de officiële gemeenteberichten in de regio Cranendonck....
2 maanden
FD Mediagroep lanceert De Jurist (dejurist.com)
Begin april 2020 heeft FD Mediagroep de Jurist (dejurist.com) gelanceerd. Een nieuwe digitale uitgave met zakelijk nieuws vanuit juridisch perspectief. Met een dagelijkse mix van interviews, duiding, achtergrondinformatie en commentaar bij actuele ontwikkelingen in de juridische en zakelijke sector. De artikelen worden via de website en via een e-mail nieuwsupdate voor abonnees gepubliceerd. Het media advies en de advertentieverkoop wordt verzorgd door Capital Media Services. The po...
2 maanden
Vakbladen.com verkoopt titels aan Niantec
Eind maart jl. heeft Niantec B.V. de titels TW (Technisch Weekblad), Maritiem Nederland, Automatie|PMA en Vision+Robotics overgenomen van Vakbladen.com. Het gaat om de vakbladen, websites en nieuwsbrieven. The post Vakbladen.com verkoopt titels aan Niantec appeared first on retriever.
2 maanden

PINDA* heet nu PINDAH*
De titel PINDA* van Stichting Indomedia heet per 12 mei 2020 PINDAH*. Het magazine leidt de lezer als een gids van Indisch Nederland, voor iedereen die nieuwsgierig is naar het Indische verhaal. Dit doet de redactie door mensen die zelf banden hebben met voormalig Nederlands-Indië en Indonesië aan het woord te laten. De advertentieverkoop wordt verzorgd door Value Zipper. The post PINDA* heet nu PIND...
2 maanden
Abonneren op Retriever