Retriever

25 nieuwsberichten gevonden
[advertorial] De FD Persoonlijk printspecials van dit najaar
De FD Persoonlijk printspecials van dit najaar FD Persoonlijk is het high-end luxury & lifestyle magazine dat op zaterdag bij Het Financieele Dagblad verschijnt. De redactionele pijlers van het magazine liggen bij reizen, mode, interieur & design, cultuur, lifestyle en werk & geld. Dit najaar verschijnen de volgende specials: Stijlspecial (man), Interieur & Designspecial, Feestdagenspecial en de Kerstspecial. Adverteren in een van deze edities? Neem contact op met
20 uur
De Meierij Boxtel naar Stichting Brabants Centrum
Per 1 september 2019 wordt De Meierij Boxtel (v/h de Meierij) uitgegeven door Stichting Brabants Centrum. Het gratis huis-aan-huisblad wordt in Boxtel, Liempde, Lennisheuvel en Esch verspreid. Middels een samenwerking blijft deze titel ook via DPG Media inzetbaar. The post De Meierij Boxtel naar Stichting Brabants Centrum appeared first on
3 dagen
Nieuw magazine: Happy Handmade Living
Vipmedia Publishing & Services heeft 5 september jl. het magazine Happy Handmade Living gelanceerd. Een tijdschrift voor creatieve mensen met liefde voor accessoires, mode, materialen en interieur. De interieurblogger Lisanne Multem, van de gelijknamige website happyhandmadeliving.nl, is de drijvende kracht achter het magazine. In het magazine inspireert ze de lezer om zelf aan de slag te gaan met allerlei eigentijdse zelfmaak projecten. In 2020 gaat het magazine 4x per jaar verschijnen me...
5 dagen
Nieuw: Linda podcast
Mood for Magazines heeft 18 juli jl. LINDA.podcast gelanceerd. Er wordt afgetrapt met twee producties: “Over Haar” en “Amber”. In “Over Haar” onderzoekt presentator Carolien Borgers onze relatie met lichaamshaar. De podcast “Amber” bevat waargebeurde verhalen van de high-class escortdame Amber, die ook in LINDA.magazine schrijft. De podcasts zijn te beluisteren op LINDA.nl, Juke.nl, in de Podcast app en via Spotify. Het tarief voor sponsoring...
2 weken
advertentieverkoop Dentz naar Elma Media Groep B.V.
Per 9 augustus jl. wordt de advertentieverkoop van Dentz verzorgd door Elma Media Groep. Het vakblad Dentz van de Associatie Nederlandse Tandartsen (ANT) verschijnt elke twee maanden en wordt gelezen door tandartsen en ANT-studentleden. The post advertentieverkoop Dentz naar Elma Media Groep B.V. appeared first on ret...
3 weken
Nieuw: Amsterdam magazine
Amsterdam Media B.V. lanceert 27 september a.s. Amsterdam Magazine. Het stadsmagazine gaat over leuke dingen doen, nieuwe plekken ontdekken en de smaakmakers van de stad. Van eten & drinken, kunst &cultuur, uitgaan & entertainment, winkelen & lichamelijke verzorging en wonen. Het nieuwe magazine verschijnt 6x per jaar in oplage van 20.000 exemplaren per editie en is verkrijgbaar via alle leestafels en wachtruimtes in Amsterdam. Een 1/1 FC advertentie bedraagt 2.400 euro. The p...
3 weken
Aantallen media in NL
De zomervakantie is bijna voorbij en klanten vragen weer om medialandschap presentaties. Daarbij is het altijd handig om een overzicht te laten zien van aantallen media waar op- of in geadverteerd kan worden in Nederland. We hebben de belangrijkste aantallen binnen de mediumtypen voor jullie op een rijtje gezet: aantal advertentiedragende media & netwerken in Nederland/ aug. 2019 1.234 magazines 1.259
3 weken
New Skool Media verkoopt Beurs.nl aan IEX Media
De website beurs.nl is door New Skool Media verkocht aan IEX Media. Per 1 oktober 2019 verzorgt IEX Media de advertentieverkoop van deze startpagina voor beleggers. Beurs.nl richt zich specifiek op actuele koersinformatie op Nederlandse en buitenlandse beurzen. De doelgroep van beurs.nl zijn de beginnende en de meer gevorderde beleggers. The post New Skool Media verkoopt Be...
1 maand
Hillenaar Outdoor exploiteert Venster Billboards in Zoetermeer en Leiderdorp
Hillenaar Outdoor exploiteert vanaf 12 augustus 2019 vijftien Venster Billboards in Zoetermeer en vier in Leiderdorp. Dit type billboard is groot, modern qua vormgeving, verlicht en ze roteren. De Venster Billboards staan op locaties langs doorgaande wegen die de gemeenten onder meer met Den Haag en Leiden verbinden. The post Hillenaar Outdoor e...
1 maand

De exploitatie van drie Posthoorn-edities wijzigt
De advertentie-exploitatie van drie Posthoorn-edities is gewijzigd. De edities Escamp Oost, Escamp West en Loosduinen vallen per 1 juli 2019 onder Uitgeverij West Media B.V. De krant staat vol nieuws en actualiteiten met betrekking tot politiek, bedrijfsnieuws, uitgaan en sport. The post De exploitatie van drie Posthoorn-edities wijzigt appeared first on
1 maand
Advertentieverkoop WPG Media naar Value Zipper
Per 1 juli jl. verzorgt Value Zipper de advertentieverkoop van het portfolio van WPG Media. Het gaat om de titels Happinez, Happi.kids, Psychologie Magazine, Yoga Magazine en Vrij Nederland. De sales van Voetbal International zit niet bij de overeenkomst tussen Value Zipper en WPG Media. Het gaat om de magazines, online mogelijkheden en ook het Happinez festival dat elk jaar in mei plaats vindt. The post
1 maand
(advertorial)Mooi in de Regio adverteren
Onder de vlag van DeMooiKrant Nederland brengen zes enthousiaste uitgevers extra MOOI vormgegeven huis-aan-huisbladen uit in de regio Eindhoven – Den Bosch – Oss – Helmond. Kranten dicht bij de mensen, volop human-interest, bedrijfsnieuws, evenementen en gemeentenieuws. De leesdichtheid van deze kranten ligt boven de 80%. Adverteren in DeMooiKranten is de ideale manier om uw klanten te bereiken. De weekbladen bieden tevens een dagelijkse en zeer actuele nieuwssite met volop ruimte voor adv...
1 maand
Nieuwe advertentiemogelijkheden NS
De Nederlandse Spoorwegen hebben hun nieuwe advertentiemogelijkheden in verschillende kanalen op laten nemen in Retriever. Naast een her-lancering van het magazine SPOOR dat 4x per jaar in een oplage van 1,3 miljoen aan abonnees wordt verspreid zijn er ook diverse mogelijkheden om op schermen in de nieuwe sprinters of intercity treinen te adverteren. Ook biedt NS veel online advertentiemogelijkheden. Denk aan display advertising op de website of adverteren in de nieuwsbrieven. Wat opvalt z...
1 maand
take-outs Retriever onderzoek online advertising 2019
In de afgelopen jaren zijn online media een belangrijke rol gaan spelen in de advertentiewereld. Om uit te zoeken hoe online advertising wordt aangeboden en ingekocht, heeft Retriever een onderzoek uitgevoerd onder haar relaties. In totaal hebben 49 online mediaplanners en 150 uitgevers het onderzoek volledig ingevuld. Alleen deze data is gebruikt voor de analyses.
1 maand
Voetbal International naar Digital Enterprises
Voetbal International is per 16 juli jl. overgegaan van WPG naar Digital Enterprises. Zowel het magazine als het online platform is overgenomen. Binnenkort wordt bekend welke partij de advertentieverkoop gaat verzorgen. The post Voetbal International naar Digital Enterprises appeared first on retriever.
1 maand
Ajax Life gaat verder als magazine
Na 20 jaar gaat de Ajax Life krant verdwijnen en zal vanaf 2 augustus a.s. verder gaan als magazine. Ajax Life Magazine wordt uitgegeven door ZPress Sport en verschijnt 10x per jaar in een oplage van 80.000 exemplaren. De kosten voor 1/1 FC bedragen 1.750 euro. The post Ajax Life gaat verder als magazine appeared first on retriever
2 maanden
Alea Publishers B.V. neemt zes titels over van Vakbladen.com
De nieuw opgerichte uitgeverij Alea Publishers B.V. heeft per 1 juli 2019 de titels Bakkers in Bedrijf, EVMI, More Than Drinks!, Vis Magazine, Vlees+ en IJs Magazine overgenomen van Vakbladen.com. Er zijn geen wijzigingen wat betreft de advertentiemogelijkheden en kosten. The post Alea Publishers B.V. neemt zes titels over van Vakbladen.com appeared first on...
2 maanden
Hillenaar Outdoor exploiteert TWINS Schiphol
Hillenaar Outdoor exploiteert per 1 juni jl. TWINS Schiphol, een duo van twee digitale reclamemasten. De dubbelzijdige masten staan langs de A4 bij Schiphol en worden gezamenlijk aangeboden. De TWINS loopt synchroon en beide masten zijn voorzien van 2 ledschermen met een oppervlakte van meer dan 75m². The post Hillenaar Outdoor exploiteert TWINS Schiphol appeared first on ...
2 maanden

Donderdageditie Emmer Courant en Asser Courant stopt
Per 1 augustus 2019 verschijnt Asser Courant niet meer op donderdag. Met ingang van 1 september a.s. geldt dit ook voor Emmer Courant. Beide titels van NDC Mediagroep B.V. verschijnen dan alleen nog maar op de dinsdag. De tarieven en verspreidingsgebieden van deze titels wijzigen niet. Het verspreidingsgebied van de dinsdag- en donderdageditie van de Asser Courant wordt samengevoegd. The post
2 maanden
Veronica Magazine lanceert The Guide
Vanaf 28 mei jl. verschijnt elke kwartaal The Guide, een glossy seizoensspecial van Veronica Magazine. The Guide bevat alle Veronica-klassiekers zoals: films, muziek, lifestyle, acties, puzzels en strips. De oplage bedraagt 210.000 exemplaren en het tarief voor 1/1 pag. bedraagt € 4.995,-. The post Veronica Magazine lanceert The Guide appeared first on
2 maanden
Bereikscijfers NPM 2019-II van NOM in Retriever verwerkt
Vanaf vandaag zijn de bereikscijfers van NPM 2019-II (landelijke print media) gepubliceerd. Gebruikers van Retriever met een abonnement op deze data van het NOM kunnen de cijfers in Retriever bekijken bij de desbetreffende media. The post Bereikscijfers NPM 2019-II van NOM in Retriever verwerkt appeared first on
2 maanden
Hearst Netherlands Events
De events van Hearst Netherlands zijn opgenomen in Retriever. Als voorbeeld de allereerste Harper’s Bazaar Juwelennacht rond het Amsterdamse Museumkwartier op 11 oktober 2019. De mogelijkheden en partnerships rondom de events zijn terug te vinden in de database Retriever. The post Hearst Netherlands Events appeared first on retriever.
2 maanden
BVDO Media Exploitatie neemt HiFi.nl over
BVDO Media Exploitatie neemt per 1 juli 2019 HiFi.nl over van ForWarD Consumer Electronics B.V. HiFi.nl wil via het online platform informatie verschaffen over audio- en videoapparatuur, muziek en film. Daarnaast geeft HiFi.nl een overzicht van relevante merken, fabrikanten, importeurs, agenten en speciaalzaken in Nederland en Belgie. The post BVDO Media Exploitatie neemt HiFi.n...
2 maanden
DOOH in winkelpuien Albert Heijn
Albert Heijn Media Services biedt per direct zo’n 800 digitale video schermen aan in winkelpuien van ruim 325 AH winkels. De 75 inch schermen bevinden zich voornamelijk in de grote steden, maar kunnen ook specifiek geografisch of op winkelprofiel (city budget, city premium, mainstream, modern gezin, premium) worden ingekocht. In een loop van 1 minuut wordt 30 sec. AH content getoond en is er ruimte voor 30 sec. advertising. De verschillende netwerken waarop kan worden ingekocht zijn ...
2 maanden
Digitale kassaschermen in de Albert Heijn winkels
Albert Heijn Media Services biedt sinds kort digitale kassaschermen aan met een landelijke dekking in zo’n 250 Albert Heijn stores. De digitale kassaschermen zijn geplaatst op strategische plekken vlak bij de kassa en zenden uit tijdens openingstijden. In een loop wordt 30 sec. AH content getoond en is er ruimte voor 30 sec. advertising. Naast de landelijke dekking kan er ook selectief worden ingekocht, zoals geografisch of op winkelprofiel (city budget, city premium, mainstream, mo...
2 maanden
Abonneren op Retriever