Topvacature

Voor een marketingbureau in de regio Breda zoekt creatieven.com een overtuigende en creatief sterke art director. Het bureau is vooral actief voor opdrachtgevers in de groensector. De art director versterkt het bestaande team van marketeers, vormgevers en webdesigners. Komt primair te werken op één account om de internationale marktpositie van dit...

marketingfacts

1 uur geleden
De robots komen eraan: dat weten we allemaal. Maar kunnen robots ook op ethische wijze handelen? Verantwoordelijkheid nemen? 7 Ditches sprak met een expert op dit gebied: Aimee van Wynsberghe, co-director foundation for responsible robotics. Lees meer over: Aimee van Wynsberghe (Foundation for Responsible Robotics): “Ethiek hoeft innovatie niet te remmen”.
5 uur geleden
Steeds meer bedrijven maken expliciet wat hun klanten van hen mogen verwachten. Niet voor niets. Want klantbeloften geven richting en houden organisaties scherp. Hoog tijd voor een rijtje beloften die opvallen en een aantal tips op basis van voorbeelden zodat je zelf aan de slag kunt. In dit artikel geef ik een aantal tips voor als je aan de slag gaat met klantbeloften, op basis van voorbeelden van banken, vervoerders, tekstschrijvers en autodealers. Lees meer over: Belofte maakt schuld: aan de slag met klantbeloften.
5 uur geleden
Steeds meer bedrijven maken expliciet wat hun klanten van hen mogen verwachten. Niet voor niets. Want klantbeloften geven richting en houden organisaties scherp. Hoog tijd voor een rijtje beloften die opvallen en een aantal tips op basis van voorbeelden zodat je zelf aan de slag kunt. In dit artikel geef ik een aantal tips voor als je aan de slag gaat met klantbeloften, op basis van voorbeelden van banken, vervoerders, tekstschrijvers en autodealers. Lees meer over: Belofte maak schuld: aan de slag met klantbeloften.
8 uur geleden
Steeds meer blogs en onderzoekers besteden tijd en aandacht aan voice search. En in de lijstjes met zoekmachinetrends voor dit jaar komt voice search ook naar voren als een belangrijke ontwikkeling om rekening mee te houden. In deze blogpost lees je daarom alles over voice search én hoe je jouw SEO-strategie daarop kunt aanpassen. Lees meer over: Alles over voice search en de impact op je SEO-strategie.
1 dag geleden
Jan Riemens denkt het zeker te weten: advertenties gaan verdwijnen. De ceo van Zoomin.tv, die twee jaar geleden de meerderheid van zijn bedrijf verkocht aan het Zweedse MTG, zoekt dus hard naar nieuwe manieren om het advertentiegeld toch binnen te halen. Zijn meest recente idee: het organiseren van wereldkampioenschappen voor drone-races. “Platte verhalen van grote bedrijven worden niet meer geloofd. Je moet een goed verhaal hebben om geloofd te worden. Dat betekent dat als je nog wat wilt verkopen, je je op een hele andere manier moet presenteren.” Lees meer over: Jan Riemens (Zoomin.TV): “Van adverteren moeten we het niet hebben, van adverteerders wel”.
1 dag geleden
Wanneer jouw bedrijf al even meedraait, heb je normaliter al veel data verzameld. Uit die data is bijzonder veel te halen. Daarmee zeg ik ongetwijfeld niets wat je nog niet eerder gehoord of gelezen heb. In deze blogpost hoop ik je wel met wat nieuwe analyses te inspireren om de data in te duiken en meer uit je data en dus je website te halen. Lees meer over: 5 type data-analyses die helpen meer omzet te realiseren.
1 dag geleden
Op de één na laatste vrijdag van juni plaatste ik – zonder het te beseffen – mijn allerbeste LinkedIn-bericht ooit. Tenminste, als je (vanity) metrics als likes, comments, shares, profile views, bereik, nieuwe volgers en connecties als graadmeter neemt. “Als LinkedIn haar gebruikers echt zou willen helpen bij het opbouwen van een waardevol netwerk,” was mijn gedachte, “dan zou zij persoonlijke uitnodigingen verplicht moeten maken.” Lees meer over: Als technologie mensen echt zou helpen (bij marketing en sales).
4 dagen geleden
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week: Heinz ketchup op een hotdog, Vincent van Gogh en Pornhub. Lees meer over: Viral Friday week 29/2017: ketchup op een hotdog, Vincent van Gogh en Pornhub.
4 dagen geleden
Netflix en Spotify zijn er schoolvoorbeelden van: content aanbieden op basis van het persoonlijke profiel van de abonnee. Of je verdienmodel nu draait om (premium) nieuws, video’s of muziek - al deze content converteert beter als je het gepersonaliseerd aanbiedt. Maar hoe pak je dat aan? Download de solution sheet! Lees meer over: Content aanbevelen zoals Netflix en Spotify #ADV.
4 dagen geleden
Organisaties proberen je onbewust te beïnvloeden. Woorden en beelden hebben invloed op het onbewuste beslissingsproces van de mens. Er zijn tientallen, zo niet honderden beïnvloedingstechnieken die het onbewuste proberen te beïnvloeden. In dit artikel bespreek ik kort 6 theorieën die in mijn ogen interessant zijn om als marketeer of als consument te weten. Lees meer over: 6 beïnvloedingstechnieken die je onbewust sturen.

Pagina's

Abonneren op marketingfacts