MarketingFacts

255 nieuwsberichten gevonden
Viral Friday 33/2019: troost bij Pamper-baby’s en stoppen met roken voor je huisdier
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in...
2 dagen
Vijf zaken die Amazon goed doet, maar jij beter kunt
Ondernemers in de e-commerce zullen misschien wel eens moedeloos kijken naar de andere kant van de oceaan. Daa...
2 dagen
Podcast-luisteraar stoort zich niet aan advertenties
Podcasts zijn een media-hype, maar zijn het ook effectieve media? Bij gebrek aan goed Nederlands podcast-...
3 dagen
Maak kennis met de negen stappen op weg naar personalisering #adv
Stap #1: Stel je team samen en je doelen vast. Stap #2: Bepaal ...
3 dagen
Zorgen influencers voor de stille dood van emotionele marketing?
In dit digitale tijdperk bewegen wij als marketeers op ...
3 dagen
ReclameReview: Telfort wordt KPN. Of is het andersom?
De ene rebranding volgt de andere op. Na
4 dagen
Ondernemers hebben geen kaas gegeten van merken bouwen
We zitten in een fase van hoogconjunctuur. Het vertrouwen in de economie is weer op zijn top en voor B2...
4 dagen

Veel wapengekletter op het hectische speelveld van CX-software
Het verbeteren van de customer experience staat tegenwo...
4 dagen
Tonny Loorbach (IMU): “Als je niet kunt loslaten, groei je niet”
Tonny Loorbach maakt er een sport van om online (marketi...
5 dagen
In vier stappen naar een social-proof contentstrategie
Is de content op de sociale media van jouw bedrijf nog niet zoals je zou willen? Ben je op zoe...
5 dagen
Coosto: De meest gebruiksvriendelijke social media planner #adv
Publiceer al je social berichten vanuit één conten...
5 dagen
Rochdi Darrazi over de purpose van Boldking
Eigen frustratie is een mooie drijfveer voor de start van een bedrijf. 
6 dagen
Hoe fun kan werken voor een merk
Eén van de makkelijkste manieren om aandacht te trekken is met humor. Veelvuldig ingezet in reclames en ook op social gaat humor vaak viral. Dus lees vooral verder als ...
6 dagen
Niks jij klantvriendelijk… je klant moet bedrijfsvriendelijk worden
Klantvriendelijk, bleeehhhh. Verschrikkelijke term. Toch gee...
6 dagen
Viral Friday 32/2019: bh’s uit, chill-modus aan en cocktails met The Rock
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met ...
1 week
Zó maak je reclame
Welke boeken zijn interessant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan? NIMA Register Marketeers recenseren de meest uiteenlopende marketing-gerelateerde boeken. Ditmaal 'Zo ver...
1 week

Weet waar je voor optimaliseert
We veranderen wat af aan onze websites en online kanalen, allemaal om conversies te verhogen of andere KPI's te halen. Wat we hierbij vergeten is dat de aanpas...
1 week
Wat begrijpen tieners van influencer-marketing op YouTube?
De populariteit van influencers is groot onder jongeren. Waar jongeren vroeger ...
1 week
De gevaren van benchmarking
Moeten we een Facebook-pagina hebben? Hoeveel artikelen gaan we elke maand op onze blog publiceren? Moeten we video integreren in onze contentmix? Het zijn slechts drie voorbeelden van ...
1 week
ReclameReview: Allsecur wordt Allianz Direct, wat nu?
“Jongens, ik heb nieuws!” Zo begint het slechtnieuwsgesprek met de race-broers Tim en Tom Coronel op het hoofdk...
1 week
De ultieme beginners-handleiding voor Instagram Stories
Met meer dan 300 miljoen dagelijkse actieve gebruikers die kijken naar Instagram Stories, ...
1 week
31,2% conversiestijging door persoonlijke customer journeys #adv
Webwinkel Dekbed-Discounter is de afgelopen vijf jaar uitgegroeid...
1 week
Responsible advertising: zo maken we ons vak weer tof
Advertising en marketing waren ooit tof en deden het goed op verjaardagen: "Die ene tv-commercial...
1 week
Zes take-aways van Facebook Accelerate 4.0 voor social marketeers
Hey geluksvogel! Wat fijn dat je in 2019 leeft, want er is ...
1 week
Purpose: wonderformule of kwakzalverij? (1/4)
Purpose is hot, hip en happening. Het merendeel van de Nederlandse marketeers zegt ermee te werken en volgens sommigen is purpose hèt rec...
1 week

Secrid ziet winkels als billboards
Van een bezoek aan de voedselbank tot wereldwijde miljoenenenverkoop. Hoe? René van Geer, managing director Secrid, heeft een verrassend ondernemersverhaal. In 1997, ...
1 week
In B2B is klant-denken tegenwoordig net een stapje uitdagender
De aloude vraag 'wie is de klant?' stond centraal tijdens het recente N...
1 week
De Wanderwatch als interactieve component voor buitenspelen
Kijk naar buitenspelende kinderen en negen van de tien keer spelen ze met...
1 week

Pagina's

Abonneren op MarketingFacts