MarketingFacts

263 nieuwsberichten gevonden
Negen tips om je goed voor te bereiden op media-interviews in crisistijd
In de coronacrisis wordt dagelijks duidelijk hoe belangrij...
17 uur
Online Tuesday trotseert coronavirus met interactieve livestream
Online Tuesday was een van de eerste marketing-events die de...
19 uur
Tien Dingen Die Ze Je Niet Vertellen Over Reclamemaken, Voordat Je Eraan Begint
Ik haat het reclamevak. Er wordt te veel rommel gemaakt en ...
21 uur
Hoe bepaal je een CPA als er geen directe verkoop is?
Geen directe verkoop en dan toch een CPA willen bepalen? Dat is best een lastige vraag voor veel marketeers die ...
1 dag
ReclameReview: Alzheimer Nederland vergeet niemand met Pasen
Het vergeetmenietje kennen we natuurlijk al uit eerdere campagnes van Alzheimer Nederland....
1 dag
Zo voorkomen we een lockdown van de discussie over corona-apps
Hoe kunnen we enigszins gecontroleerd uit de huidige lockdown voor het coronavirus kom...
1 dag
Dit is het Woodstock-moment van purpose
Marketeers, en met hen de bureaus en zelfstandigen die diagnose, strategie en tactiek leveren, zitten in zeer zwaar weer. Dat zal de gemiddelde Nederlander weinig...
2 dagen
Wordt Google vervangen door marketplaces in de customer journey?
Dat de ontwikkelingen binnen de online customer journey zo razendsnel gaan, is vooral ...
2 dagen

Influencer-marketing troef in tijden van corona
Ineens werken we allemaal thuis, zijn ouders parttime leraar en is social distancing de norm. We realiseren ons dat dit nog wel eens l...
2 dagen
Internal branding - what’s in a name
Employee journey, employee advocacy en internal communication – ze hebben allemaal met internal branding te maken, een veelomvattend en zich...
3 dagen
NIMA Marketing Day 2020 verplaatst naar 1 september #adv
De vierde NIMA Marketing Day, die oorspronkelijk zou plaatsvinden op 18 juni as. bij DeFabr...
3 dagen
Bill Gates over corona en hoe een fastfoodketen nieuws gratis maakt
De paradox van dit moment is dat er in een tijd waarin er ges...
3 dagen
Waarom zijn er eigenlijk merken?
Iedere week probeer ik een basale, maar belangrijke vraag rond merkbouwen te beantwoorden. Dit is de derde vraag: waarom zijn er eigenlijk merken? Het ligt...
3 dagen
FutureWatch: samen met burgers en ontwerpers het coronavirus verslaan
Tijdens deze coronacrisis werken bedrijven en onderzoekers...
4 dagen
Online marketing in het coronatijdperk: van conversie naar retentie in drie dagen
Hoewel we er altijd goed voor zorgen dat er geen virussen op onz...
5 dagen
Waarom je humor in je verpakking moet stoppen en nog vier designtrends
De verpakkingsindustrie kijkt heel goed naar de trends binnen d...
6 dagen

Hoe verhalen richting geven aan organisatieverandering
Met verhalen geven we onze wereld vorm, vaak zonder dat we het doorhebben. In deze serie interviews gaan w...
6 dagen
NIMA Marketing Day 2020 verplaatst naar 1 september
De vierde NIMA Marketing Day, die oorspronkelijk zou plaatsvinden op 18 juni as. bij DeFabrique in Utrec...
6 dagen
Strategisch scoren met vreemde talen in reclame
Veel merken gebruiken vreemde talen op hun verpakkingen en websites, maar vooral in reclame-uitingen....
1 week
Vlog: hoe booming is business bij Deliveroo in corona-pandemie?
Welkom bij onze tweede HelloMasters at Home-vlog! HelloMasters is de podcast (en in deze...
1 week
Who the f**k is mijn klant?
Wie is jouw klant? Weet je dat eigenlijk wel? En de klanten die je hebt, zijn dat ook degenen die je wilt? Wil je dat goed en helder in kaart brengen, dan kunnen ‘buyer persona's’, co...
1 week
ReclameReview: zijn we er voor elkaar? #DASLIEF
We kennen allemaal de SIRE-campagne #DOESLIEF nog wel. Inmiddels zitten we midden in een gezondheidscrisis en is de tijd aang...
1 week

Onze maatschappij gaat veranderen en dat komt niet door corona
Het optimisme, de openheid en de uitbundigheid van onze westerse maatschappij gaan plaatsmaken voor een wereld die voorzicht...
1 week
Waarom Unilever goed handelt en Action beroerd
Hoe je als merk kunt acteren in moeilijke tijden ligt besloten in de keuzes die je in de jaren daarvoor hebt gemaakt. A...
1 week
Generatie Z bereiken? Zet offline marketing in
Een merk dat staat voor zijn merkwaarden kan generatie Z aan zich binden. Niet alleen door de inzet van online marketing, maar door ‘tradi...
1 week

Pagina's

Abonneren op MarketingFacts