Retriever

27 nieuwsberichten gevonden
Nieuw: contextual targeting mogelijkheden van DPG Media
Met de naderende ondergang van de tracking cookie en de focus op privacy wordt contextual targeting steeds belangrijker. Per deze maand biedt DPG Media adverteerders contextual targeting mogelijkheden aan op haar nieuwsmerken. Door content te ‘lezen’ en context te stellen kan worden bepaald welke content geschikt is als advertentie-umfeld. Hierdoor kunnen advertenties worden geplaatst bij de specifieke content die hierbij matcht, in de vertrouwde omgeving van DPG Media. Denk aa...
3 dagen
Ocean Outdoor partner Westfield Mall of the Netherlands
Ocean Outdoor Nederland is media exploitatie partner voor alle digitale schermen in Westfield Mall in Nederland. Het winkelcentrum is op 18 maart 2021 officieel geopend in Leidschendam, nabij Den Haag. Westfield Mall of the Netherlands is een uniek winkelcentrum met een oppervlakte van 117.000m² waarin 280 winkels en restaurants en een Kinepolis bioscoop met 10 zalen zich hebben gevestigd. Ook zijn er 4.000 gratis parkeerplekken aanwezig. Op de route naar de parkeerplekken is een 18m² digi...
4 dagen
(Advertorial) BACK TO SCHOOL CAMPAGNE: BEREIK MILJOENEN KINDEREN MET BLINK MEDIA
Uniek: aan het begin van het nieuwe schooljaar worden onze tijdschriften Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior gratis verspreid via basisscholen door heel Nederland en Vlaanderen. Via 1-op-1 communicatie bereiken we ruim 2,2 miljoen kinderen (4 tot 14 jaar) en hun ouders. Lift mee op dit hoge en kwalitatieve bereik recht in de gezinsdoelgroep en zet jouw merk effectief in de spotlights.
4 dagen
Kompas Publishing B.V. nieuwe eigenaar van Startpagina en SchoolBANK
Vanaf 1 feb jl. is Kompas Publishing B.V. eigenaar van Startpagina, inclusief GoeieVraag, en SchoolBANK. Startpagina heeft een gemiddeld maandbereik van 3.048.000 (Bron: NOBO 2021 Q1) en heeft verschillende pagina’s met links waarbinnen je kunt zoeken naar alles wat je op het internet wilt vinden. SchoolBANK is een online ontmoetingsplaats voor oud-schoolgenoten, jeugdliefdes, dienstmakkers en schoolvrienden en heeft een gemiddeld maandbereik van 97.000 (Bron: NOBO 2021 Q1). De advertentie...
1 week
Nieuwe channels in het DPG netwerk
Per april 2021 biedt DPG Media 2 nieuwe channels aan. Channel Home Movers (bestaande uit Indebuurt sectie ‘wonen’, huispedia.nl en huislijn.nl) en Channel TV & Film (bestaande uit nu.nl sectie ‘tvgids’, superguide.nl, totaaltv.nl, veronicamagazine.nl, kijk.nl, televizier.nl en tvgids.nl). De Channels maken het mogelijk om als adverteerder in een relevant contextueel Umfeld te staan binnen meerdere sites.
1 week
De nieuwste social
De nieuwste social media bereikcijfers gerapporteerd door de Magazine Media Associatie (MMA), zijn weer in Retriever gepubliceerd. Het gaat om de bereikcijfers over 2021 Q1. Van zo’n 150 titels die actief zijn op social media vind je de bereikgegevens binnen de 6 belangrijke sociale netwerken: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube en TikTok.
2 weken
NDC mediagroep, portfoliowijzigingen weekbladen per 5 mei 2021
Met ingang van woensdag 5 mei 2021 worden een aantal weekbladtitels van NDC mediagroep samengevoegd. Hier kun je lezen over welke titels het gaat, de oplages en CPM-tarieven portfoliowijzigingen weekbladen.
2 weken
Advertentieverkoop C2W en Mens & Molecule naar SGNM
De Koninklijke Nederlandse Chemische Vereniging (KNCV) heeft per 1 april jl. de titels C2W en de Belgische editie Mens en Molecule overgenomen van Bèta Publishers BV. C2W bestaat uit een vakblad, website en nieuwsbrief en richt zich op hogeropgeleiden in de chemie, life sciences, farma, voeding, proces- en laboratoriumtechnologie. De advertentieverkoop wordt verzorgd door SGNM.
1 maand
Nieuw centraal aanspreekpunt voor internationale TV campagnes
Mayonnaise Media, onderdeel van het Belgische bedrijf Transfer, is het nieuwe aanspreekpunt voor brands en bedrijven die willen adverteren op internationale premium tv-netwerken. Bij Mayonnaise Media kunnen Nederlandse, Belgische en Luxemburgse adverteerders reclameruimte inkopen op de internationale zenders TV5Monde, France 24 en andere toekomstige zenders onder FranceTV. Informatie over de diverse advertentiemogelijkheden is terug te vinden in Retriever.
1 maand

NRC harmoniseert merken met uniform logo
NRC heeft 29 maart jl een uniform logo gelanceerd bij alle journalistieke producten van NRC. Met deze harmonisatie verdwijnen de merknamen NRC.Next en NRC Weekend. De aanduiding NRC Handelsblad bij de middagkrant blijft wel bestaan. Voor de lezer verandert er dus niets: die krijgt precies dezelfde krant, met alleen een ander logo. Ook voor adverteerders blijft NRC Media als zakelijke partner bestaan.
1 maand
Mezza, de nieuwe naam voor ADR Magazine
De weekendbijlage ADR Magazine van DPG Media heet per 27 maart a.s. Mezza. Het magazine wordt verspreid in een oplage van ruim een miljoen exemplaren. Mezza verschijnt wekelijks op zaterdag bij AD, de Stentor, Tubantia, de Gelderlander, PZC, Eindhovens Dagblad, BN deStem en Brabants Dagblad. De sluittijden blijven gelijk en er is geen tariefswijziging of wijziging in bereik. Voor Mezza geldt wel een iets kleinere bladspiegel dan voorheen. Informatie over de advertentiemogelijkheden en kost...
1 maand
Nieuwe NOM oplages en Digitale Censusdata in Retriever
De nieuwe NOM oplagecijfers over de periode 2020 Q1 t/m 2020 Q4 zijn gepubliceerd in Retriever. Bij online nieuwsbrieven die meelopen in het onderzoek hebben we ook de NOM digitale censusdata gepubliceerd.
1 maand
LedUpp B.V. mobile digitale LED schermen
LedUpp B.V. biedt mobile digitale LED schermen aan waarmee online content gecommuniceerd kan worden. Hiermee heb je de mogelijkheid om met grote publiekstromen te kunnen communiceren over bijvoorbeeld maatregelen & looproutes. De LedUpp Vison en LedUpp Lightbox zijn technisch goedgekeurd volgens de DIN EN 13814 door TÜV Nord. Hiermee kunnen deze producten veilig opgesteld worden op grote publieksevenementen. De content is live aan te passen of in te stellen aan de hand van bijvoorbeeld tij...
1 maand
DPG Media portfolio update huis-aan-huis per 1 april 2021
DPG Media voert per 1 april 2021 diverse portfolio-wijzigingen door zoals CPM, oplage, verschijndagen en sluittijden. Daarnaast zijn er nieuwe samenwerkingen met andere uitgeverijen om de landelijke dekking van huis-aan-huiskranten te optimaliseren. Lees de volledige portfolio update huis-aan-huis 2021.
1 maand
Nieuwe titels Bureau van Vliet
Sinds kort zijn de magazines Paravisie, Bres en Porfafor van de uitgeverij Edicola in advertentieverkoop bij Bureau van Vliet. Het magazine Paravisie komt uit in een oplage van 15.000 bij lezers met een spirituele interesse. Het magazine Bres heeft een oplage van 5.000 exemplaren en is een kroniek van onze beschaving. Het magazine Porfafor met een oplage van 14.600 exemplaren laat de mooiste delen van Spanje uitgelicht zien. Deze titels waren voorheen in exploitatie bij Virtumedia.
1 maand
Het MotorRijwiel naar Classic Producties B.V.
Classic Producties B.V. heeft per begin 2021 de titel Het MotorRijwiel overgenomen van Stichting Historische Motor Documentatie. Het magazine Het MotorRijwiel en de website motorrijwiel.nl richt zich op liefhebbers van veteraanmotoren, klassieke motoren, youngtimers en op motorsporthelden van weleer. Het magazine verschijnt 6x per jaar in Nederland en België in een oplage van 15.000 exemplaren. De kosten voor een 1/1 FC advertentie bedragen 1.176 euro.
1 maand
De titel Mantelzorger heet nu MantelKRACHT
De titel Mantelzorger van Stichting MantelzorgNL heet per eind februari jl. MantelKRACHT. Het magazine en de maandelijkse MantelKRACHT nieuwsbrief Actueel van de landelijke vereniging is voor iedereen die zorgt voor een naaste. Het magazine verschijnt 3x per jaar in een oplage van 20.000 exemplaren (voorjaar en zomer) en de oplage van de najaarseditie bedraagt 50.000 exemplaren. MantelKRACHT wordt verspreid onder haar individuele leden (voornamelijk mantelzorgers), de aangesloten organisat...
1 maand
OJ Actueel verder als OnzeJeugd.NU
Het vakblad OJ Actueel van Instondo B.V. gaat sinds 1 januari jl. verder onder de naam OnzeJeugd.NU. Het blad informeert schooldirecteuren, schoolbesturen en gemeenten over de actualiteiten op het terrein van jeugdhulp. Naast nieuwsberichten is informatie opgenomen over nieuwe wet- en regelgeving, vertaald naar de praktijk, best-practises en worden tips en adviezen gegeven voor de eigen professionalisering. De oplage bestaat uit 2.000 exemplaren en de kosten voor 1/1 FC bedragen 1.295 euro...
1 maand

Uitgeverij Alea Publishers neemt twee vaktitels over van Vakmedianet Food & Horeca B.V.
Met ingang van 1 maart 2021 zijn de titels Vleesmagazine en Voeding Nu onderdeel van Alea Publishers. Vleesmagazine richt zich op de totale vleessector, van slachter tot slager, met name op de ondernemers in de slagers-en vleessector. Voeding Nu is een mediaplatform voor de in voeding geïnteresseerden professionals die door hun werk en/of vakgebied met voeding, voedsel en gezondheid te maken hebben. De informatie in Voeding Nu is een evenwicht tussen wetenschap en de toepassing ervan in de...
2 maanden
Rebranding wind industrie titels in Windpowernl
In dit eerste kwartaal van 2021 voegt uitgeverij Blue Green Feather de titels Windenergie-nieuws.nl and Wind Energy Magazine samen in windpowernl. Het gerebrande platform informeert in het Nederlands en Engels over marktontwikkelingen op het gebied van wind-industrie in Nederland. De print-edities van windpower.nl, inclusief de jaarlijkse special, verschijnen 3x per jaar. De kosten voor 1/1 FC bedragen 1.975 euro.
2 maanden
(advertorial) &C Magazine
Vanaf 21 april 2021 is het meinummer van &C Magazine verkrijgbaar. De editie staat volledig in het teken van het Songfestival waar Chantal natuurlijk een van de presentatoren is. De editie heeft een oplage van circa 55.000 exemplaren (NOM-bereik 2020-IV 222.000). De sluitdatum voor advertenties is 19 maart. Benieuwd naar de branded content mogelijkheden of advertentietarieven? Amanda van der Meer helpt je graag verder via sales@andcmedia.nl.<...
2 maanden
Mediahuis Nederland bundelt landelijke advertentieverkoop
NDC mediagroep, Mediahuis Limburg en Mediahuis Nederland bundelen de landelijke advertentieverkoop in een nieuwe propositie; Mediahuis Connect. Met één landelijk dagblad, 9 regionale dagbladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aanhuiskranten en meer dan 85 digitale platforms biedt Mediahuis Connect adverteerders een groot nationaal bereik. Mediahuis Connect bereikt dagelijks 5,2 miljoen mensen via print en online. In Retriever vind je meer informatie over de advertentiemogelijkheden en koste...
2 maanden
Business Content Media neemt vakbladen over van BDUvakmedia
Met ingang van 1 februari 2021 heeft Business Content Media de titels Profnail, Massage Magazine en StyleVision overgenomen van BDUvakmedia. Deze drie titels richten zich heel sterk op nichemarkten. Zo is Profnail het onafhankelijke vakblad voor iedereen die zich professioneel met hand- en nagelverzorging bezighoudt. StyleVision is het platform voor de ondernemers in kappersbranche en Massage Magazine, het vakblad voor massagetherapeuten en professionals in de massage- en wellnessbranche.<...
2 maanden
Chemie Platform, VNCI – CM nieuws site gelanceerd
Op 18 februari 2021 heeft VNCI een centraal online platform gelanceerd voor alle VNCI informatie, VNCI – CM nieuws site. Chemie Magazine heeft dan een eigen plek op dit platform. Het papieren magazine verdwijnt dus niet maar wordt online versterkt en is voor iedereen toegankelijk zonder abonnement verplichtingen. De advertentieverkoop wordt verzorgd door Mooijman Marketing & Sales.
2 maanden
Nieuw magazine Volgas van Edicola Magazines B.V.
Op 25 februari 2021 lanceert Edicola Publishing B.V. een magazine met autosportverhalen met de titel Volgas. De doelgroep bestaat uit Formule 1-fans en liefhebbers van race, rally en klassieke auto’s. Volgas verschijnt 3x per jaar in een oplage van 11.000 exemplaren en de verspreiding vindt plaats via abonnees en losse verkoop. De kosten voor een 1/1 FC advertentie bedragen 995 euro.
2 maanden
Ride, het nieuwe platform van WielerFlits
Ride is het nieuwe platform van WielerFlits. Waar WielerFlits zich richt op het dagelijkse nieuws uit de koers, belicht Ride het plezier van het wielrennen. Het platform is voor iedereen die van de wielersport houdt, op de fiets of voor de buis. De eerste editie van het magazine verschijnt 18 maart a.s. in een oplage van 10.000 exemplaren. De kosten voor een 1/1 FC advertentie bedragen 1.500 euro.
2 maanden
(advertorial) BNR volgt het ritme van je dag
Met een nieuwe programmering die past bij veranderd luistergedrag. En een breed scala aan mogelijkheden om in contact te komen met je doelgroep, zoals; Sponsoring Branded Podcast Radio Digital audio Premium Online Display Via bnr.nl, de BNR app, maar ook Itunes Spotify en alle radiostream kanalen. Direct tussen de oren van jouw B2B en AB1 doelgroep. Ga naar fdmg.nl/advertere...
2 maanden

Abonneren op Retriever