Nederlands Medianieuws

61 nieuwsberichten gevonden
Geertjan Vorstenbosch en Reinier Rombouts versterken TheNewTomorrow
TheNewTomorrow start 2020 met een nieuwe morgen. Geertjan Vorstenbosch en Reinier Rombouts sluiten zich als partners aan bij TheNewTomorrow.
3 dagen
Havas Group komt met tool om beleving merkboodschappen te meten
Om te meten welke betekenis consumenten ervaren bij merkboodschappen, ontwikkelde de Havas Group de Media Experience (Mx) planningstool
4 dagen
Diederik Breijer (MORGENFRISK): In-housing, het nieuwe normaal
De verschuiving van bureau naar het zogenaamde in-house-model is in volle gang. Zoals elke trend of verandering begon het klein, maar het is inmiddels uitgegroeid naar tal van andere domeinen
5 dagen
STER gestart met cookieloos adverteren; toch blijft NPO met cookies werken
STER is gestart met cookieloos adverteren. Toch blijft de NPO op alle websites die onder de NPO vallen met cookies werken. Ook de site van de STER zelve blijft met cookies werken
1 week
ZIGT neemt het digitale campagnebureau MediaScience over
ZIGT neemt het digitale campagnebureau MediaScience over en zal die integreren in Hoofddorp. Voor zowel klanten van ZIGT als van MediaScience betekent dit een versteviging van de dienstverlening
1 week
Nathalie Peters, Marc Gooijer en Diederik Breijer lanceren MORGENFRISK | the in-housing company
Samen met multidisciplinaire denkers, strategen, consultants en experts werkt MORGENFRISK voor merken die in-house meer controle willen hebben over het nieuwe data-gedreven marketing speelveld, om meer groei te realiseren
1 week
[Forum] Hoe ontwikkelt de lezers- en advertentiemarkt voor tijdschriften zich in 2020?
Nederlands MediaNetwerk trapt het nieuwe jaar af met een vragenrondje langs bepalende spelers in de mediabranche. Deze keer willen we weten hoe ze de lezers- en advertentiemarkt voor tijdschriften zich zien ontwikkelen in 2020
1 week
Cross Media Congres 2020 zoekt startups
Voor de Startup Competitie zoekt het Cross Media Congres 2020 startups in media en marcom. De vijf beste startups komen op het congres spreken, krijgen publiciteit en de kans zich voor te stellen aan alle deelnemers van het congres
1 week
Uitnodiging deelname Trend Onderzoek Media & Marketing 2020
MediaTest en Nederlands MediaNetwerk doen dit jaar een aantal onderzoeken onder professionals in media en marketingcommunicatie
2 weken

De jaren 10 in cijfers
Aan de hand van een vijftiental indicatoren schetst het CBS een beeld van de jaren tien. Sterk bepalend voor de economie in de jaren tien was de wereldwijde kredietcrisis, die aan de vooravond van het decennium uitbrak
2 weken
Verkoop Sanoma aan DPG Media is MediaOvername van het Jaar 2019
Traditiegetrouw publiceert het Nederlands MediaNetwerk eind december een overzicht van de belangrijkste overnames van het jaar. Hoewel consolidatie in media en marketingcommunicatie ook in 2019 voortschreed, was er - net als 2018 - niet het spectakel dat er in 2017 was:
2 weken
United en NEP verzorgen de meercameraregistratie van het Eurovisie Songfestival
Als resultaat van een Europese aanbesteding verzorgen beide mediapartijen in opdracht van de NOS de registratie, inclusief alle technische faciliteiten, crew en materieel, van de drie liveshows vanuit Ahoy in Rotterdam
3 weken
FIRA en Dutch Open Eventing breiden samenwerking uit
FIRA had nog geen partnership op het gebied van eventing en na een eerste ontmoeting tussen beiden partijen is besloten de naam aan de eventingwedstrijd te geven: Dutch Open Eventing - powered by FIRA -
4 weken
Talpa Network benoemt Arno Otto tot Chief Transformation Officer
Arno Otto treedt als Chief Transformation Officer toe tot de Raad van Bestuur van Talpa Network. Hij zal onder meer sturing geven aan de verdere digitale transformatie van Talpa Network
4 weken
Arno Otto Chief Transformation Officer van Talpa Network
Arno Otto treedt als Chief Transformation Officer toe tot de Raad van Bestuur van Talpa Network. Hij zal onder meer sturing geven aan de verdere digitale transformatie van Talpa Network
4 weken
Jaap Konter business consultant bij SCHAAL+
Jaap Konter richt zich in zijn rol als business consultant op accountmanagement en new business bij SCHAAL+
1 maand
Bertelsmann koopt alle aandelen uitgever Penguin Random House
Het Duitse mediabedrijf Bertelsmann koopt 25 procent van de aandelen van de uitgever Penguin Random House en wordt daarmee 100 procent eigenaar van de uitgever
1 maand
Julius Minnaar MediaTransfer van het Jaar 2019
Het is traditie dat we eind december terugkijken op het mediajaar in termen van mediatransfers. Welke bepalende spelers in de mediawereld maakten de overstap naar een ander bedrijf in de branche?
1 maand

BvA roept DPG op onevenredige prijsstijgingen te voorkomen na overname Sanoma
De overname van Sanoma door DPG is volgens bvA een goede strategische stap die kan bijdragen aan een innovatief, kwalitatief en gezond lokaal medialandschap. Door schaalvergroting kunnen Nederlandse aanbieders tegenwicht bieden aan het duopolie van de globals
1 maand

Pagina's

Abonneren op Nederlands Medianieuws