Nederlands Medianieuws

114 nieuwsberichten gevonden
Google sluit grote duurzame energie overeenkomsten
Google heeft nieuwe overeenkomsten voor de aankoop van duurzame energie afgesloten ter waarde van 1600 megawatt. Daarmee heeft Google haar portfolio van wind- en zonne-energie vergroot tot 5.500 MW
2 dagen
[MediaBelofte 2020] Baba Touré over mediatalent...
Dit jaar wordt voor de vijfde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment
2 dagen
Overheid blijft meer dan 1 miljard euro aan publieke media besteden
De overheid blijft meer dan 1 miljard euro aan publieke media besteden. Dit blijkt uit de miljoenennota. In 2020 zal er ruim 1 miljard euro worden besteed. Dat is 6,5 miljoen euro meer dan in 2019
2 dagen
[MediaBelofte 2020] Sophie Benink over mediatalent...
Dit jaar wordt voor de vijfde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment
4 dagen
Uitgever HAH-kranten BDU vraagt faillissement aan voor BV
BDU Holding vraagt het faillissement aan voor haar BV in Alkmaar. Volgens de directie is deze ingrijpende stap onvermijdelijk om de continuïteit van andere bedrijfsonderdelen te waarborgen
5 dagen
[MediaBelofte 2020] Martin van Engel over mediatalent...
Dit jaar wordt voor de vijfde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Martin van Engel, partner bij MOXI.BIZ en programmamanager diversiteit bij het Van Gogh Museum over zijn voordrachten
5 dagen
[Voorpublicatie] Cor Hospes: De power van een contentplatform
Wat is de stand van contentmarketing in Nederland en België? Waarom is content een kakwoord? En negen redenen waarom ook jij een contentplatform moet beginnen
1 week
Team Sunweb gaat partnership aan met Logitech
Logitech verzorgt videocommunicatie in nieuwe kantoren van Team Sunweb in Deventer en Sittard
1 week
Martijn Standaart Director Scoupy
Martijn Standaart start per 1 oktober als Director Scoupy, onderdeel van Sanoma Media Netherlands. Hij vervangt daarmee Maurits Priem die afscheid neemt
1 week

Contentplatform Newsroomie.com gelanceerd
Newsroomie.com is een contentplatform waarmee contentmakers en merken content kunnen creëren en in hun stijl kunnen verspreiden via web, app, e-mail, pushberichten en sociale media
1 week
Live blog mediadebat Tweede Kamer
Live blog mediadebat Tweede Kamer. Middels dit live blog actuele updates over het Algemeen Overleg dat de Tweede Kamer houdt met Minister Arie Slob van Media over de toekomst zijn visie over het Nederlandse mediabestel
1 week
Live-blog mediadebat Tweede Kamer
Live-blog mediadebat Tweede Kamer. Middels dit live-blog actuele updates over het Algemeen Overleg dat de Tweede Kamer houdt met Minister Arie Slob van Media over de toekomst en zijn visie over het Nederlandse mediabestel
1 week
Bo Kant-Hessels projectmanager bij SAN
Bo Kant-Hessels is begin september 2019 in dienst getreden als projectmanager bij de SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland. Zij volgt hiermee Nadine Moritz op, die de afgelopen twee jaar de SAN mede heeft vormgegeven
1 week
Trendship 2019 | 16 en 17 oktober | Groningen
Trendship groeit op woensdag 16 en donderdag 17 oktober naar een tweedaags innovatiefestival. Als partner van NDC mediagroep mag het Nederlands MediaNetwerk 10 kaarten weggeven
1 week
[Voorpublicatie] De power van een contentplatform van Cor Hospes
Wat is de stand van contentmarketing in Nederland en België? Waarom is content een kakwoord? En negen redenen waarom ook jij een contentplatform moet beginnen
1 week
NY Times-journalisten schrijven boek over MeToo
De twee journalisten Jodi Kantor en Megan Twohey van The New York Times schreven het boek Zij zei, dat op 3 oktober 2019 uitkomt in Nederland. Het gaat over de seksuele intimidatie door Harvey Weinstein en alles eromheen
1 week
Minister Arie Slob oriënteert zich op kickbacks en kortingen; NPO na 20:00 uur niet commerciëler
Minister Arie Slob oriënteert zich nog met het ministerie van EZK en ACM over het onderwerp kickbacks en kortingen in de mediabranche. De NPO zou 's avonds niet commerciëler worden als er alleen na 20:00 uur reclame is
2 weken
Minister Arie Slob oriënteert zich nog over kickbacks en kortingen; NPO na 20:00 uur niet commerciëler
Minister Arie Slob oriënteert zich nog met het ministerie van EZK en ACM over het onderwerp kickbacks en kortingen in de mediabranche. De NPO zou 's avonds niet commerciëler worden als er alleen na 20:00 uur reclame is
2 weken

Pagina's

Abonneren op Nederlands Medianieuws