Retriever

30 nieuwsberichten gevonden
Saar Magazine verhoogt verschijningsfrequentie
Saar, het magazine voor vlotte 50+ dames, verhoogt haar verschijningsfrequentie in 2021 van 4x naar 6x per jaar. De edities zijn vernoemd naar de periode waarin ze verschijnen: Winter(01), Early Spring(02), Sprint!(03), Summer(04), Herfst(05) en Feestdagen(06). De nieuwe verschijningskalender inclusief aanleverdata staat in Retriever gepubliceerd. The post Saar Magazine verh...
5 dagen
YPCA lanceert GoodLIFE Radio
YPCA heeft 15 oktober jl. GoodLIFE Radio gelanceerd. De nieuwe lifestyle radiozender brengt, 24 uur per dag en 7 dagen per week, muziek, verhalen, reportages en thema programma’s. GoodLIFE Radio wil luisteraars dagelijks inspiratie geven om het leven beter en completer te maken. De livestream is te beluisteren via de website goodliferadio.nl en diverse bekende onlineradio platformen. De programma’s zullen daarnaast als podcast via podcastkanalen worden verspreid. Er zijn verschillend...
1 week
MMA Social Media Monitor bereik 2020-Q3 in Retriever
De nieuwste social media bereikcijfers gerapporteerd door de Magazine Media Associatie (MMA), zijn in Retriever gepubliceerd. Het gaat om de bereikcijfers over 2020 Q3. Binnen 6 belangrijke sociale netwerken – Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube en TikTok- zijn de bereikgegevens van zo’n 150 titels die actief zijn op social media kanalen gemeten. In het derde kwartaal dit jaar stak Playboy er met kop en schouders bovenuit qua bereik op Facebook: ruim 1,2 mil...
1 week
(advertorial) Adverteer binnen een betrouwbare omgeving, met aantoonbaar bewezen effectiviteit
NRC-journalistiek is journalistiek die diep graaft en breed kijkt en trekt daarmee een specifieke doelgroep aan. Hoogopgeleide en kapitaalkrachtige lezers -en steeds meer luisteraars- zoeken verdieping en vinden die in de artikelen van NRC. Deze betrokken groep neemt de tijd voor onze journalistiek. Dat zorgt ervoor dat uw advertentie beter beklijft. In de krant, op nrc.nl en in podcasts. Verbind uw merk aan NRC ...
2 weken
ITchannelPRO nieuw mediaplatform voor het IT- en Telecomkanaal
Districomm heeft per 1 september jl. ITchannelPRO gelanceerd. ITchannelPRO is het kennisplatform voor IT-business partners. Het platform bestaat uit een magazine dat 6x per jaar verschijnt, een website en een wekelijkse nieuwsbrief. Het eerstkomende magazine verschijnt 20 november a.s. in een oplage van 7.000 exemplaren. De kosten voor 1/1 FC bedragen €2.000,-. The post
3 weken
Nieuw: De Sneeker Seniorenkrant
Naast de Leeuwarder Seniorenkrant van Devea lanceert de uitgever per november 2020 De Sneeker Seniorenkrant. De krant verschijnt 4x per jaar in een oplage van 35.000 exemplaren huis aan huis in de gemeente Sneek. De redactionele artikelen worden speciaal geschreven voor de Seniorenkrant en zijn niet eerder in andere media verschenen. De kosten voor een 1/1 FC advertentie bedragen 895 euro. The post
3 weken
(advertorial) &C Magazine
In november trappen we het gifting season af en in deze periode is zichtbaarheid onmisbaar. &C Magazine editie 12 ‘Nieuwe ronde, nieuwe kansen’ staat in het teken van het nieuwe jaar, we gaan in de herkansing. Neem contact met ons op voor een op maat gemaakt voorstel. &C Magazine editie 12 verschijnt op 18 november met een oplage van 55.000 (NOM bereik 2020-II: 217.000). De sluitdatum voor advertenties is 16 oktober. Bij interesse: mail naar
3 weken
Nieuwe lokale huis-aan-huis krant: Goesemorgen
Trainews Media B.V. lanceert woensdag 14 oktober a.s. Goesemorgen, een nieuwe lokale huis-aan-huiskrant voor de gemeente Goes. Goesemorgen wordt om de week op woensdag in een oplage van 17.000 exemplaren verspreid. De kosten voor 1/1 pag. f.c. bedragen €685,-. The post Nieuwe lokale huis-aan-huis krant: Goesemorgen appeared first on
3 weken
TAG Outdoor B.V.: nieuwe speler in DOOH markt
TAG Outdoor B.V. is een nieuwe speler in de Digital Out of Home markt. Het bedrijf is gestart met onder andere de overname van het shopping- en parkingnetwerk van Hillenaar Outdoor. Dit digitale netwerk bestaat uit abri’s en infopanelen die zich bevinden op- of in de buurt van parkeergarages, busstations en winkelcentra. Tag Outdoor biedt geïnteresseerde adverteerders de mogelijkheid om voor €15,- per CPM, bereik in te kopen op dit netwerk. The post
4 weken

Mannenmedia gaat verder als [M]Media
Mannenmedia, online advertentienetwerk voor adverteerders in automotive, sport en lifestyle, heeft haar netwerk uitgebreid en richt zich ook op de doelgroep vrouwen onder de nieuwe naam [M]media. Het online mediabedrijf is hiervoor de samenwerking aangegaan met influencer marketing agency Femmefab en Summit Media voor verschillende retail websites. Het nieuwe portfolio overzicht kun je vinden in Retriever. The post
1 maand
Nieuwe bijlagen bij het Nederlands Dagblad
Nederlands Dagblad heeft 5 september jl. drie nieuwe bijlagen bij de nieuwskrant gelanceerd. De bijlagen Week (nr.), Zaterdag en Zondag verschijnen elke zaterdag met elk hun eigen gezicht, thema’s, invalshoeken, formats, rubrieken en auteurs. De drie bijlagen verschijnen in de totale oplage van de zaterdagkrant. In de bijlage Week wordt redactionele aandacht besteed aan werk & carrière en is er gelegenheid om advertenties te plaatsen ten behoeve van personeelswerving. Ook zijn er advertent...
1 maand
Reclamemast van MDH On Screen
MDH On Screen heeft in maart jl. een reclamemast laten plaatsen aan de A18 op het bedrijvenpark nabij Wehl. De reclamemast is 16 meter hoog en heeft aan 2 zijden een digitaal LED scherm van 50 m2. De LED reclamemast is per heden inzetbaar en bereikt maandelijks 1,8 miljoen passanten. Meer informatie over de mogelijkheden en kosten, kun je vinden in Retriever. The post Reclamemast van MDH On ...
1 maand
Nieuw watersportmagazine Deining
In de eerste helft van december 2020 wordt Deining magazine gelanceerd, de opvolger van de Waterkampioen van ANWB Media. Deze titel van Deining Media B.V. verschijnt 2x per jaar in een drukoplage van 8.000 exemplaren. Deining magazine verschijnt op abonnementsbasis en ligt ook 2 tot 3 maanden in de winkel. De kosten voor een 1/1 FC advertentie bedragen 2.200 euro. The post Nieuw waterspor...
1 maand
(advertorial) &C Beauty Special
In &C’s allereerste Beauty Special hebben we het over – hoe kan het ook anders – beauty. Maar ook over de ingewikkelde relatie die we met ons uiterlijk hebben. De special verschijnt op 10 november met een oplage van circa 25.000 (NOM bereik 221.000 Q1 2020). De sluitdatum voor advertenties is 9 oktober. Geïnteresseerd? Neem gerust contact op met sales manager Amandaamanda.van.der.meer@andcmedia.nlThe post
1 maand
Nieuw: OG Wijzer Magazine
Eind november a.s. verschijnt het nieuwe vakblad OG Wijzer: Koplopers in Duurzaamheid. Deze titel wordt uitgegeven door de gelijknamige uitgever OG Wijzer B.V. OG Wijzer bereikt met dit vakblad Technisch managers, Vastgoedbeheerders, Projectmanagement bureaus, Facilitair managers, Contract managers en Asset managers. Het magazine wordt in een oplage van 5.500 exemplaren op naam verstuurd. Er wordt oa. gewerkt met een exclusieve deelname per specialisme middels een koploper interview. De ko...
1 maand
Nieuw weekendmagazine Trouw: Tijdgeest
Per 29 augustus 2020 verschijnt iedere week het nieuwe magazine Tijdgeest bij de zaterdageditie van Trouw van DPG Media. De weekendbijlagen Letter&Geest en Tijd verdwijnen. Tijdgeest gaat over de actuele trends en onderstromen in de samenleving met interviews en essays over de samenleving anno nu en de grote maatschappelijke thema’s die daar in spelen in binnen- en buitenland. The post
1 maand
Nieuw voor cultuursector: Amsterdam Unlocked
Amsterdam Unlocked is een online magazine met bijzondere bijdragen van gastcuratoren uit de cultuursector. Het magazine richt zich op een Nederlands publiek en bereikt per maand meer dan 20.000 cultuurliefhebbers. De content op Amsterdam Unlocked is toegankelijk en zet aan tot delen. Amsterdam Unlocked positioneert zich hiermee tevens als vertrekpunt voor het ontwikkelen en maken van content formats voor cultuurinstellingen en bedrijven. Dit gebeurt in samenwerking met ervaren contentmaker...
1 maand
(advertorial) Beslist boeiend. Online talks over digital B2B.
Het is alle hens aan dek in B2B. Maar hoe vaar je de juiste koers? Hoe realiseer je commercieel succes, digitale transformatie, optimaliseer je online en blijf je toekomstbestendig? Zorgvuldig geselecteerde beslissers en experts presenteren je vanaf 24 september de belangrijkste trends en strategieën bij Emerce B2B Digital. Meld je nu gratis aan. ...
1 maand

ValueZipper lanceert geofencing propositie ‘Pinpointing’
Sinds kort biedt ValueZipper Out of Home adverteerders de mogelijkheid een mobile advertising campagne te activeren met gebruik making van geofencing. De propositie genaamd ‘Pinpointing/ Mobile Ad Campagne’ maakt gebruik van een combinatie van verschillende systemen waaronder WiFi, GPS, Bluetooth sensors of raster pinpointing om de locatie zo nauwkeurig mogelijk te bepalen. Alle doelgroepen in Nederland, groot of klein, kunnen met geofencing worden bereikt. Krachtig in combina...
1 maand
Groot Voorschoten/ De Wassenaarse Krant
Per 4 september a.s. worden de Wassenaarse Krant van uitgeverij De Wassenaarse Krant B.V. en de titel Groot Voorschoten van Uitgeverij Groot Voorschoten B.V. samengevoegd tot 1 krant waarbij elke gemeente een eigen voorpagina krijgt. De nieuwe gecombineerde titel wordt onderdeel van uitgeverij De Wassenaarse Krant B.V. De verschijningsdag wordt vrijdag. De deadline voor advertenties is woensdag 17:00 uur en voor redactie 12:00 uur. De krant wordt verspreid in een oplage van 25.200 exempla...
1 maand
Bierradio.nl, radiozender voor de bierliefhebber
Een jaar geleden startte de thema-radiozender Bierradio.nl als line extensie van de bierpublicaties Bier!magazine en Brouw!magazine van Birdy Publishing BV. Echte bierliefhebbers kunnen nu ook tijdens het nuttigen van hun speciaalbieren naar smaakvolle muziek & biernieuws luisteren. Inmiddels heeft Bierradio.nl 15.000 unieke luisteraars. Ook plays op Soundcloud en Spotify laten mooie aantallen zien. Het zal niemand verbazen dat de grootste groep luisteraars mannen zijn in de leeftijd van ...
2 maanden
Nieuwe reclamemast van Hillenaar Outdoor langs de A15
Hillenaar Outdoor heeft per juli 2020 het netwerk uitgebreid met een nieuw object langs de A15 bij Leerdam. De nieuwe reclamemast heeft 2 schermen van elk 103 m². Gemiddeld komen er ruim 850.000 passanten per week langs deze locatie. Lees het volledige persbericht van Hillenaar Outdoor, Hillenaar Outdoor kondigt Digitale Reclamemast aan langs A15. The post
2 maanden
Advertentieverkoop HJK en JSW naar Cross Media Nederland
Cross Media Nederland verzorgt per direct de advertentieverkoop van de vakbladen HJK (Het Jonge Kind) en (JSW) Jeugd in School en Wereld, van de Uitgever ThiemeMeulenhoff. HJK gaat over ontwikkeling, opvoeding en onderwijs van jonge kinderen (3-8 jaar). JSW bestaat uit een vakblad, een digitale nieuwsbrief en een website die zich richten op professionals in het basisonderwijs, speciaal onderwijs en de opleiding. The post
2 maanden
Mannenmedia breidt netwerk uit met Skoften, Nederlandmobiel en Autovooru
Mannenmedia heeft zijn netwerk versterkt met drie nieuwe titels: Skoften, Nederlandmobiel en Autovooru. Skoften voorziet je dagelijks van opvallende nieuwsberichten, opvallende virals, grappige picdumps, gifdumps en meer. Nederlandmobiel is een mobiliteitsplatform waar potentiële kopers en verkopers van voornamelijk auto’s, maar ook motoren, (brom)fietsen en caravans, elkaar vinden. Autovooru is voor autodealers, auto occasion bedrijven en particulieren die hun auto te koop aanbieden...
2 maanden
SOUL Magazine verder als samengevoegde titel
SOUL Media heeft een aantal titels samengevoegd in het vernieuwde SOUL Magazine. Deze opvolger van het oude Soul Magazine is een samenvoeging van voorheen Taste Snowboard Magazine / White Ski Magazine / 6SURF Magazine. Met stevige roots in surf en snow biedt SOUL Magazine inspiratie voor een actieve lifestyle en het buitenleven. De eerste editie van het het nieuwe Soul Magazine verschijnt op 27 november a.s. The post
2 maanden
Update NOBO bereik en profielen 2020 Q2
De meest recente bereikcijfers van het Nederlands Online Bereik Onderzoek (NOBO) over de periode 2020 Q2 zijn gepubliceerd in Retriever. Het betreft profielen en bereikcijfers van zo’n 150 online kanalen die meelopen in het NOBO onderzoek. Ook het gemiddelde maandbereik per tablet, desktop/laptop of smartphone is hier te vinden. The post Update NOBO bereik en profielen...
2 maanden
DPG Media digitale events van oktober
De events van oktober van DPG Media gaan dit jaar digitaal. Het woonevenement ‘Let’s get digital!’ is van 1 t/m 31 okt 2020 op vtwonenendesignbeurs.nl. In de wolken Festival ‘let’s meet in the cloud’, vindt 9 t/m 15 oktober plaats via alle kanalen van In de wolken Festival en Ouders van Nu. Meer informatie vind je in Retriever. The post
2 maanden

TravelPro gaat verder als digitaal magazine
Reisvakblad TravelPro van T&S Productions is per 10 juli 2020 verder gegaan als digitaal magazine. De digitale editie van TravelPro is geschikt voor alle verschillende devices. De advertentiemogelijkheden kun je terugvinden in Retriever. The post TravelPro gaat verder als digitaal magazine appeared first on retriever.
2 maanden
Hillenaar Outdoor verschuift focus naar digitaal
Hillenaar Outdoor gaat zich voortaan volledig richten op digitale reclamemasten langs snelwegen. Naast de 12 masten die de out-of-home-exploitant al heeft, komen er op korte termijn vier masten bij in Breda (langs de A58 en A16), Den Haag (A12) en Maastricht (A2). Lees het volledige persbericht van Hillenaar Outdoor, focus op Digitale Reclamemasten. The post ...
2 maanden
Exterion Media wint concessie Nijmegen en blijft in Nieuwegein
Twee gemeenten kwamen vrij nu Hillenaar Outdoor heeft besloten de focus te verschuiven naar digitale reclamemasten. Exterion Media voegt per 23 augustus a.s. de concessie Nijmegen met 400 reclamevlakken toe aan haar portfolio. Daarnaast behoudt de exploitant de concessie Nieuwegein met 200 reclamevlakken. Lees het volledige persbericht 27 juli 2020. The post
2 maanden
Abonneren op Retriever