Nederlands Medianieuws

98 nieuwsberichten gevonden
Software bug in app Het Jachtseizoen - persoonsgegevens mogelijk in handen van derden
Na de constatering hiervan is de app offline gehaald. Er is direct een onderzoek gestart
2 dagen
Frank de Ruwe opent street-arttentoonstelling in zijn museum
Frank de Ruwe, oprichter van Natwerk, a.k.a. Frankey heeft een museum. Het Street Streetart Museum zit in de voetgangerstunnel van Tussen de Bogen in Amsterdam. Daar opent hij zijn tweede tentoonstelling
2 dagen
SAS gaat door met campagne What is truly Scandinavian
Een reclamecampagne van vliegtuigmaatschappij SAS is onder vuur komen te liggen na kritiek van de politieke partijen Dansk Folkeparti en Sverigedemokraterna. SAS heeft in reactie aangekondigd door te gaan met de campagne
4 dagen
Ursula von der Leyen: 'Laat startups Europees krachten bundelen'
Ondernemers moeten optimaal profiteren van kunstmatige intelligentie. Daarom investeert de EU in een netwerk van lokale digitale-innovatiehubs en expertisecentra, aldus Ursula von der Leyen, voorzitter van de Europese Commissie
4 dagen
Bertelsmann (BMG, RTL Group) wil in 2030 klimaatneutraal zijn
Bertelsmann heeft aangekondigd in 2030 een kleimaatneutraal bedrijf te willen zijn. Het doel is 50 procent van de broeikasgassen die het bedrijf uitstoot, te hebben gereduceerd. In 2018 produceerde Bertelsmann nog 1 miljoen ton CO2
5 dagen
Crestron met Logitech in zee
Creston, a global leader in workplace technology, has announced a new partnership with Logitech to deliver a premier video conferencing, room control, scheduling, and management experience for rooms of any size
5 dagen
Jury Startup Competitie: Brechtje de Leij, Jeroen Verkroost, Raymond Bresching en Tamara Obradov
Vier klinkende namen uit de wereld van marketing en media vormen de jury van de Startup Competitie van Nederlands MediaNetwerk. Zij maken op op 15 april 2020 tijdens het Cross Media Congres bekend welke vijf startups de winnaars van dit jaar zijn
6 dagen
Lancering Dutch Equestrian Estate – FIRA Horse Center
Vanaf medio juni 2020 zal er een compleet gerenoveerd en nieuw hippisch kennis- en sportcentrum worden geopend
1 week
Unilever stopt wereldwijd met marketing en reclame voor kinderen
Unilever stopt wereldwijd voor het einde van 2020 met reclame en marketing voor kinderen tot 12 jaar en op sociale media tot 13 jaar. Influencers, bekendheden en sociale media zullen daartoe voor deze doelgroep in de ban worden gedaan
1 week

Claudia Sträter, Expresso, Miss Etam, Promiss en Steps naar Initiative
FNG Nederland brengt haar mediabelangen onder bij Initiative. Het bureau is verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning, -inkoop en uitvoering van de ATL-campagnes voor de merken Claudia Sträter, Expresso, Miss Etam, Promiss en Steps. Miss Etam was in 2019 al klant geworden bij Initiative. FNG is een sterk groeiende Internationale beursgenoteerde modegroep die kleding en schoenen voor zowel dames, kinderen als heren ontwerpt en verdeelt via eigen conceptstores op toplocaties in...
1 week
Nick Kalse (Outbrain): Waarom het Open Web adverteerders nieuw bereik en bereik op grote schaal geeft in 2020
Sociale media is onmisbaar voor het opbouwen van bewustzijn en verbinding met de doelgroep, het is altijd al een grote bron van bereik geweest voor adverteerders
1 week
FIRA-show tijdens Dutch Master-Indoor Brabant  
FIRA organiseert op 12 maart 2020 een FIRA-show power by Nedlandic tijdens het paardensportevenement The Dutch Masters - Indoor Brabant. Daarbij zal het dreamteam van FIRA met bekende ruiters optreden
1 week
Africa Influencer Agency launches, introducing digital PR tools to connect business professionals in the continent and beyond
Africa Influencer Agency is a B2B PR platform that will embrace all available digital channels and social media to support brands in telling their stories to the African B2B audience
1 week
Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2020 | De Genomineerden
De Cross Media Awards Jury 2020 heeft zich gebogen over een record aantal voordrachten voor Cross Media Man/Vrouw van het Jaar 2020 en is gekomen tot zes genomineerden
2 weken
Radio 10 met dance- en soulclassics-weekend
Radio 10 staat van zaterdagochtend 8 februari 2020 tot en met zondagavond 10 februari 2020 volledig in het teken van de dance en soul classics in Het Weekend van de Dance & Soul Classics
2 weken
[Forum] Hoe belangrijk zijn digitalisering en events voor tijdschriften?
Nederlands MediaNetwerk vraagt een aantal bepalende spelers naar de ontwikkelingen op de tijdschriftenmarkt. Deze keer is de vraag: hoe belangrijk zijn digitalisering en events voor tijdschriften
2 weken
Jochem de Jong benoemd tot Director Partnerships KPN
Jochem de Jong is per 1 maart 2020 benoemd tot Director Partnerships KPN en zal daartoe de verantwoordelijke worden voor relaties en contracten met externe (content)partijen
2 weken
Rien van Beenen voorzitter vernieuwd VINEX-bestuur
In januari 2020 is er bij Verenigde Internet Exploitanten (VINEX) een vernieuwd bestuur geïnstalleerd. In totaal zijn er bij de organisatie achter het online bereiksonderzoek NOBO vijf nieuwe bestuursleden toegetreden
2 weken

Rien van Beemen voorzitter vernieuwd VINEX-bestuur
In januari 2020 is er bij Verenigde Internet Exploitanten (VINEX) een vernieuwd bestuur geïnstalleerd. In totaal zijn er bij de organisatie achter het online bereiksonderzoek NOBO vijf nieuwe bestuursleden toegetreden
2 weken
Insight TV and renowned music festival Tomorrowland partner for Tomorrowland Winter
The world’s most prominent electronic dance music festival, Tomorrowland, has partnered with leading 4K UHD HDR broadcaster and content creator Insight TV to broadcast its upcoming Winter event for the first time live in 4K UHD
2 weken
Nieuwe Raad van Commissarissen Audax
Logistiek retailer Audax Groep heeft haar nieuwe Raad van Commissarissen geïnstalleerd. Joop Brakenhoff, Femke de Leeuw, Jan Brouwer, Luc van Os en Ingrid Faber hebben zitting
2 weken
YouTube draait ruim 15 miljard dollar aan jaaromzet
Alphabet, het moederbedrijf van YouTube, Android en Google, heeft voor het eerst de omzet van YouTube bekendgemaakt. In 2019 draaide YouTube een reclame-omzet van 15,15 miljard dollar
2 weken
[Screenforce] Future of TV Advertising congres 2019: de belangrijkste conclusies
Eind 2019 vond het Future of TV Advertising congres plaats in Londen. De belangrijkste conclusies van John Moulding, hoofdredacteur van televisietechnologiesite Videonet
2 weken
[Screenforce] Future of TV Advertising-congres 2019: de belangrijkste conclusies
Eind 2019 vond het Future of TV Advertising congres plaats in Londen. De belangrijkste conclusies van John Moulding, hoofdredacteur van televisietechnologiesite Videonet
2 weken
Mindshare Greenhouse wint pitch Red Bull
Mindshare Greenhouse is als winnaar uit het pitchtraject voor Red Bull Nederland gekomen. Red Bull is het derde grote account dat in korte tijd heeft gekozen voor Mindshare Greenhouse
2 weken
The Communication Company gaat verder als Fightclub
Het Bredase reclamebureau TCC, bestuurd door Cees Faes, gaat na dertig jaar verder als Fightclub. Ook het jonge developmentbureau The Red Corner gaat mee in deze samensmelting
2 weken
Maze-One International launched
Headquartered in London, Local Planet and Maze-One have created Maze-One International, a full-service marketplace agency specialising in Amazon
2 weken

Pagina's

Abonneren op Nederlands Medianieuws