Retriever

29 nieuwsberichten gevonden
Advertentieverkoop De Dokter naar Multor Media
Per 18 april 2019 verzorgt Multor Media de advertentieverkoop voor het vakblad De Dokter, het ledenmagazine van de Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV). Voorheen werd dit verzorgd door Bureau van Vliet. De Dokter verschijnt 7x per jaar in een oplage van 13.750 exemplaren. The post Advertentieverkoop De Dokter naar Multor Media appeared first on
5 uur
New Skool Media
De advertentieverkoop van de titels Elsevier Weekblad, Beleggers Belangen en beurs.nl van ONE Business en Columbus Travel wordt per 1 april jl. verzorgd door New Skool Media. The post New Skool Media appeared first on retriever.
6 dagen
Joe, radiozender van Qmusic nu ook in Nederland
Op 1 april 2019 is Joe van Qmusic gelanceerd in Nederland. De radiozender is in België al tien jaar te beluisteren. Joe richt zich op veertigers via hits van de jaren tachtig tot nu. De zender is te beluisteren via de site Joe.nl en via Nederland.fm. The post Joe, radiozender van Qmusic nu ook in Nederland appeared first on
6 dagen
vakblad Elektronica naar Elektor International Media
Per 1 maart jl. heeft Elektor International Media (EIM) het vaktijdschrift Elektronica overgenomen van MYbusinessmedia. Elektronica houdt specialisten op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen op de elektronicamarkt. Het magazine verschijnt 8x per jaar in een oplage van 4.000 exemplaren. The post vakblad Elektronica naar Elektor International Media appe...
1 week
Het katern dat ‘Sir Edmund’ opvolgt heet ‘Boeken en Wetenschap’
De Volkskrant van De Persgroep Nederland is per maart 2019 een nieuw katern gestart over boeken en wetenschap. Deze katern vervangt het magazine Sir Edmund. Sir Edmund was tot eind februari 2019 de zaterdagbijlage van de Volkskrant over kunst, cultuur, literatuur, wetenschap en politiek. The post Het katern dat ‘Sir Edmund’ opvolgt heet ‘Boeken en Wetenschap’
1 week
Ronde digitale schermen van Ngage Media op AFAS Live
Per april dit jaar kunnen adverteerders bij Ngage Media adverteren op grote ronde digitale schermen op de Arena Boulevard. Boven de ingang van AFAS Live bevinden zich drie grote ronde schermen van 12m2, totaal 36m2. Door hun uiterlijk en goede zichtlijnen vallen deze vanaf de Arena Boulevard extra goed op. De full-video schermen draaien een loop van 2 minuten. De kosten voor een campagne van een week waarin 4.200 spots worden vertoond aan gemiddeld 445.000 voorbijgangers bedraagt 4.000 Eur...
2 weken
FD. Kies voor selectiviteit.
Het FD heeft de hoogste selectiviteit in de AB1 en B2B doelgroep en heeft de jongste dagbladlezers van Nederland. Met een campagne in het FD bereik je het hart van je doelgroep. Wees selectief. Meer lezen? The post
3 weken
Nieuwe NOM print oplagecijfers
NOM, Nationaal Onderzoek Multimedia heeft de nieuwe (gewogen) oplagecijfers gepubliceerd over de periode 2018 Q1 t/m 2018 Q4. Deze zijn in Retriever verwerkt voor zowel vakbladen als publieksbladen. In het segment publieksbladen zien we ten opzichte van het vorige kwartaal (rapportage 2017 Q4 t/m 2018 Q3) een gemiddelde oplagedaling van slechts 1%. The post Nieuwe NOM print oplagecijfers
3 weken
Activiteiten 333 Media naar Sports and Lifestyle Media
Met ingang van 1 maart 2019 heeft de nieuwe uitgeverij Sports and Lifestyle Media alle activiteiten van 333 Media overgenomen. Het gaat om de volgende mediamerken: BIKE & trekking magazine, e-BIKE & trekking, HIKE & trekking magazine, SNOW Sports and Lifestyle en Sport Partner. Naast het gedrukte magazine wordt tegelijkertijd een digitaal, interactief magazine gepubliceerd waarin polls, acties, videomaterialen en dergelijke gepubliceerd worden. The post
3 weken

Nieuwe formaten ELLE Eten, National Geographic Historia en Quote
Hearst Netherlands heeft gewijzigde formaten voor 3 titels. Vanaf editie 2 (verschijnt 21 maart 2019) heeft Elle Eten een nieuwe zetspiegel van 178×243 mm. De nieuwe zetspiegel van National Geographic Historia wordt 175×230 mm per editie 2 (11 april 2019). Quote heeft vanaf editie 3 (21 februari 2019) een nieuwe zetspiegel van 178×243 mm. De nieuwe bladspiegels zijn terug te vinden in Retriever. The post
4 weken
nieuwe reclamemast van OOHA Media
Langs de A6 in Emmeloord krijgt OOHA Media per april 2019 een nieuwe digitale reclamemast. Het scherm is zichtbaar in de richting Lelystad/Almere en is 11,52 meter breed en 8,64 meter hoog. Het beeld wisselt iedere 6 seconden en de kosten voor 2 weken bedragen 15.800 euro. Het totale netwerk van OOHA Media bestaat per april uit 8 reclamemasten met 11 digitale vlakken en 2 analoge vlakken. The post
1 maand
Motorbladen New Skool Media en PiTE Media samen in één bedrijf
New Skool Media en PiTE Media hebben hun verschillende motortitels samengebracht binnen één bedrijf. De titels MOTO73, Classic&Retro, Motor.nl en Promotor vallen allemaal onder de holding Motor.NL B.V.. Ook het evenement Mega MotorTreffen en het reisbureau Promotor Reizen zijn onderdeel van hiervan. PiTE Media, die onder de holding valt, is de uitgever en verzorgt de advertentieverkoop van de mediamerken. The post
1 maand
Vakmedianet neemt VMT en Voeding Nu over van Mybusinessmedia
Vakmedianet Groep heeft per 1 maart jl. de mediamerken VMT en Voeding Nu overgenomen van MYbusinessmedia. De magazines, websites, nieuwsbrieven en de events zijn gericht op de voedingsmiddelenindustrie en vallen onder het portfolio van Vakmedianet Food & Horeca. The post Vakmedianet neemt VMT en Voeding Nu over van Mybusinessmedia appeared first on
1 maand
Ngage Media en Interbest onderdeel Ocean Outdoor
Ocean Outdoor UK Ltd heeft vandaag de Nederlandse out-of-home ondernemingen Ngage Media B.V. en Interbest B.V. overgenomen. Ngage Media heeft een portfolio van 100% gedigitaliseerde outdoor objecten. Interbest heeft zowel digitale- als statsiche mega-masten langs snelwegen. Door onderdeel te vormen van het internationale Ocean Outdoor netwerk kunnen beide organisaties gezamenlijke proposities voor de advertentiemarkt ontwikkelen. Vooralsnog blijven Ngage Media en Interbest onder het eigen ...
1 maand
VIJF, een glossy over de Vijfheerenlanden
Het Kontakt Mediapartners lanceert 8 mei a.s. VIJF, een glossy over de Vijfheerenlanden. De redactie van VIJF interviewt bijzondere inwoners, schrijft over de historie van het gebied, over het verenigingsleven en over de natuur. VIJF verschijnt 2x per jaar in een oplage van 25.000 exemplaren. De kosten voor 1/1 pagina FC bedragen 850 euro. The post VIJF, een glossy over de Vijfhee...
1 maand
Nieuw: LiveXS Concertmagazine
Per 19 april 2019 lanceert de uitgever LiveXS | NPGbenelux LiveXS Concertmagazine. De eerste editie is eenmalig gratis en verschijnt in een oplage van 75.000 exemplaren. De volgende editie verschijnt 17 september als abonnementstitel in een oplage van 35.000 exemplaren. Het magazine verschijnt in 2019 5x en vanaf 2020 11x per jaar. De kosten voor 1/1 FC bedragen 4.000 euro. The post Nieuw: Li...
1 maand
Clear Channel breidt digitaal netwerk uit in centrum Eindhoven
Vanaf 25 februari 2019 verzorgd Clear Channel Nederland de advertentieverkoop van 32 digitale schermen in het centrum van Eindhoven. De schermen bevinden zich op de 4 meter hoge CityBeacons die in de binnenstad van Eindhoven staan. De schermen zijn toegevoegd aan het digitale netwerk City Live van Clear Channel. Het volledige digitale netwerk City Live bestaat met deze toevoeging uit totaal 82 schermen, waarvan 50 schermen in Utrecht en 32 in Eindhoven. The post
1 maand
Management Team (MT) verder als MT Insights
De printuitgave Management Team (MT) van MT Media Groep gaat per 28 maart a.s. verder als MT Insights. MT Insights is een Business Magazine gericht op hoger management en directie van middelgrote en grote bedrijven. Het magazine verschijnt 2x per jaar in een oplage van 10.000 exemplaren. De kosten voor 1/1 pagina FC bedragen 4.950 […] The post Management Team (MT) verder al...
1 maand

Nieuw: OK Visie Krant
Y-Publicaties heeft het platform OK Visie uitgebreid met de OK Visie Krant. Deze krant verschijnt naast het recent van naam gewijzigde OK Visie Magazine (voorheen OK Operationeel). OK professionals, zowel specialisten als ook ondersteunend personeel, worden maandelijks bijgepraat over de achtergronden van het nieuws in de wereld van de OK. Daarnaast bevat de krant ook lifestyle items. De oplage betreft 3.000 exemplaren. Door in beperkte oplage per OK afdeling te verspreiden wordt een gevoe...
1 maand
Sanoma verkoopt Mood for Magazines aan Talpa Network en Linda de Mol
Sanoma verkoopt per 1 maart a.s. Mood for Magazines aan Talpa Network en Linda de Mol. Onder Mood for Magazines vallen het platform LINDA.nl, LINDA. nieuwsbrief en de magazines LINDA., L’HOMO., LINDA.LOVES, LINDA.MAN, LINDA.MEIDEN, LINDA.vakantieboek. De mogelijkheden die Talpa Network nu biedt met samenwerkingen op haar kanalen, zoals radio, online en vooral lineaire televisie, passen bij de groeiambities van het mediamerk LINDA. Zo zullen Linda de Mol en Jildou van der Bijl ook toe...
2 maanden
Bit magazine op een kleiner formaat
Het paardenmagazine Bit van Eisma Horsesmedia verschijnt per 12 februari jl. op een kleiner formaat. De nieuwe bladspiegel is 195 x 275 mm, de zetspiegel 165 x 245 mm. Alle advertentieformaten veranderen hierdoor. De nieuwe gegevens vind je in de Retriever database. The post Bit magazine op een kleiner formaat appeared first on retr...
2 maanden
Kappersbladen van Vakbladen.com nu bij Coiffure Media Group
De nieuw opgerichte Uitgeverij Coiffure Media Group heeft alle activiteiten in de kappersbranche overgenomen van Vakbladen.com. Coiffure Media Group richt zich met haar online en offline kanalen op de kappersbranche. De doelstelling van de uitgeverij is ondernemers, salonmanagers en werknemers in de sector te voorzien van relevante informatie op het gebied van (haar)mode, interieur, vaktechniek en salon business. De merken die onder de nieuwe uitgever vallen zijn: Coiffure Magazine, Coiffu...
2 maanden
Limburg is dichterbij dan je denkt…
Vanaf nu kunt u met al uw Limburgse mediavragen én –uitdagingen direct bij ons terecht! Mediahuis Limburg ís Limburg, Limburg is van ons en daarom kunnen wij u als geen ander adviseren over de meest efficiënte weg om bij 1.100.000 potentiële Limburgse klanten onder de aandacht te komen. Dat doen wij dag in dag uit met een team van 275 medewerkers. Allemaal mensen die hier wonen en werken, die de taal spreken en weten wat ‘ons’ raakt. Benieuwd naar de mogelijkheden? Als u de koffie z...
2 maanden
LED scherm in De Haagse Passage
Ngage Media heeft op 24 januari jl. een dubbelzijdig LED scherm in De Haagse Passage geplaatst. De schermen bevinden zich op een door licht omringde gevel. De kosten voor een spot bedragen 5.500 euro per week. De spot draait in een loop van 3 minuten en bestaat uit commerciële- en non-commerciële content. The post LED scherm in De Haagse Passage appeared first on
2 maanden
De Oud-Hagenaar verder als De Haagse Tijden
De gratis krant voor 50-plussers in Den Haag en omgeving heeft per 5 februari jl. haar naam gewijzigd van De Oud-Hagenaar naar De Haagse Tijden. De titel verschijng elke dinsdag in de even weken. Advertentiemogelijkheden blijven ongewijzigd en worden verzorgd door Bruckel Reclame in Den Haag. The post De Oud-Hagenaar verder als De Haagse Tijden appeared first on
2 maanden
OffspringMedia van start
OffspringMedia is een nieuwe online uitgeverij voor jonge gezinnen. Het bedrijf richt zich op zwangere vrouwen en jonge moeders. Jaarlijks worden er rond de tweehonderdduizend baby’s in Nederland geboren. MamaLove.nl, Forumvoorzwangerevrouwen.nl en Meervoormamas.nl zijn de drie platformen die sinds kort onder OffspringMedia vallen. Het organische bereik betreft in totaal 60.000 bezoekers per maand. Het tarief voor gesponsorde content bedraagt 250 euro per artikel per platform. OffspringMed...
2 maanden
LINDA.LOVES
Het eerste nummer LINDA.loves van Mood for Magazines verschijnt op 17 september 2019. Het is een (bewaar) gids vol inspiratie, modereportages, interieurs, smakelijke gerechten, fotografie en tips. Deze special is voor alle vrouwen ongeacht leeftijd, afkomst, dikte van de portemonnee of breedte van de heupen. LINDA.loves verschijnt in een oplage van 85.000 exemplaren en 1/1 FC advertentie kost 7.920 euro. Vanaf 2020 verschijnt deze titel 2x per jaar. The post
2 maanden

Strategische samenwerking Talpa Network en VICE
Talpa Network verzorgt per januari 2019 de exclusieve spotverkoop van VICELAND. VICELAND is de tv-zender van VICE Benelux. De programmering van het kanaal voor jonge mensen is een mix van lokale en internationale content. VICELAND geeft met haar programma’s een ongefilterde blik op thema’s als eten, seks, sport en reizen en belicht een andere kant van het leven. The post
2 maanden
Kunstwerk TRIK naar Hans Siebbeles BBK Media
“Tijd is net als geld, je hebt het nooit dus je maakt het maar” Met deze quote heeft Hans Siebbeles van BBK Media (Candid Group) met een ruime meerderheid aan stemmen de Retriever kennismaken met.. quote 2018 gewonnen. Hij is vereeuwigd in een prachtig portret gemaakt door kunstenaar TRIK (zie foto!). Hans Siebbeles sluit hiermee aan in een reeks van portretten van bekende Nederlanders die eerder door TRIK zijn geportretteerd. Retriever feliciteert Hans Siebbeles met deze ...
2 maanden
Abonneren op Retriever