Retriever

29 nieuwsberichten gevonden
DOOH in winkelpuien Albert Heijn
Albert Heijn Media Services biedt per direct zo’n 800 digitale video schermen aan in winkelpuien van ruim 325 AH winkels. De 75 inch schermen bevinden zich voornamelijk in de grote steden, maar kunnen ook specifiek geografisch of op winkelprofiel (city budget, city premium, mainstream, modern gezin, premium) worden ingekocht. In een loop van 1 minuut wordt 30 sec. AH content getoond en is er ruimte voor 30 sec. advertising. De verschillende netwerken waarop kan worden ingekocht zijn ...
4 uur
Digitale kassaschermen in de Albert Heijn winkels
Albert Heijn Media Services biedt sinds kort digitale kassaschermen aan met een landelijke dekking in zo’n 250 Albert Heijn stores. De digitale kassaschermen zijn geplaatst op strategische plekken vlak bij de kassa en zenden uit tijdens openingstijden. In een loop wordt 30 sec. AH content getoond en is er ruimte voor 30 sec. advertising. Naast de landelijke dekking kan er ook selectief worden ingekocht, zoals geografisch of op winkelprofiel (city budget, city premium, mainstream, mo...
4 uur
De Persgroep verandert per september 2019 haar naam in DPG Media
Mediabedrijf De Persgroep verandert haar naam in DPG Media. Deze naamsverandering volgt na de overname van het Belgische mediabedrijf Medialaan en Nederlandse vergelijkingssite Independer. De naamsverandering geldt voor Nederland en België. Vanaf 13 september 2019 gaat De Persgroep de nieuwe naam DPG Media en het nieuwe logo gebruiken. De wijzigingen worden dan ook in de mediadatabase Retriever doorgevoerd. The post
3 dagen
Hearst Netherlands verhuist
Per vrijdag 21 juni a.s. verhuist Hearst Netherlands. Het nieuwe adres is Moermanskkade 500, 1013 BC Amsterdam. Het postadres en telefoonnummers blijven ongewijzigd. Meer informatie vind je in Retriever. The post Hearst Netherlands verhuist appeared first on retriever.
6 dagen
Bereiksonderzoek van NOM in mediadatabase Retriever
Retriever publiceert vanaf nu ook bereiksonderzoek van NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia) in de mediadatabase Retriever. Bereikcijfers en profielen van zowel het NPM (NOM Print Monitor) als het NRM (NOM Regio Monitor) zijn opgenomen. Stichting NOM en Retriever Media Informatie BV zijn deze samenwerking aangegaan om een brede groep mediaprofessionals toegang te geven tot deze bereiksdata. Door de samenwerking met Stichting NOM krijgen Retriever gebruikers die recht hebben op NOM da...
1 week
Advertentieverkoop Fysiopraxis naar Cross Media Nederland
Per 27 mei jl. verzorgt Cross Media Nederland de advertentieverkoop van het vakblad FysioPraxis, de website fysionetwerken.nl, Fysio E-nieuws en het jaarlijkse evenement ‘De Dag van de Fysiotherapeut’. FysioPraxis is het officiële tijdschrift van het koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF). The post Advertentieverkoop Fysiopraxis na...
1 week
Elsevier Weekblad wijzigt van naam
Elsevier Weekblad gaat per 1 december 2020 EW heten. Per 1 juni jl. heeft het magazine een nieuw logo dat bestaat uit de letters EW met daaronder Elsevier Weekblad. Het opinieblad bespreekt onderwerpen op het gebied van economie, politiek, financiën, wetenschap en cultuur. The post Elsevier Weekblad wijzigt van naam appeared first on
2 weken
Het FD: ijzersterk in doelgroep AB1 (advertorial)
Het Financieele Dagblad heeft de hoogste selectiviteitsindex (171) van alle landelijke dagbladen in de AB1-doelgroep. Bijna 78% van de FD-lezers behoort tot de deze hoog opgeleide en koopkrachtige doelgroep. Met een campagne in het FD bereik je het hart van je doelgroep. Wees selectief. Meer lezen? The post
2 weken
Samenwerking FourFourTwo magazine en VTBL
Het voetbaltijdschrift FourFourTwo van F&L Media heet per 2 april jl. VTBL powered by FourFourTwo. F&L media en RTL besloten tot de samenwerking om de twee merken te verenigen binnen het VTBL platform. Het VTBL logo zal voortaan op de cover staan. Ook VTBL presentator Humberto Tan en tafelgast Theo Janssen komen terug in het magazine. Het magazine verschijnt 10x per jaar in een oplage van 28.000 exemplaren. The post
3 weken

Art-is mediagroep nieuwe uitgever O.Venlo
Art-is mediagroep is de nieuwe uitgever en exploitant van het magazine Ondernemend Venlo. Per 22 mei 2019 gaat deze titel verder onder de naam O.Venlo. Vereniging Ondernemend Venlo vertegenwoordigt de belangen van bedrijven en werknemers op het gebied van veiligheid, beheer openbare ruimtes, infrastructuur, services en het economische klimaat in het algemeen. Het magazine O.Venlo wordt ieder kwartaal verspreid onder alle leden van Ondernemend Venlo, die gevestigd zijn op een industrieterre...
4 weken
Meubel+ en Parketblad overgenomen door Sanders Media
Per 1 mei 2019 heeft Sanders Media de titels Meubel+ en Parketblad overgenomen van Vakbladen.com. Meubel+ wordt gelezen door retailers in de interieurbranche, stylisten, binnenhuisarchitecten en fabrikanten, importeurs en agenten van meubels, woondecoratie en woonaccessoires. Het Parketblad wordt gelezen door gebruikers en producenten van parket. The post Meubel+ en Pa...
4 weken
nieuw tijdschrift: De Liefde
Op 21 mei 2019 lanceert Credits Media b.v. ‘De Liefde’. Het magazine schrijft verhalen en feiten over alles wat met liefde te maken heeft en geeft daarbij advies en inspiratie. Hoofdredacteur Ruud Hollander heeft eerder een titel met dezelfde naam uitgegeven voor een wat jongere doelgroep bij de toenmalige Weekbladpers (nu WPG Media). Deze nieuwe titel richt zich echter op een iets oudere doelgroep, namelijk vrouwen van 35 jaar en ouder. De liefde verschijnt in 2019 twee keer e...
1 maand
Groener Wonen gelanceerd
Vipmedia Publishing & Services heeft 25 april jl. Groener Wonen gelanceerd. Het betreft een magazine en de website groenerwonen.com. Groener Wonen richt zich op mensen die duurzaam wonen belangrijk vinden. In het magazine lees je o.a. hoe andere mensen duurzaam wonen aanpakken, met aandacht voor onderwerpen als overschakelen op een warmtepomp, besparen op de energierekening, elektrisch rijden en zonne-energie. Het blad verschijnt 3x per jaar met een bereik van 150.000 lezers. De kosten voo...
1 maand
PERSBERICHT: Mediadatabase Retriever verrijkt met online bereiksdata uit NOBO
De Verenigde Internet Exploitanten (VINEX) en Retriever Media Informatie BV zijn een samenwerking gestart om de online bereiksdata uit het Nederlands Online Bereiks Onderzoek (NOBO) te ontsluiten via de veelgebruikte mediadatabase Retriever. Dankzij dit partnership krijgt een brede groep mediaprofessionals toegang tot profielen en bereikcijfers van vele Websites en apps. In overzichtelijke grafieken krijgen Retriever-gebruikers snel inzicht in het bereik en de profielen van de belan...
1 maand
Nieuwe uitgever ‘De Jonge Lezer’ gestart
Per april jl. is de nieuwe uitgeverij ‘De Jonge Lezer’ gestart. De Jonge Lezer richt zich op kinderen en jongeren tot 14 jaar. Holco Publications B.V. en A-press B.V. (v/h ZPRESS Young) zijn onderdeel van de nieuwe overkoepelende uitgeverij. De tijdschriften Penny van Holco Publications en MEIDEN, STOER en GOAL! van A-press vallen hier nu ook onder. The post Nieuwe uitge...
1 maand
Reclamemogelijkheid in NRC podcasts
NRC maakt de politieke podcast Haagse Zaken en Onbehaarde Apen over wetenschap. Per 29 april komt er een dagelijkse actuele podcast bij: Vandaag. De nieuwe podcast van NRC is elke werkdag vanaf 06.00 uur te beluisteren. Thomas Rueb diept iedere aflevering samen met één of meerdere NRC-verslaggevers een bijzonder nieuwsverhaal uit. De duur is +/- 20 minuten en het verwachte aantal downloads is in de beginperiode 100.000 per maand. In de NRC podcasts is er ruimte voor commerciële boodschappe...
1 maand
Renata Magazine gelanceerd
Renata Magazine van de gelijknamige uitgever Renata Magazine is 29 maart jl. gelanceerd. In het magazine lees je verhalen en interviews met ondernemende vrouwen die openhartig vertellen over hun leven, hun ambities en drijfveren. In het magazine staan ook stylingtips voor je woning, tips en tricks om jezelf het beste te presenteren en culinaire hoogstandjes. Het magazine verschijnt 2x per jaar in een oplage van 10.000 exemplaren. De kosten voor 1/1 pagina FC bedragen 2.500 euro. The...
1 maand
De Speld introduceert De Pin en De Speld Sport
Het satirische platform De Speld is uitgebreid met De Pin en De Speld Sport. De Pin wordt geschreven vanuit vrouwelijk perspectief. De Speld Sport is het online magazine met alleen winnend sportnieuws dat zich met humor vooral richt op voetbal, wielrennen en schaatsen. The post De Speld introduceert De Pin en De Speld Sport appeared first on
1 maand

Pijper Media neemt de websites Upcoming en Autobahn over van TMG
Per 1 mei a.s. neemt Pijper Media de websites Upcoming en Autobahn over van TMG. Upcoming verzamelt de populairste afbeeldingen, video’s, tweets en andere internettrends en creëert daar eigen lijstjes mee en Autobahn is een website over auto’s. De advertentieverkoop wordt verzorgd door Adfactor. The post Pijper Media neemt de websites Upcoming e...
1 maand
Advertentieverkoop De Dokter naar Multor Media
Per 18 april 2019 verzorgt Multor Media de advertentieverkoop voor het vakblad De Dokter, het ledenmagazine van de Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV). Voorheen werd dit verzorgd door Bureau van Vliet. De Dokter verschijnt 7x per jaar in een oplage van 13.750 exemplaren. The post Advertentieverkoop De Dokter naar Multor Media appeared first on
1 maand
New Skool Media
De advertentieverkoop van de titels Elsevier Weekblad, Beleggers Belangen en beurs.nl van ONE Business en Columbus Travel wordt per 1 april jl. verzorgd door New Skool Media. The post New Skool Media appeared first on retriever.
2 maanden
Joe, radiozender van Qmusic nu ook in Nederland
Op 1 april 2019 is Joe van Qmusic gelanceerd in Nederland. De radiozender is in België al tien jaar te beluisteren. Joe richt zich op veertigers via hits van de jaren tachtig tot nu. De zender is te beluisteren via de site Joe.nl en via Nederland.fm. The post Joe, radiozender van Qmusic nu ook in Nederland appeared first on
2 maanden
vakblad Elektronica naar Elektor International Media
Per 1 maart jl. heeft Elektor International Media (EIM) het vaktijdschrift Elektronica overgenomen van MYbusinessmedia. Elektronica houdt specialisten op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen op de elektronicamarkt. Het magazine verschijnt 8x per jaar in een oplage van 4.000 exemplaren. The post vakblad Elektronica naar Elektor International Media appe...
2 maanden
Het katern dat ‘Sir Edmund’ opvolgt heet ‘Boeken en Wetenschap’
De Volkskrant van De Persgroep Nederland is per maart 2019 een nieuw katern gestart over boeken en wetenschap. Deze katern vervangt het magazine Sir Edmund. Sir Edmund was tot eind februari 2019 de zaterdagbijlage van de Volkskrant over kunst, cultuur, literatuur, wetenschap en politiek. The post Het katern dat ‘Sir Edmund’ opvolgt heet ‘Boeken en Wetenschap’
2 maanden
Ronde digitale schermen van Ngage Media op AFAS Live
Per april dit jaar kunnen adverteerders bij Ngage Media adverteren op grote ronde digitale schermen op de Arena Boulevard. Boven de ingang van AFAS Live bevinden zich drie grote ronde schermen van 12m2, totaal 36m2. Door hun uiterlijk en goede zichtlijnen vallen deze vanaf de Arena Boulevard extra goed op. De full-video schermen draaien een loop van 2 minuten. De kosten voor een campagne van een week waarin 4.200 spots worden vertoond aan gemiddeld 445.000 voorbijgangers bedraagt 4.000 Eur...
2 maanden
FD. Kies voor selectiviteit.
Het FD heeft de hoogste selectiviteit in de AB1 en B2B doelgroep en heeft de jongste dagbladlezers van Nederland. Met een campagne in het FD bereik je het hart van je doelgroep. Wees selectief. Meer lezen? The post
2 maanden
Nieuwe NOM print oplagecijfers
NOM, Nationaal Onderzoek Multimedia heeft de nieuwe (gewogen) oplagecijfers gepubliceerd over de periode 2018 Q1 t/m 2018 Q4. Deze zijn in Retriever verwerkt voor zowel vakbladen als publieksbladen. In het segment publieksbladen zien we ten opzichte van het vorige kwartaal (rapportage 2017 Q4 t/m 2018 Q3) een gemiddelde oplagedaling van slechts 1%. The post Nieuwe NOM print oplagecijfers
2 maanden

Activiteiten 333 Media naar Sports and Lifestyle Media
Met ingang van 1 maart 2019 heeft de nieuwe uitgeverij Sports and Lifestyle Media alle activiteiten van 333 Media overgenomen. Het gaat om de volgende mediamerken: BIKE & trekking magazine, e-BIKE & trekking, HIKE & trekking magazine, SNOW Sports and Lifestyle en Sport Partner. Naast het gedrukte magazine wordt tegelijkertijd een digitaal, interactief magazine gepubliceerd waarin polls, acties, videomaterialen en dergelijke gepubliceerd worden. The post
2 maanden
Nieuwe formaten ELLE Eten, National Geographic Historia en Quote
Hearst Netherlands heeft gewijzigde formaten voor 3 titels. Vanaf editie 2 (verschijnt 21 maart 2019) heeft Elle Eten een nieuwe zetspiegel van 178×243 mm. De nieuwe zetspiegel van National Geographic Historia wordt 175×230 mm per editie 2 (11 april 2019). Quote heeft vanaf editie 3 (21 februari 2019) een nieuwe zetspiegel van 178×243 mm. De nieuwe bladspiegels zijn terug te vinden in Retriever. The post
2 maanden
Abonneren op Retriever