Topvacature

Namens een grote retailer zoekt Marketing & Co een channel manager. De channel manager wordt verantwoordelijk voor de uitvoering, monitoring en bijsturing van kanalen en partners met als doel groei te realiseren binnen deze kanalen en de juiste zichtbaarheid te geven aan de producten. Draagt bij aan de commerciële doelstellingen door...

Hoe instant apps mobiel gedrag en advertising gaan veranderen

27 juni 2017
Op 6 juni 2016 publiceerde Thomas van Manen een artikel op Marketingfacts waarin hij beschreef waarom apps nog helemaal niet dood zijn. Vlak daarvoor werd op de Google I/O in Mountain View, California, de functionaliteit rondom instant apps gepresenteerd: het gebruik van apps zonder deze op je telefoon te installeren. Inmiddels zijn we een jaar verder en zijn er 50+ instant apps live. Daarbij werd tijdens de laatste I/O conference van Google bekend dat het ontwikkelen van instant apps nu open is voor iedereen. Wat is er gebeurd sinds de lancering en hoe gaat de ontwikkeling van instant apps onze mobiele gedrag veranderen? Lees meer over: Hoe instant apps mobiel gedrag en advertising gaan veranderen.