Topvacature

Voor een toonaangevend online platform voor financieel professionals zoekt Redactie & Co een hoofdredacteur. Het Nederlandstalige platform met 30.000 abonnees is gespecialiseerd in 'mergers & acquisitions' en behandelt deals, fusies, financieringen en overnames. De hoofdredacteur coördineert de site, het kwartaalmagazine, nieuwsbrieven, de...

Het zijn verwarrende tijden voor marketeers

28 augustus 2017
De afgelopen weken werden we verrast met bijzondere berichten: ‘s werelds belangrijkste verkopers van consumentenproducten, P&G en Unilever, willen minder geld uitgeven aan marketing. Eerder deze maand gaf P&G al aan te willen schuiven met de digitale bestedingen als gevolg van uitblijvende groei. Bram Koster schreef er een prikkelend artikel over met de titel “Hoe zonnig is de toekomst van programmatic marketing"? Bram gaat dieper in op de achtergronden van dit specifieke onderdeel van digitaal adverteren. Wat mij vooral te denken gaf was het uitblijven van groei voor P&G.  Lees meer over: Het zijn verwarrende tijden voor marketeers.