Nederlands Medianieuws

98 nieuwsberichten gevonden
Mediabrief Arie Slob: prestatie-afspraken met NPO afgezwakt
Minister Arie Slob heeft de prestatie-afspraken met de NPO afgezwakt. Dit blijkt uit de jaarlijkse Mediabrief die de minister aan de Tweede Kamer heeft gestuurd
2 uur
Mediabrief Arie Slob: 830,5 miljoen voor NPO en 223 miljoen voor overige media
De NPO krijgt in 2020 830,5 miljoen euro van het ministerie van OCW overgemaakt. De regionale publieke omroepen krijgen gezamenlijk 150 miljoen euro
3 uur
Mediabrief Arie Slob: raming reclame-opbrengsten STER 2020 fors naar beneden bijgesteld
Minister Arie Slob heeft de raming van de STER-opbrengsten 2020 met 30 miljoen naar beneden bijgesteld naar 160 miljoen euro als te verwachten netto opbrengst. STER zelve ging uit van 190 miljoen euro met 10 procent marge
3 uur
ID&T neemt meerderheidsbelang in Vunzige Deuntjes
ID&T heeft de 60 procent van de aandelen van oprichter Stacey Dijkstra in VD Events – Vunzige Deuntjes – overgenomen
5 dagen
Initiative lanceert het boek Cultural Velocity: Making Ideas Move
Cultural Velocity: Making Ideas Move is Initiative’s nieuwste boek dat de code kraakt hoe succesvolle merken groeien met kennis van de cultuur
1 week
Partner Event Nederlands Media Netwerk 4 november 2019
Op maandag 4 november 2019 organiseerde Nederlands MediaNetwerk een Partner Event bij het Corendon Village Hotel. Martin de Boer, directeur marketing Corendon Hotels & Resorts en Cor Hospes van Merkjournalisten hielden er presentaties
1 week
Outbrain met meer mogelijkheden voor online nieuwsbrieven
Outbrain heeft haar produkten voor online nieuwsbrieven uitgebreid. Daarbij is het voortaan mogelijk om in meerdere formats te publiceren en adverteerders meer publicatiemogelijkheden te bieden
1 week
Jeroen de Bakker start met vijftien experts netwerkplatform ‘Second Opinion’
Jeroen de Bakker start Second Opinion, een nieuw platform dat besluitnemers in de marketing, communicatie en innovatie in verbinding brengt met topspelers uit het vak. Er zijn al vijftien experts bij het platform aangesloten. De Bakker wil hiermee vergaarde kennis en expertise toegankelijker maken
1 week
Jordi van de Bovenkamp verruilt Boomerang Agency voor MediaMonks
MediaMonks maakt bekend dat het Europese creatieve team versterkt wordt door de aanstelling van Jordi van de Bovenkamp ​​als creatief directeur
1 week

[Onderzoek] Koopintentie bij papieren advertentie 40 procent hoger dan digitaal
De koopintentie van de consument ligt na het lezen van papieren advertenties 39,6 procent hoger dan na het lezen van digitale advertenties. Televisiereclame wordt het meest gedachteloos verwerkt. Dit blijkt uit neuro-onderzoek
2 weken
Tarieven freelance journalistiek drastisch gedaald
Kranten en tijdschriften betalen hun freelance journalisten in 2019 bijna een kwart minder dan vijftien jaar geleden. Dat blijkt uit onderzoek gepubliceerd in het boek Hosselen, Harken en andere Handigheden: een survivalgids voor freelance journalisten
2 weken
Commissariaat gedoogt illegale publieke omroepen, waaronder AT5
Het Commissariaat voor de Media gedoogt steeds meer illegaal geworden publieke omroepen. Het gaat daarbij om lokale omroepen
3 weken
Commissariaat gedoogt illegale publieke omroepen, waaronder AT5 en Omroep Zeeland
Het Commissariaat voor de Media gedoogt steeds meer illegaal geworden publieke omroepen. Het gaat daarbij met name om lokale omroepen, maar ook om de regionale omroep van Zeeland
3 weken
Initiative verzorgt media-activiteiten voor The Flower Farm
The Flower Farm brengt de media-activiteiten onder bij Initiative. Het margarinemerk is gelanceerd door Marcel van Wing, voormalig founding partner van Alfred en Eric Bras van Salad Signature
3 weken
[Vacature] Abovo Media zoekt een Planning en Proces Medewerker
Als Planning en Proces medewerker (32-40 uur p/w) ben jij verantwoordelijk voor effectief en efficiënt inplannen van mediacampagnes. Ook zorg je voor een optimaal verloop van interne werkprocessen van de afdeling en tussen afdelingen onderling
4 weken
[Vacature] Abovo Media zoekt Junior Online Marketing Consultant (Maxlead Academy 2020)
In de Maxlead Academy leiden we mensen op tot jr. online marketing consultant. Gedurende een trainingsperiode van 6 maanden leer je on-the-job en ondersteun je de online marketing consultants
4 weken
[Vacature] Abovo Media zoekt een Traffic Manager
Kun jij als geen ander complete media trajecten overzien en coördineren? Nauwgezet checken en controleren? Organiseren, coördineren én uitvoeren van de werkzaamheden? Abovo Media zoekt een Traffic Manager
4 weken
Strategische samenwerking Respondenten.nl en Boomerang Media
De samenwerking bestaat uit het werven van panelleden voor Respondenten.nl en onderzoek op maat voor Boomerang Media. Dat kunnen onderzoeken zijn op branche- of zelfs adverteerdersniveau
1 maand

DeMedia100 2020 | De genomineerden
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam
1 maand
IKEA kiest MediaCom voor volledige mediastrategie
MediaCom verzorgt voortaan de volledige scope van de digitale mediastrategie inkoop en exectie voor IKEA. MediaCom verzorgt sinds 2017 alle branding-gerelateerde media-ativiteiten voor IKEA
1 maand
VICE Media Group neemt Refinery29 over
VICE Media Group neemt Refinery29 over. Refinery29 is een op vrouwen gericht lifestyle en entertainment/merk dat actief is in de Verenigde Staten, Canada, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk
1 maand
Mediabelofte 2020 | De genomineerden
Dit jaar wordt voor de vijfde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings & Magazines in samenwerking met Result Recruitment
1 maand

Pagina's

Abonneren op Nederlands Medianieuws