Waarom webtoegankelijkheid ook belangrijk is voor jouw organisatie

Stel je voor: je bent de eigenaar van een winkel in een drukke winkelstraat. De zaken gaan op zich goed, maar de concurrentie zit niet stil. Links en rechts van je zijn net nieuwe winkels geopend, die ongeveer hetzelfde verkopen als jij, dus het is belangrijk dat je ervoor zorgt dat je bestaande klanten loyaal blijven en dat je voortdurend nieuwe klandizie aantrekt. Je klanten kunnen er immers morgen voor kiezen hun inkopen bij een van je buren te doen en als dat bevalt, is het niet eenvoudig ze terug te winnen. Je doet er alles aan om je etalage zo aantrekkelijk mogelijk in te richten, je verzint mooie kortingsacties en je probeert je klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar er is iets vreemds aan de hand: je houdt je winkeldeur voor een op de vier klanten dicht. Lees meer over: Waarom webtoegankelijkheid ook belangrijk is voor jouw organisatie.
MarketingFacts
13-10-2017 11:00