Media Meetings investeert graag in jong talent en daarom nodigen wij studenten van relevante opleidingen ook dit jaar uit om zich aan te melden voor gratis deelname aan het Cross Media Congres 2022
Op woensdag 8 juni vindt het Cross Media Congres 2022 plaats in de Kromhouthal in Amsterdam. Een niet te missen event waar de beste sprekers uit media en marketingcommunicatie die op dit moment de meeste relevantie hebben een podium krijgen
De drie nominaties voor Cross Media Exploitant 2022 zijn bekend. Welk cross media merk wordt de opvolger van NRC? Op woensdag 8 juni wordt tijdens Cross Media Diner & Awards de winnaar bekend gemaakt
De Ster heeft in 2021 een omzet van 199,7 miljoen euro gerealiseerd; dat is 19,9 procent meer dan in 2020 en 7,9 procent meer dan begroot. De kosten van de Ster daalden met 6,2 procent naar 12,9 miljoen euro
MediaTest komt binnenkort met de MediaTestDag 2022. Daarbij wordt een volledig onderzoek uitgevoerd naar een maatschappelijk relevant vraagstuk voor een organisatie die daar normaal gesproken niet het budget voor heeft
De eerste nominaties van de Cross Media Awards 2022 zijn bekend. Uit een recordaantal van 32 voordrachten heeft de Cross Media Awards Jury onder voorzitterschap van John Olivieira vijf genomineerden gekozen
Mediahuis investeert in het Finse Skenariolabs, een startup die de toekomstige waarde en duurzaamheid van vastgoed voorspelt op basis van data en artificial intelligence (AI)
Bas Vlugt en Peter Wybenga, organisatoren van de Cross Media Awards, presenteren de Jury van de Cross Media Awards 2022. Tot en met vrijdag 15 april cases worden ingestuurd
Caren Wassink start vanaf 1 april 2022 als commercieel directeur bij WPG Uitgevers. Zij zal verantwoordelijk zijn voor de merken De Bezige Bij, A.W. Bruna, Uitgeverij Zwijsen, WPG Media en WPG Kindermedia. Deze functie is nieuw binnen de organisatie
Complex NL, het online entertainment- en nieuwsplatform voor jongeren, versterkt zijn directie en redactie met jong talent. Als operationeel directeur is Gaétan van de Sande benoemd. Karim Afifi is benoemd als creative lead. Thijs Molenberg is voortaan hoofdredacteur van Complex NL