Topvacature

Voor een grote retailer zoekt creatieven.com een senior ux designer met ruime retail-ervaring. De designer wordt bepalend in de complexe customer flows op de sites van de retailer, inclusief check-outs, keuzehulpen en categorieën. Alles in responsive design en met een lean ux. Bovendien wordt hij of zij verantwoordelijk voor de visuele branding...

Zo kies je de juiste SEA-doelgroepstrategie per funnelfase

30 mei 2017
De meeste SEA-specialisten zijn een groot deel van hun tijd bezig met het doen van een zoekwoordenonderzoek, het bouwen van zoekwoordlijsten en het optimaliseren van de zoekwoordresultaten. Door altijd bezig te zijn met zoekwoorden vergeten ze bijna waar het in marketing écht om draait: de consument. Een zakenman en een aanstaande bruid zijn vast niet opzoek naar dezelfde soort reis wanneer zij Googelen naar ‘vliegtickets Parijs’. Het is belangrijk om te denken vanuit de intentie van de consument. Met welke intentie is deze consument nou eigenlijk op zoek? Dit hangt voor een deel samen met de fase van het aankoopproces waar de consument zich in bevindt. Het REAN-model biedt hierbij uitkomst. Ook als het gaat om het kiezen van welke doelgroepstrategie je het beste kunt inzetten voor je eerstvolgende SEA-campagne. In dit artikel lees je hoe je het REAN-model kunt gebruiken om de juiste doelgroepstrategie voor je SEA-campagnes te bepalen.  Lees meer over: Zo kies je de juiste SEA-doelgroepstrategie per funnelfase.